morsiuspuku

ehkä naimisiin

Laittakaahan linkkejä, mistä löytyy niit hääpukuja.
Hukassa sivu, missä oli semmosia vähän erikoisia pukuja. Ei perus valkosta, vaan vähän värikkäämpiä.

2

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaijanKimallus

Laita viestiä suoraan [email protected], kymmeniä upeita ja erikoisia malleja useilla eri tehostevärillä saatavana omilla mitoillasi. Mailaa niin kerron mielelläni lisää. =)

• MissAutumn

Ehkä voisin auttaa, myyn nimittäin erinomaisesti palvelleen hääpukuni:

http://shiomega.1g.fi/kuvat/Myyd%E4%E4n/haapuku/

Puku on ostettu viime keväänä ja sitä on käytetty kerran tänä kesänä. Kunto on siis erinomainen, ei ole virunut kaapissa pitkiä aikoja. Puku on väriltään norsunluunvalkoinen ja siinä on upeita viininpunaisia helmikirjailuja ja sievä viininpunainen nauha vyötärön korkeudella. Puku on taftia ja kooltaan 36. Puvussa on laahus, mutta hyvin minä siinä jenkat ja valssit tanssin. Minä olen kooltani 36/38 ja pituus on minulla 167cm. Mukaan tarjoukseen tulee kaksivanteinen alushame (satiinia, jossa tylliä), joka pitää puvun ryhdikkäänä ja pukupussi. Pukuun saa liitettyä olkaimet, ne ovat irrallisina.

Hintaa olisi tällä Special Dayn Sandy-puvulla vain 350 euroa ja kaupan päällisiksi mukaan saa alushameen ja pukupussin.

Olen muuttamassa viikon kuluttua Ranskaan, joten otathan pikaisesti yhteyttä sähköpostiini: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe