puolessa välin Maltalla, aurinko paistoi joka päivä ja mittari näytti 30 astetta varjossa. Ihan miellyttävä kohde, kaikkea oli sopivasti näin perhelomamatkalaisille.
Suosittelisin käymään Valletassa, Mdinassa ja Rabatin St.Agathan katakombissa. Melliuha bayn ranta oli aika tavanomainen.
Ravintoloiden hinnat olivat samaa luokkaa kuin muissakin välimeren maissa, ehkä hieman edullisempiakin, ostettavaa löytyi ihan kohtuudella ja kannattaa käydä shoppailemassa markkinakadulla Valletassa (8-12.30?. Mielestäni huvipuistojen hinnat olivat aika kalliita tasoon verrattuna. palvelu oli ystävällistä. Liikenne välillä kaaottista, mutta maltalaiset kuskit pysähtyivät usein antamaan tietä.
Käytiin kesäkuun
Päivän sää
1
579
Vastaukset 1
- piratismin vastustaja
Vallettan markkinat on kuin Mustamäentori ennen kuin Viro liittyi EU:n eli piraattitavaraa...huonoa ja halpaa roinaa:
vöitä, rihkamakoruja, niitä ns "rantarolekseja" kasseja, alusvaatteita ja muita karmeita rättejä...Malta-aiheisiä rantapyyhkeitä yms.
Siellä on todellakin myös vielä kotikopioituja dvd- ja Cd levyjä -älä osta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520