Mulatti pojalle/tytölle nimi! :)

rv8

Eli odottelen tässä tulevaa pakettia, josta tulee mulatti. :) Elikkäs kirjotelkaa jotain kivoja nimiä mulatti pojalle taikka tytölle..
En halua ihan perinteistä suomalaista nimeä, vähän erikoinen. :) Figo, Yasmin..jne tälläisiä itselläni käynyt mielessä.! :)

20

4087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.....

      Odottele vain ihan rauhassa. Jos vaikka kasvaisit itsekin samalla, ainakin henkisesti. Miksi sanot lastasi ensisijaisesti mulatiksi, onko sillä asialla sinulle jotenkin erityisen suuri merkitys? Eikä nimiasia liene vielä kovin ajankohtainen mikäli raskausviikkoja on takana vain kahdeksan. Ja tiesitkö, että myös ns. mulattilapsi ansaitsee kunnollisen nimen.

      Tai sitten tämä oli taas provo.

      • hölmistynyt

        minun mielestäni on vain hyvä asia, että aloittaja ilmoitti lapsen olevan ristivärinen!
        ettei taas tule syýtöksiä että "miksi pitää antaa ulkolainen nimi suomalaiselle???"

        ja vaikka tämä olisikin provo (tuskin) niin näen tuon asian vain hyvänä juttuna!


      • rv8

        No en pidä mulatti nimitystä mitenkään herjaavana mutta mielipiteensä kullakin..
        Itse olen iloinen saavani mulatti lapsen.. Ja mielestäni ihan ookoo miettiä lapsen nimeä vaikka ennen kuin edes on raskaana..
        Ja kyllä tiedän että mulattilapsi ansaitsee kunnon nimen sen takiahan mä tänne kirjoitit heh.. tuskinpa minä tulisin tänne omaa lastani haukkumaan. Nyt on ikää vasta 23, ehkä pidät minua vielä lapsena,teininä yms..
        Mutta kiitos muille vastaajille.. :)

        Pitää kattoa että jos mieli tekis niin utelis sukupuolta ultrassa (sitten kun about rv 20..) jos edes silloinkaa. =)


    • onnea!=)

      mulle tulee mieleen nimiä : Sarah , Serena , Jolanda , Wanda , :)

      Pojille : Maximus, =)

      • rv8

        Jolanda on hyvä, Yolanda vielä parempi :)
        Sarah on itsellänikin käynyt mielessä!!


    • tikka tuulis

      Miksi suomalainen nimi ei kävisi?

      Olemme perimmältään KAIKKI ihmiset "mulatteja" ja meidän geenistömme juontaa eri heimojen ja kansanvaellusten myötä aika ristiverisenä.

      Miksi siis lapsesi olisi jotenkin sen erikoisempi kuin joku toinenkaan?

      Tytölle:
      Hertta Unelma
      Sirja Marja Marianna

      Pojalle:
      Paavo Benny Pellervo
      Jaakko-Veikko Henrikki

      • rv8

        Toki suomalaiset nimet ovat hyviä myös, mutta olen aina halunnut ehkä vähän erikoisen nimen lapselleni, ennen kuin edes ajattelin hankkivani lapsia..
        Esimerkiksi Niko - Nico, Jasmin - Yasmin.
        En tiedä miksi, mutta en omalle lapselleni halua antaa mitään perinteistä suomalaista nimeä, esim Veeti, Laura yms..
        Enkä tarkoita että lapseni poikkeaisi muista suomalaisista lapsista yhtään, mielestäni mulatti lapset ovat jotain suloisempia.. heh. =)


      • tikka tuulis
        rv8 kirjoitti:

        Toki suomalaiset nimet ovat hyviä myös, mutta olen aina halunnut ehkä vähän erikoisen nimen lapselleni, ennen kuin edes ajattelin hankkivani lapsia..
        Esimerkiksi Niko - Nico, Jasmin - Yasmin.
        En tiedä miksi, mutta en omalle lapselleni halua antaa mitään perinteistä suomalaista nimeä, esim Veeti, Laura yms..
        Enkä tarkoita että lapseni poikkeaisi muista suomalaisista lapsista yhtään, mielestäni mulatti lapset ovat jotain suloisempia.. heh. =)

        Nico ja Yasmin eivät NIIN hirvittävän harvinaisia nimiä ole, vaikka aivan kauniita.

        Entäs?
        Poika: Kirmo
        Tyttö: Tiara


      • hiukkasen

        Hertta Unelma?
        Pientä rajaa sentään!

        En tiedä, mitä ajoit takaa, että olemme kaikki mulatteja.
        Tässä ei ole kyse mistään esi-isien geeniperimästä, vaan tumman ja vaalean lapsesta.

        Mulatit ovat suloisia, vaikka tietenkin jokaiselle omat ovat maailman ihanimpia.


      • tikka tuulis
        hiukkasen kirjoitti:

        Hertta Unelma?
        Pientä rajaa sentään!

        En tiedä, mitä ajoit takaa, että olemme kaikki mulatteja.
        Tässä ei ole kyse mistään esi-isien geeniperimästä, vaan tumman ja vaalean lapsesta.

        Mulatit ovat suloisia, vaikka tietenkin jokaiselle omat ovat maailman ihanimpia.

        Vaarini sisar kuoli vauvana. Hänen nimensä oli Lahja Unelma. Tämä tapahtui 1900-luvun alussa.
        Minusta nimi on kaunis.

        Olen pahoillani, että et pidä Hertta Unelmasta. Kyse on kuitenkin makuasioista, ja yritän ymmärtää kantasi. Ehkä se on oikea, arvostan mielipidettäsi, se on kiinnostava.

        Ymmärrän, että on tummaihoisen ja vaalean lapsesta kyse.

        Kyllä me perimmiltään kai ollaan sekoituksia. Ei voi tietää, mitä isoiso...jne -isämme ovat kansainvaellusten aikana tehneet, keiden kanssa ovat saaneet lapsia.

        KAIKKI vauvat ovat suloisia ihonväriin katsomatta.


      • rv8
        tikka tuulis kirjoitti:

        Nico ja Yasmin eivät NIIN hirvittävän harvinaisia nimiä ole, vaikka aivan kauniita.

        Entäs?
        Poika: Kirmo
        Tyttö: Tiara

        Tiara kuulostaa kivalta, ja mielestäni Ciara vielä kivemmalta. :)


    • sibyllavon

      Josef, tytölle Miriam

    • tuli tälläisiä

      nimiä..

      jarna,jasmira,jenina,sirena,selina,piret,pirta,mirelle,jasemina,mona

      jiro,jonne,jonni,ante,benjami

      Yasmin kiva nimi myös Nico ihan ok.

    • rv8

      Ihan kivoja nimiä on tullut :)
      Noh tässä on onneksi vielä monia kuukausia aikaa ennen kuin nimi asia on ajankohtainen. :) Mutta baituvei kiitos silti. :)

      • *'*'*

        Itse olen tykästynyt nimiin Jamiel (poika) ja Jamiela (tyttö), joten laitan ne tähän ehdolle. Laitan vielä jatkoksi toisia ja kolmansia nimiä, jotka eivät ole liian suomalaisia ja siten sopimattomia noiden etunimien kanssa, mutta silti sellaisia, jotka sopivat suomalaisen suuhun, eivätkä tarvitse ihan kauheasti kirjoitusasun neuvomista. :)


        Jamiela Ella Alexia

        Jamiela Emma Alexia

        Jamiela Sara Alexia


        Jamiel Mico Matias

        Jamiel Nico Matias

        Jamiel Henri Matias


    • itse laittaisin

      joy tytölle, koska ilon aihe lapsi olisi.

    • palani.tanja

      oisko benyamin tai daniel pojalle ja sara tai maria tytölle

    • mitenolisi

      Jos haluat antaa lapsellesi jonkun vieraskielisen nimen, miksi et antaisi lapsen toisen vanhemman kielestä tai kulttuurista peräisin olevaa nimeä? Se olisi lapselle tärkeää ja myös linkki/kontakti lapsen toiseen kulttuuriin? Suvusta tuleva nimi olisi kiva, varsinkin jos sukulaiset asuvat muualla kun suomessa eikä ehkä ole lähellä lapsen elämää.

      Anna toiseksi nimeksi suomalainen nimi :)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe