Jouduin asentamaan Avast-virustorjunnan ja nyt OE ei enää anna lähettää sähköpostia osoitteestani. Tulee huuto että
Palvelin ei tue SSL-yhteyttä. (Ja pälä pälä palvelinvirhe 250.)
Mitä pitäisi säätää ja missä, OE:ssä vai Avastissa?
(Postin vastaanottaminen kyllä onnistuu.)
Outlook Express vs. Avast
5
1176
Vastaukset
- Höh.
Asensin ko. ohjelman ja siitä tulee postia lähettäessä virhevastaus
Postia lähettäessä tapahtui virhe. Postipalvelin vastasi 5.7.0. Must issue a STARTTLS command first. Tarkista että sähköpostiosoitteesi on asetuksissa oikein ja yritä uudestaan.
Kuink' helvetissä asetukseni olisivat yhtäkkiä muuttuneet kun vielä eilen ennen Avastin asennusta s-posti OE toimi aivan noarmaalisti???
(Operaattori on Elisa, jos sillä on merkitystä.) - keowkd qwo kqw
lukisit sen avastin ohjesivua...
Kas kun sen kautta laitetaan mailit menemään... Eli jatkossa avast postittaa ne, se kun haluaa tarkistaa postit mennen tullen...
Kyllä se avg siinä mielessä oli parempi...
:) - Raha_Poikimaan
Ei ainakaan minulla Avast ole moista itsekseen tehnyt OE:n kanssa.
Tarkistappa Avastin ohjelma-asetuksista (sininen A-pallo alhaalla oikealla, oikea hiirenkorva ja Ohjelman asetukset...) sähköpostiasetukset.
Ja sitten tietysti myös OE:ssä sähköpostitilin asetukset tuon lähettämisen suhteen. - toimivat
yhdessä moitteetta.
Asetuksissasi varmaan jotain pielessä. - Höh.
...asiaa aloittelijoiden palstalla, josko jotakuta tulokset kiinnostavat.
Varmahan en voi olla että s-postin ongelma johtui Avastista, mutta kummasti se vain sen jälkeen ilmene kun olin ko. ohjelman ladannut. Nyt käytän AntiViriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398