Mun kaveri väittää että runkkaamisella ei ole vaikutusta finneihin. Vaikka aina kun lopetan runkkaamisen muutamaksi viikoksi niin finnit vähentyvät KOKONAAN. Sitten kun aloitan niin pari päivää ja iho puhkeaa kukkaan. Kertoisiko joku nyt hienosti että miten ne hormonit ym. vaikuttaa finneihin. Eikös testosteronia purkaudu aina kun saa siemensyöksyn? Siis eihän spermassa ole testosteronia mutta siis vereen purkautuu sitä kun laukee. Kai?
Finnit ja runkkaus?
14
4878
Vastaukset
- ffffrrd
Mun muistaakseni toi on jotain harhaluuloa... Joku vanha tarina...
Itsetyydytys.org:issa kerrotaan näin:
"Masturbointi ei esimerksi aiheuta finnejä. Jotkut ihmiset saattavat ajatella niin, koska seksuaalisia himoja tuottavat hormonit ovat samoja, jotka tuottavat iho-ongelmia. Tämä on klassinen tapaus väärästä syy-seuraus-päättelystä. Ihmisiä alkaa panettamaan ja heitä himottaa masturboida samaan aikaan, kun heillä on ensimmäisiä iho-ongelmia (jos on). Mutta finnit eivät aiheuta himoa ja himo ei aiheuta finnejä. Päinvastoin, eräs kolmas osapuoli aiheuttaa molempia: seksihormonien lisääntyminen, joka tapahtuu ihmisen lähestyessä aikuisuutta."
http://itsetyydytys.org/itsetyydytys/
vika aihe, kolmas kappale.- .....................
Mutta siis aina kun mä lopetan runkkauksen niin finnitkin vähenee reippaasti. Muutoksen huomaan jo viikossa.O_o Nytkin naama kukkii kun olen runkannu joka päivä 2-3 kertaa. Lopetan nyt vähäksi että synttäreiks ehtii vähentyä noi näppylät.
- apologies
..................... kirjoitti:
Mutta siis aina kun mä lopetan runkkauksen niin finnitkin vähenee reippaasti. Muutoksen huomaan jo viikossa.O_o Nytkin naama kukkii kun olen runkannu joka päivä 2-3 kertaa. Lopetan nyt vähäksi että synttäreiks ehtii vähentyä noi näppylät.
No pesetkö kädet kunnolla?
- ....................
apologies kirjoitti:
No pesetkö kädet kunnolla?
Kyllä mä hygieniasta huolen pidän.
- haistakaa paska
Ihotautilääkäri sanoi mulle että esimerkiks rankka urheilu voi lisätä pojilla finnejä juuri tuon hormonitoiminnan kiihtymisen takia. Miks se asia ei ois ihan sama runkkauksenkin kohdalla?
- kyrpae
nyt huomasin itekki ku olin just riparilla enkä runkannu ollenkaan (halut katos salaperäisesti heti kun tulin sinne ja palasivat kun menin pois) nii siellä ollessa ei ollut melkein ollenkaan finnejä mut nyt ku oon taas ruvennu säännöllisesti runkkaamaan niin johan taas on finnejä
- .......
Halut johtuvat hormonitoiminnoista ja samoin myös osittain finnit.
- BJJ
....... kirjoitti:
Halut johtuvat hormonitoiminnoista ja samoin myös osittain finnit.
Itsellänikin on vähentynyt finnit, kun olen ollut runkkaamatta..
Olen aivan varma, että runkkaaminen lisää finnejä. =(
Onnellisimpia ihmisiä ovat he joilla ei ole finnejä(ei pakottavaa runkkaushalua) eikä ärsyttäviä luomia naamassa.
Läskistäkin sentään pääsee eroon, mutta runkkauksesta.. Arfg ;( - ...
BJJ kirjoitti:
Itsellänikin on vähentynyt finnit, kun olen ollut runkkaamatta..
Olen aivan varma, että runkkaaminen lisää finnejä. =(
Onnellisimpia ihmisiä ovat he joilla ei ole finnejä(ei pakottavaa runkkaushalua) eikä ärsyttäviä luomia naamassa.
Läskistäkin sentään pääsee eroon, mutta runkkauksesta.. Arfg ;(Kyse on nimenomaan siitä, että vaikka jotkin asiat esiintyisivät yhdessä, se ei tarkoita että niillä olisi minkäänlaista syy-seuraus-suhdetta. Tässä tapauksessa sekä hormoni-toiminnan kiihtymisestä seuraa sekä finnit, että halujen lisääntyminen ja halujen lisääntymisestä luonnollisesti seuraa runkkaamisen lisääntyminen.
A:sta seuraa B ja C, ja C:stä seuraa D. Kuitenkaan esimerkiksi D:stä ei seuraa esimerkiksi B, A tai C. - YKSHÄISKÄ
... kirjoitti:
Kyse on nimenomaan siitä, että vaikka jotkin asiat esiintyisivät yhdessä, se ei tarkoita että niillä olisi minkäänlaista syy-seuraus-suhdetta. Tässä tapauksessa sekä hormoni-toiminnan kiihtymisestä seuraa sekä finnit, että halujen lisääntyminen ja halujen lisääntymisestä luonnollisesti seuraa runkkaamisen lisääntyminen.
A:sta seuraa B ja C, ja C:stä seuraa D. Kuitenkaan esimerkiksi D:stä ei seuraa esimerkiksi B, A tai C.A:sta seuraa B ja C, ja C:stä seuraa D. Kuitenkaan esimerkiksi D:stä ei seuraa esimerkiksi B, A tai C.
A, B, C, D, C, D,A,F.... putosin kärryiltä - sdfdss
YKSHÄISKÄ kirjoitti:
A:sta seuraa B ja C, ja C:stä seuraa D. Kuitenkaan esimerkiksi D:stä ei seuraa esimerkiksi B, A tai C.
A, B, C, D, C, D,A,F.... putosin kärryiltäOpettele ensiksi vaikkapa kausaliteetin ja korrelaation ero.
- Hippiletti
sdfdss kirjoitti:
Opettele ensiksi vaikkapa kausaliteetin ja korrelaation ero.
heti kun lopetti masturbraation niin finnit lähti melkein 3 päivässä muttei kokonaan
- perusanaalimies:P
Jaah.. Voi ollakki, mut mite te voitte olla esim. viikon runkkaamatta ??? Tai edes päivä? :o .. siit saa niin paljon mielihyvää et ite en siihen pysty
- jokutuntematon12v
Itseni mielestä masturbointi aiheuttaa finnejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962356Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82932
- 248927
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631