Teen tulevaisuuteen katsausta polttarisankarille, postitan sen osoitteeseenne, ja saatte sen hyvissäajoin valmiksi mukaanne, ojennettavaksi sankarin hämmästykseksi. Siinä riittää leikkimielistä piikittelyä ja keljuilua tai vastaavasti hymyä tai mitä nyt kenellekin näkyy.
Muutaman olen jo tehnyt, ja ovat kertoneet sen olleen paras anti polttareissa, kun siitä on riittänyt kuittailuja niin pitkään..tyyliin meidän karistahan tulee kohta roskakuski, niin se jättää sen insinöörin paikan yms. Laadin nämä tunteella, mutta otan mukaan huumoria jotta polttarisankarin päivästä tulisi juuri häntä ajatellen täydellinen ja ikimuistoinen. Tämä toimii siis niin että ensin Tilaus meiliini, osoite mihin postitan sen kun valmis, maksu tilille (25€) ja tulkinta postiin ja sitten menoks ;D
Tilaamisiin,
t.almix
[email protected].
Ilmoita aina myös milloin tulkinnan pitäisi olla sinulle takaisin, pikatapauksissa voin tehdä sen jopa lyhyehkössä ajassa suoraan sähköpostiinkin, ihan kuinka sitten sovimme.
Synttärisankareille olen tehnyt myös seuraavan vuoden tulkintaa, ja kihlaparille, avoliitton astuville ja jopa nuorenparin mahdolliselle seurustelusuhteelle.
Yhteyksiä meilitse niin jutellaan :)
Tulevaisuus polttarisankarille
lukekaa se kuorossa,jotta k...
0
601
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880