Ulkonäköongelma?!

Ani

Olen vilkuillut läpi useita keskusteluja ja huomannut useita samansuuntaisia viestejä: eli nuoret lepakkotytöt, tai ehkä vanhemmatkin etsivät 'todellisia, naisellisia lesboja -ei mitään rekkakuskityyppejä'. No.´.. ok, jos ulkonäkö kaiken ratkaisee. Mutta onko tullut mieleen, että sellaisen 'rekkakuskityypin' sisällä voi olla hyvinkin ujo ja naisellinen, ehkä pelokaskin lepakkotyttö? Täällä nimittäin on. Ylipainoinen, tai sanotaanko masiivinen ikuinen poikatyttö, joka jää lehdelle soittelemaan, kun ulkonäkö on se, johon ensin katsotaan (Täällä ei ole sitä ongelmaa). Nainen voi olla naisellinen, vaikka näyttääkin muurinsärkijätyypiltä.

21

2485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeSbo

sellaistahan se on. kyllä ulkonäkö kuitenkin jonkin verran vaikuttaa. minuun esim. ei kolahda kovin epänaisellisen näköinen tyyppi. johonkin toiseen juuri sellainen voi kolahtaa.

• juulia

mutta olen aina ihastunut (ennen tätä kihlattuani siis :) ) tyttöihin,jotka ovat poikenneet kovastikin ulkonäöltään; on ollut poikamaisia,super naisellisia ja siltä väliltä. Minuun vetoaa aina joku tietty piirre ihmisessä, ei pelkkä kokonaisuus, luonne, ääni, käytös, silmät,kädet yms. Jotka ovat tehneet hänestä spesiaalin juuri minun silmissäni. Oikeastaan ainoa nais tyyppi,johon en ole koskaan tainnut ihastua, on superblondi-hetero like, kanamaisuus on jotain...uh. Muutenkin olen taipuvainen näkemään aina jotain kaunista joka ikisessä ihmisessä, lieneekö perua äidiltäni,joka on ääritasa-arvon kannattaja ja opettanut aina kaikkien ihmisten olevan kauniita omalla tavallaan. Se on ollut hyvä oppi se.

• tasa-arvoilija
        juulia kirjoitti:

mutta olen aina ihastunut (ennen tätä kihlattuani siis :) ) tyttöihin,jotka ovat poikenneet kovastikin ulkonäöltään; on ollut poikamaisia,super naisellisia ja siltä väliltä. Minuun vetoaa aina joku tietty piirre ihmisessä, ei pelkkä kokonaisuus, luonne, ääni, käytös, silmät,kädet yms. Jotka ovat tehneet hänestä spesiaalin juuri minun silmissäni. Oikeastaan ainoa nais tyyppi,johon en ole koskaan tainnut ihastua, on superblondi-hetero like, kanamaisuus on jotain...uh. Muutenkin olen taipuvainen näkemään aina jotain kaunista joka ikisessä ihmisessä, lieneekö perua äidiltäni,joka on ääritasa-arvon kannattaja ja opettanut aina kaikkien ihmisten olevan kauniita omalla tavallaan. Se on ollut hyvä oppi se.

Ihan sama juttu täällä. Muutaman naisen kanssa on tullut seurusteltua(pitkiä suhteita). Jokaisesta olen aina löytänyt omasta mielestäni ne erilaiset piirteet jotka tekee siitä ihmisestä just hyvän. Nykyisellä tyttöystävälläni on aivan ihanat silmät ja suu. Jah, no vartalo sillä nyt on jokaisen mielestä ihana. Niin ja ne sen kädet...ja iho... noh, voisin jatkaa loputtomiin, mutta annetaampa toisillekin puheenvuoro. :)

• Näinköhän

Pitäisi varmaan vielä avoimempana pitää mieli, vaikka yritänkin kovasti olla olematta ennakkoluuloinen ihmisten suhteen.
      Saatan kyllä esim. vessajonossa heittää pienen läpän "testiksi" kenelle vain, ulkonäöstä riippumatta ja oma suhtautumiseni riippuu siitä, miten siihen vastataan. Jos vastaus on tyly tai ei mitään, niin jutteluyritys jää kyllä siihen.

Ikävää jos olet jäänyt lehdelle soittelemaan, ehkä iloinen hymy johtaisi johonkin? Sen voisi väläyttää, vaikka ujo oletkin? Ei ulkokuori ole tärkeintä kaikille!

• Daigeri

Mulla se on ongelmallinen mutta ei todellakaan painon takia. Se vika on nimittäin enemmänki kasvojen suhteen, koska itellä sattuu olemaan lähinnä hyvännäkösen tai söpön jätkän ulkonäkö. Se haittaa paljonki, varsinkin yleisissä naistenvessoissa, voi sitä kaaosta...

Ihmisten ilmoilla ollessa muut tietysti luulee, että olen jätkä. Baariin sisään yrittäessäni, poket kattovat liianki oudosti. Viimeks sain maksaa sisäänpääsystä enemmän koska luulivat etten olen nainen, siellä kun pitää äijien maksaa euron enemmän. Oikasin heti asian ja sain anteeksipyynnön.(Olisko pitänyt vaatia myös ilmasta drinkkiä henkisestä kärsimyksestä? ;D)

En usko, että näillä eväillä pystyisin tutustumaan muihin lesbonaisiin ja jos uskaltaisin joskus DTM:an naistenpuolelle, siellä varmaan ollaan heittämässä jo ulos, tai saa vihaisia katseita osakseen.

Olen monta kertaa saanu tilaisuuden käyttää hyväkseni jätkämäistä olemustani nuoriin hetsku naisiin. Niitä tilaisuuksia en ole koskaan käyttäny, enkä käytä. Sehän olis väärin ja pulaan varmasti joutuisi ennemmin tai myöh.

Tämä on välillä niin raastavaa ja niin yksinäistä....Mutta etiäpäin! Sanoi se sisukas mummeli siellä jossain lumien keskeltä...:)

• Salmiakki

.. ei sua kyllä varmasti katsottaisi dtm:n yläkerrassa mitenkään oudosti, eikä heitettäisi ulos. Siellä on niin monentyyppisiä naisia... ja kaikki saa olla sellasia kun on. Pää pystyyn ja rohkeasti mukaan :)

• Jennifer

..vaan. Siellä ne muutkin poikamaiset viilettää..

• Ani

Heips Daigeri,

Oletko sattunut näkemään leffaa nimeltä 'Hiljaiset seinät II'? jos et... kirjoittele [email protected] Järjestän sulle kopion siitä. Muutenkin, jos haluat joskus jutella. (Hmm..tämä ei ole iskuyritys. Ymmärrän vaan, mitä joudut käymään läpi)

• Pir
        Ani kirjoitti:

Heips Daigeri,

Oletko sattunut näkemään leffaa nimeltä 'Hiljaiset seinät II'? jos et... kirjoittele [email protected] Järjestän sulle kopion siitä. Muutenkin, jos haluat joskus jutella. (Hmm..tämä ei ole iskuyritys. Ymmärrän vaan, mitä joudut käymään läpi)

Leffan yhdessä episodiosassa esiintyvä nuori androgyynityttö on vaikuttava. Hyvä rooli ja hyvin näytelty.

• Jennifer
        Pir kirjoitti:

Leffan yhdessä episodiosassa esiintyvä nuori androgyynityttö on vaikuttava. Hyvä rooli ja hyvin näytelty.

..viehättävä/kiinnostava poikamainen tyttö.

• Daigeri
        Ani kirjoitti:

Heips Daigeri,

olen nähnyt, vaikka en muista kumpi se oli, 1:nen vai 2:onen. Ekassa siinä oli ne mummot, toisessa jotkut nuoremmat ja vikassa oli ainakin näyttelijä Ellen G.

• Daigeri
        Pir kirjoitti:

Tarkotatko sitä tyttöä jolla oli se prätkä siinä?
        Ehkä sittenki olen nähnyt sen kakkosen enkä ykköstä(?) Näin melkeen itseni siinä tytössä mutta varsinkin leffassa "Boy´s Don´t Cry" samastuin "Brandoniin" voimakkaasti. Jotkut kohtaukset ja loppu siinä tietysti kauhistutti.

• Pir
        Daigeri kirjoitti:

Tarkotatko sitä tyttöä jolla oli se prätkä siinä?
        Ehkä sittenki olen nähnyt sen kakkosen enkä ykköstä(?) Näin melkeen itseni siinä tytössä mutta varsinkin leffassa "Boy´s Don´t Cry" samastuin "Brandoniin" voimakkaasti. Jotkut kohtaukset ja loppu siinä tietysti kauhistutti.

juuri. Häntä. Loppu oli perinteisen suruisa, mutta tehoisa silti. Kaikki hänen pidätellyt tunteensa, hitaat liikkeet, kun tunne vyöryttää epätoivoista epävarmuutta , voima ja aseman heikkous, häälyvyys pelikentällä.

Se kosketti, ei ollut amerikkalaista nyyhkyä tai turbohuumoria. Tuota mainitsemaasi leffaa en tunne.

• pink

olisin kiinnostunut juttelemaan sun kanssa,itsekin olen aika yksinäinen-en kuulu piireihin.Jos kiinnostaa,niin mailaa
        [email protected]

• meksu

Kyllä tuo ulkonäön merkitys on vain nuorille tärkeää.Vanhemmuuten osaa arvostaa oikeita asioita,tai jos silloinkin vain tuijottaa ulkonäköä niin jotain on jäänyt oppimatta elämästä.Se minkälaisen kuoren olemme saaneet luojaltamme ,ei näytä sitä mitä olemme sisältä.Kuten sanotaan:Moni kakku päältä kaunis mutta..

• LeSbO

entäs jos ei vaan kolahda? minäkin olen jo 32 ja kyllä minulle ulkonäkö merkitsee(toki myös muut asiat) mutta jos ei kiinnosta niin turha kai sitä on väkisin vääntää...myöntää vaan reilusti että pitää enemmän toisentyyppisistä naisista. tosin minullakin on ollut monennäköistä tyttöystävää, mutta ääripäät(tosi miesmäiset tai kanat) ei kolahda, ei sitten millään.

• Ani
        LeSbO kirjoitti:

entäs jos ei vaan kolahda? minäkin olen jo 32 ja kyllä minulle ulkonäkö merkitsee(toki myös muut asiat) mutta jos ei kiinnosta niin turha kai sitä on väkisin vääntää...myöntää vaan reilusti että pitää enemmän toisentyyppisistä naisista. tosin minullakin on ollut monennäköistä tyttöystävää, mutta ääripäät(tosi miesmäiset tai kanat) ei kolahda, ei sitten millään.

Luulen, että mun ulkonäköongelma heijastuu lähinnä siitä, että olen perheen ainoa lapsi ja isukkini olisi aina halunnut pojan. Sen veljellä on poika ja pienestä pitäen se on pitäny mua mukana sellaisissa 'poikien töissä' eli kalastuksessa, puiden kaadossa yms yms. olen tavallaan kasvanut..tai kasvattanut itseni siksi pojaksi, jonka faija ois halunnu saada.

• juissi
        Ani kirjoitti:

Luulen, että mun ulkonäköongelma heijastuu lähinnä siitä, että olen perheen ainoa lapsi ja isukkini olisi aina halunnut pojan. Sen veljellä on poika ja pienestä pitäen se on pitäny mua mukana sellaisissa 'poikien töissä' eli kalastuksessa, puiden kaadossa yms yms. olen tavallaan kasvanut..tai kasvattanut itseni siksi pojaksi, jonka faija ois halunnu saada.

..Mun vanhemmat toivoivat tyttöä ja poikaa ja sellaiset saivatkin. Todellisuudessa taisi kuitenkin tulla kaksi poikaa, kun molemmilla yhteiset harrastukset (jalkapallo, jääkiekko), yhteiset vaatteet ja samanlainen olemus. Tosin, pitkien hiusteni ansiosta saan esim. baarissa enemmän huomiota jätkiltä kuin tytöiltä, valitettavasti. :)

• sama ongelma

Mulla on sama ongelma koska olen itsekkin pyöreä rakastelisin mieluummin pyöreän naisen kanssa ota yhteyttä jos siltä tuntuu..

[email protected]

• LeSbO

no sinähän menet suoraa asiaan!

• Onhan se karua

mutta onko se nyt ihan oikein alkaa syytteleen muita ihmisiä mieltymyksistään. Makuasioita on monia, kuten kaikki tiedämme.

Mä pidän itsestäni fyysisesti hyvää huolta ja täytyy sanoa, että oletan sitä myös kumppaniltani. Minä en koe vetoa lihavia ihmisiä kohtaan. Ei se silti ole lihavilta ihmisiltä pois! Ei kaikki ole samanlaisia kuin minä - onneksi.

"Markkinat pienenee" silloin kun ei olla sitä kauneinta, komeinta, hyväkroppasinta tyyppiä. Näin se vain on. Jos siitä on itse niin kauheesti huolissaan, niin menee urheilemaan.

Musta on ihanaa, että suurin osa tytöistä katsoo hieman kroppansa kokoonkin. Itsestä on pidettävä edes jonkinlaista huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe