Olen lähdössä kohta Prahaan ja olen googletellut tuosta 5 pvän joukkoliikennekortista. Osalla sivuista sanotaaa, että sen saa ostettua ainoastaan Turist information centereistä ja osassa sanotaan, että sen voi hankkia kaikilta metroasemilta. Osaatteko auttaa kumpi tieto on oikeaa? Oma hotellini sijaitsee hieman syrjemmässä ja sen takia olisi helpompaa, että saisin kortin "kotiasemalta".
Tiedän myös että lentokentältä voi kortin ostaa, mutta itselläni on sóvittu kyyti kentältä hotelliin joten en voi siinä jäädä korttia shoppaamaan.
Prahan 5 päivän joukkoliikennekortti
Ristiriitaista tietoa
2
786
Vastaukset
- pasaati1
Että viiden päivän lipusta.viimeksi ostettiin 7 päivän lippu metroaseman kioskista ja edellisellä reissulla muistaakseni 5 päivän lippu hotellin respasta.
Mutta jos myyvät 7 päivän lippa,niin luulisi saavan myös 5 päivän... - -lippu
Metroasemilla päivisin lippuluukko, muuten käytössä automaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362