Praha ja koiran "kakka"

-Rope-

Heps,

Prahassa on kuulemma paljon kulkukoiria, joten onko kauduilla pahasti tai paljon niiden jätöksiä?

5

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prager

Yhtään ainutta kulkukoiraa en ole nähnyt 10:llä reissullani Prahaan. Ole huoleti!

• ...

Ei välttämättä kulkukoiria, mutta paljon koiria ja vapaana hyvin usein! Kadut ovat viime vuosina olleet siistimpiä, mutta kyllä sitä paskaa vielä kannattaa siellä kaduilla varoa...

• pasaati1

Ollut kaksi kertaa ja kertaakaan en ole koiran paskaan tallannut.

Taidat olla suuremmassa vaarassa täällä kuin siellä.

Koiria pidetään vapaana,hyvin paljon mutta käyttäytyvät paremmin kuin suomessa,ei ollut rähinä koiria,ei tappeluita yms.

Muutenkin kulttuuri koirien suhteen on avoimempi ja rennompi,lähiökapakassa koira voi istua penkillä,samaan aikaan kun isäntä ottaa muutaman oluen ja ketään ei häiritse.

• Prager

Koirat näyttävät olevan koulutettu erittäin hyvin! Kulkevat tottelevaisesti isäntänsä/emäntänsä rinnalla, eivätkä juoksentele mihin sattuu, kuten täällä.

• Marketa4

Mitä mahdat tarkoittaa kun kakka on lainausmerkeissä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5370
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1172
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      811
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      744
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      729
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe