Majoittuminen Kiviniemen leirintäalueella.
Illalla mahdollisuus tanssilavalle menoon bussilla suoraan majapaikasta, tai porukkakyydillä. Lippujen hinnat normaalisti 12 € mutta niihin saamme alennuksen.
Samana viikonloppuna on iso tapahtuma, joten vain aittamajoitusta on saatavana.
Aittoja on 1-4 hengelle hinta 45 €
sekä pienemmät 1-2 henk. hinta 40 €
Aittoja on varattuna. Ilmoittautukaa mahdollisimman PIAN.
Alueella on keittomahdollisuus, suihkut ja rantasunakin saatavana eri hintaan.
Ruokailusta lähemmin kun ilmoittauneiden lukumäärä on selvillä. Mahdollisuus kotiruokaan edullisesti.
Mikäli haluatte paremman tasoista majoitusta, kehoitan tutustumaan netissä vaikka kunnan sivuilla esitettyihin mahdollisuuksiin ja varaamaan oman majoituksen.
Mikäli kiinnostaa yhdistää laivaristeily päivien tapahtumaan, kertokaa halunne.
Kertokaa tapahtumasta.
Miittitapaamisiin toimeksi saanut!
Ilmoittautumiset; [email protected]
MIITTI 02.08.2008 Kangasniemellä
7
1784
Vastaukset
02.08.2008
Miitti on siis näille ikäryhmille suunnattu tapaaminen.
Tulkaahan mukaan.
Ilmoittautukaa, kyselkää...- Joy
Kokenut täällä,kun taas omasta mielestäni löysin kaipaamaani tietova;)Kyllä ittiääkin naurattaa tämä "nörtteily":-D Vieläkö kerkee miettiä vähän?
Joy kirjoitti:
Kokenut täällä,kun taas omasta mielestäni löysin kaipaamaani tietova;)Kyllä ittiääkin naurattaa tämä "nörtteily":-D Vieläkö kerkee miettiä vähän?
Eihän sitä suin päin voi päättää, joten muutaman päivän odottelen vielä ilmoittautumisia postilaatikkooni.
Laivaristeilystä ja muusta ohjelmasta saa ilmoittaumisen jälkeen tarkemman aikataulun postilaatikkoonsa.
´Kuulemisiin.- Joy
Tuoksuvattu kirjoitti:
Eihän sitä suin päin voi päättää, joten muutaman päivän odottelen vielä ilmoittautumisia postilaatikkooni.
Laivaristeilystä ja muusta ohjelmasta saa ilmoittaumisen jälkeen tarkemman aikataulun postilaatikkoonsa.
´Kuulemisiin.Iso kiitos!
Pitäkäähän hauskaa
Minulla ainakin oli kun olin miitissä hyvät muistot vieläkin lämmittääMiitti 02.08. 2008.
Ilmoittaudu viimeistään perjantaina.
Kokoontumisajan ja muun ohjelman saat sähköpostissa paluupostina.
Molskis ja tavataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984