Hei!
Kuinka olette toteuttaneet pinnasängystä ns. sivuvaunun omaan sänkyynne? Onko joku tietty sänkymerkki, josta se onnistuu vai pystyykö tekemään esimerkiksi sellaisesta sängystä, jossa on laskettava reuna?
Pinnasängystä
2
327
Vastaukset
- näin...
Meillä ihan tavallinen brion pinnasänky, reuna ei ole laskettava. Otimme vain toisen sivun pois, olivat ruuveilla kiinni joten ne vain aukastiin. Luulenpa että voi tehdä lähes kaikista pinnasängyistä sen sivuvaunun.
Sitten se "avonainen" reuna kiinni omaan sänkyysi. Pieni rako jäi pinniksen ja meidän sängyn väliin, lapsi ei sieltä olisi mahtunut mutta tutti tippui aina yön pimeinä tunteina sieltä lattialle joten kääräisin peiton rullalle ja survoin väliin "tukoksi"=)
Toivottavasti sait jotain selkoa tästä sekavasta sepostuksesta=) - ja Ikean Sniglar
Ikean halpis & peruspinnasänky koottu ilman toista pitkää laitaa, vahvistettu nippusiteillä muut liitokset.
Kiinnitetty Innovation-futonin rungon laitaan nipusiteillä.
Toimii :-)
http://www.futonshop.fi/index.php?449
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275