AKSUISTA

AksutLove

Onko 80 litranee akvaario liian iso muutamalle aksulle? Siis sitten ku ne on täys kasvusii.. Ja jos aksut tekee poikasii nii voiko niist säästää vaa muutaman vai pitääkö säästää kaikki jos haluaa säästää poikasia?

3

494

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani.

1. ei tietenkään ole, Akaatit ovat maaeläimiä ja tarvitsevat TERRAARION ei AKVAARION. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SÄÄSTÄ KAIKKIA MUNIA! säästä muutama (5-10 kappaletta enintään, Niin muutama poikanen kuoriutuu. Mieti, Jos säästät kaikki, Sinulla voi olla jopa 100 poikasta, Ja poikasille ei riitä tilaa eikä niille ole kysyntää, Niin ne joutuisi tappamaan! Joten vain muutaman munan säästät, Niin hyvä tulee.

• Neparina

80 litran vanha akvaario käy terraarioksi muutamalle aksulle, noin 2-4 yksilölle ihan sopiva. Muutaman voit säästää jos munivat. Jos kaikki säästät tai tulee vahinko poikue, niin kannattaa kysellä herppien omistajilta, josko joku kilpikonnansa tai liskonsa ruoaksi huolisi.

• janina

Ei mikään akvaario ole liian iso. Parempi silti olisi,ettei se olisi kovin korkea,ettei pudotessa satu ikäviä. Poikasia voi säästää juuri sen verran kuin tahtoo, mutta on otettava huomioon,että on hyvin epätodennäköistä että kaikki poikaset selviäisivät. aina osa kuolee,niin se vain on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe