keski-ikäinen nainen ja hieman vanhempi mies

se hieman vanhempi mies

Alkuosa on tapahtunutta, mutta loppu valitettavasti fantasiaa…

Kaunis päivä kääntyi iltaan ja työreissu lähisaareen oli lopuillaan. Yhteysvene saapui laituriin ja raahauduin istumaan sisätiloihin, kun sää näytti uhkaavan sateiselta. En huomannut tätä reilu nelikymppistä naista lähtölaiturilla, mutta ehkä väsymys verotti tarkkaavaisuuttani. Istuin seinänvieruspenkille ja vedin repun jalkojen väliin lattialle. Ajattelin ottaa pienet torkut tunnin venematkan aikana.

Nainen istuutui yksin hieman taemmas, poikittaiselle penkille. Kun istuin poikittain naiseen nähden, niin maisemia ihaillessani vilkaisin aina aika-ajoin hänen suuntaansa. Katseemme kohtasivat pikaisesti ja uneliaisuuteni karisi saman tien. Jokin pieni värähdys kävi lävitseni, ja ehkä nainen tunsi samoin. Hän oli riisunut vaaleanpunaisen fleece-puseron viereensä. Hihaton paita jätti olkapäät paljaiksi ja kaula-aukko paljasti rintojen yläpintaa, juuri sopivasti kypsän naisen tyyliin. Musta liivien olkain vilahti ajoittain paidan olkaimen alta. Hän nosti punaisten farmarihousujen verhoaman polven toisen päälle. Jalassa oli housujen kanssa saman punaiset avoimet pistokkaat.

Nainen nosti täysin sormuksettoman vasemman käden polvelleen. Yritin olla katsomatta liikaa suuntaansa, mutta katseeni kierrellessä ulos ikkunoista ja muuta matkustajajoukkoa, en voinut välttää katsomasta tätä naista joka kierroksella. Pari kertaa katseemme kohdatessa, huomasin naisella olevan sama ongelma. Huomasin pienen hymynhäivähdyksen käväisevän huulillaan kun hän käänsi katseensa muualle. Hieman pidemmän kohdanneen katseen jälkeen, hän kääntyi tuijottamaan toiseen suuntaan ja sain ihailla vain hänen profiiliaan. Vasen kätensä nousi pyyhkäisemään kaulaa ja jatkoi siitä alaspäin hivellen hitaasti rintakehän päivettynyttä ihoa. Oliko hän vasenkätinen? Ei varmaankaan, vaan hän halusi edelleen esitellä minulle sormuksetonta nimetöntään. Ainakin niin toivoin.

Kun matka alkoi lähestyä loppuaan, niin viimeisten viiden minuutin aikana oli jotain tapahduttava. Nainenkin tiesi sen, nosti kätensä poskelleen ja korvan alta hiuksiaan pyyhkäisten hän katsoi suoraan suuntaani. Katsoin silmiinsä. Nyt ei kumpikaan hätäillyt kääntää katsettaan pois. Viimein hän laittoi repun selkänsä ja nousi lähteäkseen ovelle. Enää hän ei vilkaissutkaan puoleeni. Jäin hieman jälkeensä ja laiturille päästyäni etsin häntä katseellani. Näin selkänsä kun nainen käveli sopivasti pysäköintipaikan suuntaan, joten luontevasti jatkoin peräänsä. Reippaasti kävellen saavutin hänet. Sydämeni hakkasi varmaan kahtasataa, kun naisen rinnalle päästyäni hän katsahti minuun.

Anteeksi tungettelevuuteni, mutta en voi päästää teitä noin vain katoamaan, aloitin kankeasti, kun yritin esittää asiaani mahdollisimman kohteliaasti.

No mikset, nainen kysyi kauniisti hymyillen, vaikka hänkin tiesi flirttimme nimen?

Laivalla hän ei koko aikana varsinaisesti hymyillyt minulle, joten nyt viimeistään olin täysin myyty mies.

En missään tapauksessa halua ahdistella enkä häiritä teitä, mutta katseenne äsken tuntuivat niin mukavilta, että haluaisin nähdä niitä vielä lisää, yritin löytää sopivaa iskurepliikkiä aikuisen naisen makuun.

No enhän minäkään voinut olla katseitasi huomaamatta, ja kieltämättä mukavaltahan se miehen katse vanhasta naisestakin tuntuu, hän vastasi.

No ethän sinä mikään vanha ole, siirryin itsekin sinuttelulinjalle naisen tyylin mukaan. Aikuiset, tyylikkäät naiset, jotka tietävät mitä haluavat, ovat aina vedonneet minuun, jatkoin.

Lähdetkö ottamaan oluen tai siiderin tuohon kuppilaan, kysyin esittäen tien toisella puolella olevaa juottolaa. Haluaisin vaihtaa muutaman sanan ja ehkä nähdä vielä noiden kauniiden silmiesi katseen.

Se on hieman epämääräisen paikan maineessa, mutta tuossa kulman takana on ihan mukava paikka jossa aina silloin tällöin poikkean, kun asun tässä lähellä, nainen vastasi.

Sinne sitten, vastasin hymyillen ja pulssinikin alkoi jo lähestymään normaalia, kun homma kulki ihan mukavaan suuntaan.

Minä olen muuten Mikko, esittelin itseni.

Leena, nainen vastasi lyhyesti.

Kuppila oli siisti ja pystyin hyvin kuvittelemaan Leenan istumassa työpäivän jälkeen täällä juomassa kuivaa siideriä. Se kuiva siideri arvaus osui aivan kohdalleen ja hänen esitettyään toiveensa, noudin juomat tiskiltä. Hän oli riisunut taas fleece-takkinsa ja istui nurkkapöydässä yhtä viehättävänä kuin laivallakin. Ojensin juoman naiselle ja istuin vastapäätä häntä olutlasin kanssa.

Lämpimän päivän mukavalle illalle, esitin ja nostin lasiani.

Sille, Leena vastasi lyhyesti ja vastasi eleeseeni.

Mitäs tämä maksoi, hän kysyi, alkaen kaivaa rahapussia repustaan?

Minä tarjoan ilman muuta, kun sinut kutsuinkin.

No minä tarjoan sitten toisen kierroksen, Leena vastasi topakasti, eikä minulla ollut siihen enää vastaan sanomista.

Juttu alkoi luistaa ja sain selville että lomalla oleva yksinäinen nainen oli lähtenyt kaunista päivää viettämään lähisaareen. Lapset olivat jo lentäneet pesästä ja mies kuollut tapaturmaisesti reilut 10 vuotta aiemmin. Leena avautui yllättävän paljon. Ehkä turvallinen olemukseni päästi naisen laskemaan puolustustaan. Kun juttua tuntui riittävän, niin kävin hakemassa ne toiset juomat tiskiltä. Saatuamme juomat loppuun, ja Leena alkoi tehdä lähtöä kotiin. Valittelin että, auto jäi parkkipaikalle, enkä ihan heti, parin oluen jälkeen arvaa rattiin lähteäkään.

No tule sitten istumaan hetkeksi luokseni, Leena ehdotti suorasukaisesti ja katseestaan olin lukevinani että jotain muutakin voisi olla tarjolla.

Suostuin ilomielin ehdotukseen jota olin odottanutkin ja kadulla sain hänet jo tarttumaan käsivarteeni tarjotessani sitä tuekseen. Matka oli lyhyt, kuten nainen oli sanonutkin. Jutustelumme jäi vähiin, pariin kommenttiin kesäillan lämpimyydestä. Alaovella Leena kaivoi avaimet repusta ja avasi oven. Katseemme kohtasivat vielä eikä kummallakaan ollut epäselvyyttä tilanteesta. Kiipesimme vaiti yläkerroksiin ja pääsimme kauniiseen naiselliseen asuntoon. Leena kiirehti vessaan siiderien jo vaatiessa veroaan.

Vilkaisin eteishallista avautuviin huoneisiin. Naisellinen makuuhuone ja siisti pieni keittiö. Olohuone oli tyylikkäästi sisutettu ajattomilla tyylihuonekaluilla. Leenan tullessa kylpyhuoneesta, pyysin päästä myös käymään asialla. Istuin pytylle, jotten vahingossakaan sotkisi siistiä eriötä. Istuessani oli myös helppo suorittaa huolellinen alapesu bidee-suihkulla. Pikkupyykit roikkuivat suihkutilassa korkealla. Seassa riippuvat silkkiset punaiset pikkupöksyt ja samanväriset liivit saivat mielikuvitukseni villiin laukkaan.

Leena puuhaili keittiössä kun astuin sen ovelle ja kysyi haluaisinko jotain pientä iltapalaa? Vastasin myöntävästi ja astuin aivan viereensä. Tajusin että emme olleet vielä koskettaneet lainkaan toisiamme. Nojasin keittiön työtasoon Leenan vieressä, hänen touhutessaan lämpimiä voileipiä uuniin laitettavaksi. Paljas käsivartensa hipaisi omaani. Ihoni nousi kananlihalle. Nainen taisi tuntea jotain vastaavaa koska liikkeensä pysähtyi hetkeksi. Vilkaisimme toisiamme ja näin Leenan poskien punehtuneen. Nopea hymynhäive käväisi kasvoillaan, kunnes hän kääntyi taas valmistamaan iltapalaamme.

Nainen avasi uuninluukun ja työnsi leivät sisään. Kun hän kääntyi puoleeni, en enää pystynyt pysymään irti naisesta, vaan nostin käteni poskelleen. Leena ei vetäytynyt eikä kieltänyt joten vedin häntä lähemmäs. Painoin huuleni huulilleen ja suutelin hellästi. Suunsa vastasi varoen. Suudelma maistui niin ihanalta että en olisi halunnut lopettaa. Liian pitkä suudelmakin tuntuu naurettavalta joten uskottavuuden nimissä oli vihdoin pakko lopettaa. Leena avasi silmänsä ja katsoimme syvälle toisiimme sanaakaan sanomatta. Kiedoin käteni tiukan turvallisesti ympärilleen ja nainen painoi päänsä vasten rintaani.

Nostin toisen käteni niskalleen ja hiljalleen ylemmäs nousten upotin sormeni hiuksiinsa. Tunsin Leenan huokaisevan vasten rintaani ja selkäni ympäri kietoutuneet kädet laskeutuivat alemmas.

Nyt ne leivät on jo lämmenneet, Leena sanoi hetken päästä normaalilla, vaikka hieman hengästyneellä äänellä.

Päästin hänet irti ja istuin pöydän ääreen. Nainen otti leivät uunista ja kaapista molemmille pienet lautaset joille kummallekin riitti kaksi leipää. Hän asetti toisen lautasen eteeni ja kysyi juomatoiveistani. Kun hänellä oli olutta jääkaapissa, päädyimme kumpikin ottamaan sellaiset. Nyt tuntui että, minulla ei ole täältä kiire minnekään. Söimme herkulliset leivät muutaman ylistävän kehuni saattelemana. Jalkamme painuivat toisiaan vasten pöydän alla ja kun saimme oluet juotua, keräsimme astiat tiskipöydälle.

Astuin Leenan taakse ja painuin tiukasti häntä vasten kietoen käteni ympärilleen. Suutelin vaativasti kaulaa ja niskaa. Varoin kuitenkin tekemästä jälkiä tuohon kauniiseen naiseen. Nostin toisen käteni paidan olkaimelle ja vedin sen alas olkavarrelle. Samalla seurasi liivin musta olkain ja paljasti kauniin tasaisesti ruskettuneen olkapään. Purin siitä varoen. Leena voihkaisi hiljaa. Siirsin käteni rintakehälleen ja lähdin laskeutumaan alaspäin. Nainen nosti kätensä käteni päälle, mutta kun vastarinta oli niin pientä jatkoin syvemmälle. Tavoitin sormenpäilläni nännin ja puristin siitä varoen. Vaimea voihkaisu pääsi taas Leenan huulilta kun hän samalla painoi tiukasti kättäni itseään vasten. Hän kääntyi ja jouduin päästämään otteeni.

Tule, Leena sanoi lyhyesti ja tarttui käteeni.

Hän lähti vetämään minua kohti makuuhuonettaan ja vetäisi päiväpeiton sivuun. Kun hän avasi housujensa napin, pyysin että saisin riisua hänet. Pudottauduin polvilleni eteensä ja painoin suudelman jo paljaalle alavatsalle. Kun sain vetoketjun auki, työnsin farkut alas. Hän nosti jalkojaan vuorotellen ja sain ne riisuttua kokonaan. Hyvin istuvat pikkupöksyt olivat edessäni, aivan kasvojeni korkeudella. Painoin huuleni niitä vasten. Kastelin housujen etumuksen aivan märäksi, jolloin ne muuttuivat läpinäkyviksi. Siistitty karvoitus erottui kauniina kolmiona housujen läpi.

Leena oli vetänyt paitansa pois ja avasi liivejään, kun vilkaisin ylöspäin. Rinnat vapautuivat juuri paljaiksi, ja minun oli aivan pakko nousta suukottamaan niitä. Imaisin toisen nännin suuhuni ja toisen otin napakkaan otteeseen sormien väliin. Leena avasi vyöni ja saman tien housuni. Ne tipahtivat nilkkoihin ja sain potkittua ne pois kokoajan samalla molempia kauniita rintoja vuorotellen suukotellen. Leena työnsi kätensä alushousuihini ja tarttui napakasti täydessä erektiossa seisovaan kaluuni. Hän vetäisi muutaman tiukan vedon ja työnsi sitten alushousunikin pois. Nopeasti hän tarttui paitaani ja vetäisi sen pääni yli.

Nainen työnsi minut selälleni sängylleen ja suukotti vuorotellen nännejäni. Samalla hän kiipesi istumaan päälleni ja painoi karvoituksensa vasten kovaa elintäni. Hän aloitti hitaan heijaavan liikkeen. Nainen työnsi käden väliimme ja levitti häpykumpunsa auki. Nyt kaluni varsi painoi vasten odottavaa klitorista johon osuessani Leena voihkaisi. Hän aloitti nopeamman liikkeen vasten kankeani ja tuntui että orgasmi ei ollut enää kaukana. Kun hän ratsasti melko ylhäällä, yletin hyvin imaisemaan toisen nännin suuhuni. Puraisin sitä varoen ja jatkaessani näykkimistä ja varovaista nipistelyä, tunsin että nainen tulee aivan heti.

Laita se sisään, käskin nopeasti.

Leena ohjasi terskan häpyhuuliensa väliin. Samalla kun hän painoi itsensä minua vasten ja työnnyin pohjaansa asti, nainen laukesi äänekkäästi valittaen. Vedin hänet syliini ja puristin tärisevää naista tiukasti itseäni vasten. Annoin hänen nauttia orgasminsa jälkiaalloista ja nautin myös itse kun tunsin kuinka tiukasti vagina supisteli kaluni ympärillä.

Kiitos, Leena sanoi ja nousi katsomaan silmiini.

Huomasin kyyneleet silmäkulmissaan ja pyyhkäisin ne pois. Nainen painoi huulensa vasten suutani ja sulimme pitkään, hellään suudelmaan. Kielemme leikittelivät keskenään välillä vain kärjillä kosketellen ja väliin taas toisiinsa kietoutuen. Viimein Leena nosti päätään.

Voi luoja, miten sinä suutelet, hän huohotti.

Sinähän se tässä taisit enemmän suudella. Minä vaan vastasin, totesin vaatimattomasti.

Mutta ei minulle ole koskaan vastattukaan noin, nainen jatkoi. En minä yleensä näin päällekäyvä ole, mutta jotenkin katseesi jo laivalla ja muutenkin turvallisen tuntuinen olemuksesi saivat minut ihan kuumaksi.

Kyllähän kiitokset ovat minun puolellani, vastasin. Aivan ihanaa maata tässä selällään kun kaunis kypsä nainen rakastelee minua.

Hiljalleen Leenan alapää alkoi taas tehdä pientä liikettä ja taukomme aikana hieman pehmentynyt kaluni terhakoitui nopeasti. Nainen istui minut syvälle sisäänsä ja joutui hieman keventämään, kun terska painoi kohdunsuuta vasten.

Sinä olet niin iso, Leena kuiskasi.

Tai sitten sinä olet niin tiukka, vastasin.

Minä tulen taas, Leena huohotti jatkaessaan liikettään nyt entistä rajummin.

Tule mulle. Laukea mun kalulle. Haluan että nautit siitä, huohotin jo itsekin.

Leena lysähti syliini nopean orgasmin jälkeen. Tunsin kuinka tiukka emätin supisteli. Se on varmaan miehelle ihanin tunne kun naisen tahdosta riippumattomat vaginan supistelut yrittävät lypsää siittiöt hedelmöittämään kohtua. En kuitenkaan lauennut vielä vaan, päätin pitkittää tätä nautintoa ja antaa pitkässä puutteessa kärsineelle pillulle täyden hoidon.

Tuntuuko mun kyrpä hyvältä, kuiskasin hiljaa Leenan korvaan.

Aivan ihanalta, hän vastasi täysin luontevasti, hyväksyen roisimman kielenkäytön.

Saanko tulla syliisi, vai haluaisitko jossain muussa asennossa, kysyin?

Tule mun syliin. Haluan maata allasi, nainen vastasi nousten pois päältäni.

Kalu suorastaan lopsahti pois tiukasta pesästä, ja naisen laskeutuessa selälleen väistin sivuun ja nousin sängyn viereen seisomaan. Leena levitti jalkansa, nosti polvet pystyyn ja vinkkasi minua jo tulemaan päälleen. Seisoin kuitenkin paikallani ja vetelin hitaasti kaluani kädellä. Siirryin kätensä ulottuville ja kokenut nainen tiesi heti mitä odotin. Päästin kalun kädestäni ja nainen tarttui siihen tiukasti. Voihkin hiljaa kun Leenan käsi veteli edestakaisin varrella ja sormet hivelivät terskan reunoja. Nainen päästi irti kalustani ja levitti häpyhuulensa molemmin käsin.

Tule jo sisääni, hän huohotti.

Työnsin ensin kaksi sormeani sisäänsä ja sain aikaiseksi pari vaimeaa voihkaisua. Katselin kauniisti auki olevaa aukkoa joka kaipasi minua jo sisäänsä. Kiipesin polvilleni levitettyjen jalkojen väliin ja Leenan edelleenkin levittäessä itsensä täysin auki painoin terskan aukolle. Yhdellä pitkällä työnnöllä painuin naisen pohjaan ja hän pysäytti liikkeeni kädellään vasten vatsaani.

Sattuiko, kysyin huolissani?

Vähän mutta kyllä se kohta mahtuu, kunhan hitaasti venytät, Leena voihki.

Laskeuduin makaamaan tissien päälle ja tarkoituksella asetuin koko painollani vasten naista. Hän huohotti, mutta huomasin hänen pystyvän hengittämään esteettä, joten työnsin pohjaansa. Tartuin hartioistaan ja annoin naisen kokea, miltä tuntuu kun mies ottaa naisensa ja valmistautuu siittämään tämän.

Lasken kohta spermani sisääsi, totesin yksinkertaisesti.

Laske vaan, nainen voihkaisi ja kietoi jalkansa vielä varmemmaksi vakuudeksi ympärilleni.

Ilmeisesti siitetyksi tulemisen ajatus kiihotti Leenaa edelleen. Voihkeensa lisääntyi kun kiihdytin työntelyäni. Vagina antoi nyt hyvin periksi ja pääsin painumaan pohjaan asti. Tunsin kuinka pillu supistui alkavan orgasmin merkiksi. Vielä muutama työntö niin omanikin tulisi. Jatkoin nyt jo rajusti täysin naista säälimättä, vaikka voihkeensa kasvoi jo niin äänekkääksi että se varmaan kuului naapuriin asti. Vihdoin tunsin helpottavan aallon vatsanpohjassa ja sperma suihkusi sykkivästä kalustani syvälle Leenaan. Vielä viimeiset rajut työnnöt ja rauhoituin makaamaan pehmeille rinnoille ja nautin koko ihollani lämpimästä naisesta joka hyväili niskaani hellästi.

6

19797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiipparihessu

      Oikeessa olit. Eka lause vielä jotenkuten meni uskottavuuden piikkiin, mut siitä sit eteenpäin oli ihan täyttä tuubaa.

    • samanlainennainen

      Kirjoita lisää, minä nautin!

      • a.p.

        Tunnistitko itsesi?
        On tuossa tarinassa sen verran tietoja ettei jää epäilystä.


    • Graavilohi

      Ihan tyylikkäästi kirjoiltu ...

    • Iso Jorma

      Naisen orgasmi noin helppo,kun tuntuu kun noita tukimuksia
      seuraa,harva nainen saa orkun.Ja sinä poika?nussit minuutissa
      naisen hekuman huipulle.

    • keski-ikäinen ?

      Ja muutenkin, kuka puhuu vaginasta ja siitetyksi tulemisesta ?

      Muodollista, kylmää tarinaa !!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe