Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ÄRJYMMÄT KONEET ALLE 500 HV

vääntöä

Joo ainaski volvo vääntää tossa teho luokassa tosi hyvin .Mielipiteitä mikä ois parempi.

13

3017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 470:pinen

      ärjyy tosi hyvin ja sisun 475 ärjyy, kuin karhu, joka jää ilman pillua kiimassa.

      • klopit

        noilla ei pääse mihkään, mack 480 pikkulastulla valitettavasti ei ole mulla enää, ei teijän mopot piisaa yhtään. ps. takuu varma asia, kokemuksia on.


      • dogmack
        klopit kirjoitti:

        noilla ei pääse mihkään, mack 480 pikkulastulla valitettavasti ei ole mulla enää, ei teijän mopot piisaa yhtään. ps. takuu varma asia, kokemuksia on.

        magkin saa kulkemaan,mutta kestävyys niin ja näin.Ainasksi yks cummis sisumies kirosi koko
        macdonaslMackin!


      • sisun
        dogmack kirjoitti:

        magkin saa kulkemaan,mutta kestävyys niin ja näin.Ainasksi yks cummis sisumies kirosi koko
        macdonaslMackin!

        saapi kulkemaan ja itse ajoin 450000km viritetyllä mack sisulla.ja sen ainakin kesti, meni vaihtoon, en iedä kauanko olis kestänyt sen jälkeen. kokonaiskilometrit oli 860000km.


      • on rajua tekoa
        sisun kirjoitti:

        saapi kulkemaan ja itse ajoin 450000km viritetyllä mack sisulla.ja sen ainakin kesti, meni vaihtoon, en iedä kauanko olis kestänyt sen jälkeen. kokonaiskilometrit oli 860000km.

        Juu kyllä mackin koneessa on reserviä aikas paljon mitä täällä siitä puristetaan,turbot on hippasen heikko kohta mackissa mutta oikealla voitelulla siitäkin selviää.Avoimme joskus koemielessä 800tkm ajetun 470:n koneen niin ei kulumaa nimeksikään.Jenkeissä mackilla on miljoonan mailin takuu.


    • ärjytä

      Ei noilla tehoilla ärjytä. Ne ovat kaikki mopoja, sano Siirakki.

    • nuppikuski

      80-luvun mersu 18.5 litrainen V10 ja heppoja 310

      • aika .............

        nuhapumppu,ääntä ja savua vaan oli.Nuppina
        varmaan sopiva.Kymppivolvolla ajettiin puuta ja kärryperässä!


      • 10volvo
        aika ............. kirjoitti:

        nuhapumppu,ääntä ja savua vaan oli.Nuppina
        varmaan sopiva.Kymppivolvolla ajettiin puuta ja kärryperässä!

        tarttu kerrattain yhteen nousuun ei mäkeen tarvittiin kolme sora volvoa vetämään se ylös, että silleen.


      • kymmenen litraselle
        10volvo kirjoitti:

        tarttu kerrattain yhteen nousuun ei mäkeen tarvittiin kolme sora volvoa vetämään se ylös, että silleen.

        moottorille,että edes pääsee mäkeen/nousuun.


    • ja voittamaton

      on 0.680 sorry vaan klopit....

      • sekö pask....

        lelulandin paskamylly.


      • naperoa
        sekö pask.... kirjoitti:

        lelulandin paskamylly.

        närästi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe