joulu-tammikuussa olisi tarkoitus lähteä kaukomatkalle silloin 9kk lapsen kanssa. Toivoisin asiallisia vinkkejä matkakohteen valintaan. Tarkoitus kun ei ole kenekään terveyttä vaarantaa... Kiitos!
lomalomaloma
6
799
Vastaukset
- jopå¨jpo
no tällaset euroopan maat varmaan turvallisimmat. tosin silloinkin tutut ruuat ja maidot mukaan...
tai ehkä kannattaa kuitenkin jättää vauva hoitoon.. - en kyllä tajua
miksi? Eikö tuon ikäisen paikka ole kotona. Ehtii kyllä sitten 4-6 vuoden ijässä. Mistä johtuu että näin pieniä rahdataan maan ääriin ja pilaavat myös meidän aikuisten matkat?
- kaikenlaista
minun viimeinen teko niin en noin tyhmällä neuvoisi yhtään mitään. Ja tiedoksi että parhaimmat matkat meni jo.
- tässä taisi
olla vaan kysyä yhtään mitään täällä. Moni matkustaa hyvinkin pienten kanssa mm. Thaimaaseen, mutta yksityiskohtia kohteista tms. en tiedä. Täytynee kysyä matkatoimistoista???
- ----
eli siis mie lähen uudenvuoden jälkeen silloin n. 5kk ikäisen kanssa kanarialle...
tuntuu ett nämä euroopassa olevat kohteet tutumpia ja turvallisempia alkuun.. näkee kuinka pärjätään lentokoneessakin!!- onnea vaan
vauva ei ole vielä edes syntynyt? Olette te aika epeleitä ei voi muuta sanoa. Matka tilattu myös vauvalle mutta minkähän nimen laitoit lippuun ja passiin? Anna minun nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221