Ei auta, kun hyväksyä totuus ja laittaa myyntiin tämä ihanuus :(! Omiin tuleviin häihini sen ostin, mutta on käynyt niin, että puku ja minä emme enää sovikaan yhteen :/
Puku on jo yhtä morsianta palvellut hänen tärkeänä päivänään, mutta on edelleen loistavassa kunnossa. Puku on Morsmaikkun mallistoa. Materiaaliltaan se on ylellistä 100% silkkiä ja on päällä kuin unelma! Ei hiosta ja on oikein kevyt.
Puku on väriltään luonnonvalkoinen ja se on todellakin yksinkertaisen kaunis. Sen olkaimettomassa yläosassa on kaunis kirjailu ja vyötäröä korostamaan on ommeltu ohut nauha. Pelkistetyssä helmassa on juuri sopivan mittainen laahus. Puvun kiinnitys tapahtuu vetoketjulla, joka kuitenkin piiloutuu kauniin helminappirivistön alle.
Kooltaan puku on siis 36-38. Pituudeltaan menee pidemmällekin morsiolle. Kavennus/lyhennys ei kuitenkaan ole ongelma.
Pukua voi sovittaa Rovaniemellä, mutta sopimuksen mukaan myös muualla Suomessa.
Hinnaksi olin ajatellut 550€/tarjous, johon sisältyy erillinen tyllialushame ja mahdolliset postikulut. Kannattaa kokeilla tinkiä ;)
Ota yhteyttä tähän ketjuun jos haluat kuvia :)
Upea hääpuku vailla kotia :)
La Bamba
1
579
Vastaukset
- noloa..
Oi.. tuli väärään paikkaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925542Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j633022Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522233Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611996Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3041957- 471626
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.111378