Helppiä!!!
Voisko joku fiksu kertoo, ketä on ehkä pelannu Manu ja Matti, Herra Varjon kostoa, miten pääsen 4 kerroksen/tason karhuhuoneeseen?
Manu ja Matti -Herra Varjon kosto
5
1089
Vastaukset
- Nimetön
Miten pääsen sen yksisarvisen valaan luo? Täytyykö siitä aulan "limsa-automaatista" ottaa jotain ja miten?
HELP; PLEASE HELP!!! Tarttet oikeesti apua, jos joku on oikeesti pelannu pelin loppuun...!!!- MW-man
Miksihmeessä sä pelaat tollasia pelejä.?!?!? :S Olin kuolla naurun ku näin tän keskustelun :D
- Nimetön
MW-man kirjoitti:
Miksihmeessä sä pelaat tollasia pelejä.?!?!? :S Olin kuolla naurun ku näin tän keskustelun :D
No miks vastaat ja kysyt tällasii asioita jos ne on sun mielestä naurettavia? Yhtä naurettavaa on kysyä tällasta. (LOL)Ja kuka käyttää edes sanaa LOL? Voi vitsi repesin.. :D
(LOL xDDDDDDD)
Ja helppiä kyseiseen peliin?
Sulta ei kysytty mitään LOLLITTAJA.. :)
- 16v pelaava tyttö ^^
Pelin nettisivuilta löytyy ohjeet. Nettiosite puolestaan on kannesta löytyvässä ohjeessa. :) Kokeile yhdistellä esineitä ja kokeile niitä kaikkeen mahdolliseen :D
- H.H.H
Mul siin tasos neljä siel vuori huoneessa se ei anna sitä koodii vaik oon jo puhaltanu sillä torvella sen alas. Nii ainaku painan sitä kylttii se vaan alkaa kertoo siit alppikukasta. Käviks kellään tolleen? tai mitä teitte sit? Onkohan vika pelissä vai?..... muuten ihan ok peli toi manu ja matti herra varjon kosto :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2235070Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194131- 583653
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest393093Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo472171UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987