Kaikki tietämäni operaattorit toimivat puhelinyhteyksissään erittäin hyvin , mutta syystä tai toisesta asiakaspalvelu tökkii todella paljon. Lukuisista reklamaatioista eri instansseihin ei ole ollut asiakkaiden mielestä mitään näkyvää hyötyä. Eli olisiko aika saada jo ulkomaisia operaattoreita kotimaankehiin, jotta voisimme todella arvioida omien operaattoreiden asiakaspalvelua verrattuna ulkomaiden palveluihin,koska palvelu ei kirjoitusten mukaan parane operaattoria vaihtamalla.
Sonera/Elisa/DNA/jne jne
1
420
Vastaukset
- tuuriako?
Olen hankkinut viime kuussa pari DNA Arvoa, kun olivat tarjouksessa. Olen kolme neljä kertaa soittanut asiakaspalveluun. Jonotusaika on ollut 0-1 minuuttia. En tiedä, onko minulla ollut vain tuuria. :)
Lisäksi minulla on vanhastaan pari Elisan liittymää (joista toinen lähtee heti kun iltaetusopimuksesta vapautuu). Jonotus on kestänyt 15 - 45 minuuttia. Pkle. Täytyy kännykkä olla varmuuden vuoksi koko ajan laturissa kiinni, kun sinne soittaa.
Sonerasta ei ole tuoreita kokemuksia. Maksullinen asiakasnumero on sellainen, joka pitää sieltä erossa jatkossakin. Onhan Sonera ulkomainen. Senhän omistaa ruotsalainen Teliasonera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308