Monen kolikon seteleitä ne on? Oon kuullu, että niitä saa ostaa R-kioskeista/Ärrältä, ja et ne on 5€ ja 10€ maksavia seteleitä. Mutta kysymys kuuluukin monta kolikkoa on 5€:n ja 10€:n maksavassa setelissä?
Ps. En oo ennen ostanu habboseteleitä ärrältä. :) Aijon, mutta nolottaa, haluun siks tietää kolejen määrän.
habbosetelit
15
1903
Vastaukset
- Andyy
5 euron setelillä saat 30 kolikkoa ja 10 euron 60 tai 62 tai jotain semmosta :).
Minuakin nolottaa välillä kun ostan.. Itsekin ostan maanantaina.- hamo on pieksut
se on 66 kolikkoa ei 60 tai 62
- The=Adwenture
Moi eli 5 habbo setelistä saa 30 kolea ja 10 setelistä 66
- tietäjä990
5 e setelil 30 kolee ( kolikkoa )
10 e setelil 66 kolikkoa / kolee / habbokolikkoa
- Örrrrrr
Silloin kun minä ostin sen yhden ja ainoan 10e setelin (pari vuotta sitten) niin 5 euroo oli 30 kolikkoa ja 10 euroo oli 65. Mutta onhan se voinu muuttua...
- lunastuskoodia
on 10e habbosetelissä?? 5 euron habboseteleitä olen ostellut ja niissä 3 koodia, mutta noista kympin seteleistä en tiedä. Vastatkaa?
- Oliksapuu?!Hehehihi!
lunastuskoodia kirjoitti:
on 10e habbosetelissä?? 5 euron habboseteleitä olen ostellut ja niissä 3 koodia, mutta noista kympin seteleistä en tiedä. Vastatkaa?
Ärrällä saa 10 § habbosetelistä 66 kolikkoa ja 5 § habbosetelistä 30 kolikkoa. Nyt on tullut ärrälle myös myyntiin 2 § habboseteleitä, joissa tulee 11 kolikkoa. Oliko apua??
- Oliksapuu?!Hehehihi!
Oliksapuu?!Hehehihi! kirjoitti:
Ärrällä saa 10 § habbosetelistä 66 kolikkoa ja 5 § habbosetelistä 30 kolikkoa. Nyt on tullut ärrälle myös myyntiin 2 § habboseteleitä, joissa tulee 11 kolikkoa. Oliko apua??
.. Tsekkaa sivusto: http://www.rkioski.fi/Habbo-seteli.66.0.html siellä on hinnasto. ainakin ärrän :)
- hhehehhihihi
Oliksapuu?!Hehehihi! kirjoitti:
.. Tsekkaa sivusto: http://www.rkioski.fi/Habbo-seteli.66.0.html siellä on hinnasto. ainakin ärrän :)
miks ette kato netistä kolekoodei ei tarviis tilata mä tilasin 10000 kolee netistä ilmasiks eiks okki hyvä?!
- Lolled1345t
hhehehhihihi kirjoitti:
miks ette kato netistä kolekoodei ei tarviis tilata mä tilasin 10000 kolee netistä ilmasiks eiks okki hyvä?!
Ne on huijausta! Kolikoita saa vaan ostamalla, tai joskus habbo antaa ilmaiseksi muutaman kolikon. Kolikoita ei saa ilmaiseksi habbon ulkopuolelta
- :D
Lolled1345t kirjoitti:
Ne on huijausta! Kolikoita saa vaan ostamalla, tai joskus habbo antaa ilmaiseksi muutaman kolikon. Kolikoita ei saa ilmaiseksi habbon ulkopuolelta
huijasuta habossa saa kolekoddei netistä hahha
- ds
hhehehhihihi kirjoitti:
ei oo mitää kole koodei peelo'!
- no onko pakko kertoo
iha tiedoks vaa!!!!!!!!!!
- sdadsddsdd
Itse ärrällä töissä ja repeen totaalisesti aina kun näen jonkun 13v pojanmulkeron tuhlaamassa rahansa pikselikamoihin
- hiljaa saatana
sdadsddsdd kirjoitti:
Itse ärrällä töissä ja repeen totaalisesti aina kun näen jonkun 13v pojanmulkeron tuhlaamassa rahansa pikselikamoihin
En viittikkään käydä kioskeilla kun siellä on aina vastassa tollanen vammanen työntekijä. Joka ei hallitse työtä eikä käyttäytymistään. Säälittävää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847