miten on kun tuo kevari leikkasi kiinni, ja sylinteriputkeen tuli lievä "kolo", niin miten sen vaihto onnistuu/tulee maksamaan? kyseessä siis 4t yamaha
sylinteriputken vaihto?
3
1495
Vastaukset
- koneistaja
jos vaihdettavat putket. jos ei, niin poraus ainoa vaihtoehto.
- piobdgph945
tarkoittaako helppo vaihtaa, että vien pytyn jonnekkin koneistajalle ja se vaihtaa sen? vai onnistuuko se itse? mistä näitä putkia saisi sitten tilattua? Ja mistä tietää onko se vaihdettava? Jos vaihto ei ole mahdollista->poraus, ja putki ulottuu n. 1 cm pytyn ulkopuolelle (moottoripuoli) niin pystyykö sen poraamaan vai onko tästä ulokkeesta jtn virkaa? Ja poraamalla oletettavasti tarkoitat että putki porataan pois osa sylinteristä?
- koneistaja
piobdgph945 kirjoitti:
tarkoittaako helppo vaihtaa, että vien pytyn jonnekkin koneistajalle ja se vaihtaa sen? vai onnistuuko se itse? mistä näitä putkia saisi sitten tilattua? Ja mistä tietää onko se vaihdettava? Jos vaihto ei ole mahdollista->poraus, ja putki ulottuu n. 1 cm pytyn ulkopuolelle (moottoripuoli) niin pystyykö sen poraamaan vai onko tästä ulokkeesta jtn virkaa? Ja poraamalla oletettavasti tarkoitat että putki porataan pois osa sylinteristä?
sylinterin koneistusta ylikokoon, jos se on mahdollista. Mitat max. sylinterin halkaisijalle löydät huoltomanuaalista. Joudut vaihtamaan myös männän samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604