Naapurin kissa vaanii mua.

IsoÄitikkä

En ymmärrä miksi se kissa aina tulee mun pihalle. Toissa iltana se yritti tulla ikkunasta sisälle ja kun en päästänyt, niin se käveli ikkunalaudalla. Tänään kun olin ottamassa mun fillaria aidan vierestä, niin se sama kissa makasi fillarin alla.

Onhan se ihan söpö kisuli, mutta voisi silti pysyä omalla pihalla.

Mitä ne ennustajat sanoo tosta kissasta, kun aina sanotaan linnuistakin jotain.

7

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se haluu vaan olla

sun kaveri, se tykkää susta. Haluis kait muuttaa teille. Vanhainkodeissakin on kissoja ne tuottaa hyvää mieltä ja laskee verenpainetta.

• IsoÄitikkä

"Vanhainkodeissakin on kissoja ne tuottaa hyvää mieltä ja laskee verenpainetta."

Minä en ole vielä niin vanha IsoÄiti, olen siis 43v. ;)

• jaahas.....
        IsoÄitikkä kirjoitti:

"Vanhainkodeissakin on kissoja ne tuottaa hyvää mieltä ja laskee verenpainetta."

siis nuorempi kuinminä, kissa mikä kissa, viaton lemmikkieläin, ihmisiin tottunut, ihmisistä riippuvainen, kesy...

• kyselijä?
        IsoÄitikkä kirjoitti:

Koira on haiseva ja läähättävä ja kissa taas siisti ja helppohoitoinen.

• IsoÄitikkä
        kyselijä? kirjoitti:

Koira on haiseva ja läähättävä ja kissa taas siisti ja helppohoitoinen.

Sillon kun olin nuori ja asuttiin maalla, niin meillä on aika monta kissaa. Niitä sitten annettiin naapureihin jo pienenä jotteivät palaa takaisin.

• klsdlksdsd

Joo...kyllä se ihan varmasti kohta ISKEE KISSANKYNTENSÄ SINUUUUUUUUN!!!!

• IsoÄitikkä

Maanantaina eli eilen makasi mun pyörän takana toinen kissa. Se oli väriltään ihmeellinen, laikukas. Kysyin kissalta, että "kuka se sinä olet". Kissa katsoi mua hetkeen ja oli tulossa ovelle, mutta päättikin lähteä muualle.
      Silläkin oli panta kaulalla.

Kylläpä ne nyt tykkää minun pihasta. Ehkä se eka kissa kertoi toisillekin, että mun pihalla on mukava loikoilla.;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe