Miks kaikki haukkuu mua?

lostLove

Mä ny sit aattelin túlla teijänkin päivän pilaamaan ainaisilla ruikutuksillani.. Ongelmana onse, et mun itsetunto on ihan maassa... Mä liikun sellasessa kaveripiirissä, missä on ihan hyvä meininki ja ok kavereit! Kesällä sinne tuli taas tutut tyypit ja yhtäkkii ne alko haukkuu mua tai se alko.. Se haukku mua vitun rumaksi.. Samaan aikaan eräs toinenkin jätkä sanos mun kaveril et oon iah vitun ruma ihminen! Nyt oon saanu ittetuntoni vähän ylemmäs, kun taas koulut alko ja eräs mun luokkalainen poika tosiaan vihaa mua! Mä en oo tehny tai sanonu sille ikin mitää, mut se tosiaan vittuilee mulla ja on kun mikäkin kovis! Vittu mä en jaksa.. Se sano mulle suoraan, kuinka vitun ruma mä niitten mielest olen.!! Miks kaikki haukkuu rumaksi. Mul on yks ihana kaveri ja se tukee mua, mut ei silti tajuu, milt tuntuu olla ku kaikki haukkuu rumaksi! En ole omastamielestäni erityisen ruma. Oon aika pitkä 15wee, vaaleet pitkät hiukset, siniset simmut ja en oo mikää läski vaa iha normaali... Mikä mussa on?? Vittu tais tulla väärälle palstalle, mut voisiko joku vähän auttaa mua!!=) Välil tuntuu et kukaan ei rakasta mua..:(

10

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppinut

      olettaisin,ne on sulle KATEELLISIA jostakin, ja ovat ehkä huomanneet, että olet kiltti ihminen.Sellasia heikompia on helppo mollata ja alistaa.Niillä itsellään on heikko itsetunto,ja jos et puolustaudu ne haukkuu edelleen.Älä ole huomaavinas heitä 2 vaihtoehto:Hyökkäys on paras puolustus,elikä anna samalla mitalla takaisin !
      Älä lannistu, älä alistu !

      • Anonyymi

        Piti elää keski ikäiseksi,että aloin pitää puoleni ja arvostaa itseäni.


    • joku

      ainakin kuvauksesta olet todella kaunis=) kuten tossa oltiin jos vastattu että heikompaa on helpompi kiusata sama oli mulla yläasteella johtu kai siitä että olin liian kiltti kaikille=) ihmiset löytää aina jonkun haukkumis kohteen eli ei kannata välittää niiden turhista puheista samoin mä tein en kuunnellut mitä ne haukku kyl se sit loppu kun ne huomas etten välitä kannattaa kokeilla samaa=)

    • mikko

      Älä välitä. Et ole varmaankaan ruma ja ei sellasesta kannata pahoitaa mieltä.

    • Mena

      Älä ainakaan usko niitä. Se ois pahinta mitä vois tapahtua et alkaisit itekkin pitään ittees rumana. Ja sitten: älä alistu tuohon. Rumaksi haukkuminen on hirveetä, varsinki nuorille ja herkille tytöille. Sun pitää vaan sanoo takas ja oppii puolustaan ittees. Sano vaikka että "kato peiliin!". Sun pitää suuttua, se ettei vaan välitä ei aina auta. Mua haukuttiin kans joskus kun oli kauheen hiljanen ja en osannu puolustautua. Mutta sitten tajusin sen ite ja aloin "taisteleen". Nyt oonki luokkani suosituin tyttö. Ja yks mahdollisuus tietenki on olla mukava sille haukkujalle,sitten ku tilanne vähän rauhottuu.

    • *kiusattu*

      Jos joku haukkuu sua rumaks,,taitaa sillä tyypillä olla oman ulkonäön kanssa isoja propleemia,,,!mua kiustattiin ala-asteella,,haukuttiin rumaks ja läskiks...
      finninaamaks,,työnettiin oven väliin,syljettiin päälle,ja kiusaajat oli viellä kundeja!Sain joka päivä kuulla kuinka ruma oon etten tuu ikinä saamaan ketään,se sattu ja sattuu vielläkin..MUTTA!älä luovuta,,,kuten kiusaajat sano: "et tuu ikin saaamaan äijää"!en ikinä nähny niiden seurassa ketään muijaa,,tapasin yläasteelle mentäessä monta kundia...jotka on snau mua kauniiks,yhden kanssa olen seksiäkin harrastellu ja yks laulo mulla vähän aikaa sitten egotripinbiisin: "HEI ÄLÄ KOSKAA IKINÄ MUUTU"
      kuten huomaat ei kenenkään mielipide saa hallita..
      niillä jätkillä menee elämä päin helvettii,yks niistä saa turpaansa jatkuvasti,yhtä jätkää haukkuu muijat tosi tyhmäks jätkäks...!Vika on niissä ei sussa,älä koskaa muutu!muista tää....
      ja yks näitten kiusaajien kavereista on nykyää mun yks parhaimmista frendeistä,,ja kerto sen lössin olevan tosi perseestä...zemppirutistus sinne!

    • piitkä kundi

      "Oon aika pitkä 15wee, vaaleet pitkät hiukset, siniset simmut ja en oo mikää läski vaa iha normaali.."

      Ei susta saa tolla kuvauksella rumaa mitenkään.. =)

      Mua kiusattiin ala asteella koko ajan... yläasteella homma muuttu kun luokka vaihtu paljon paremmaksi..
      Ja kiusaajia ei sen jälkeen hirveesti näkynytkään...Ja tossa kesällä näin yhen mun entisen kiusaajan festareilla, ja se yritti epätoivosesti pokata yhtä muijaa... Ja mä vein sen muijan sen nenän edestä...
      Arvaa tuntuko hyvältä.. =))


      Koitappa vaan jaksaa, ja sano niille kiusaajille vaan ihan rohkeesti päin naamaa jotain törkeetä mistä ne varmasti hiljenee...

    • Joopa joo

      Mitä sä välität tommosista pelleistä....Ja kun mulle on tullut joku riipii päätään niin oon sanonut päin naamaa vastaan...Eihän tommosta kukaan jaksa...Selvä se....Ja kuvaukses perusteella et oo mikään ruma....Mut kun juttu on yleensä niin et kun joku sanoo jotain ni sit kaikki sen tutut on samaa mieltä eikä ajattele omilla aivoillaan ollenkaan....Munkin luokalla on yx jäbä ja se aukoo kaikille muijille päätään ja haukkuu läskix sun muuta...Mut mulle se ei oo enää pahemmin mitään sanonut...Sanoin sille vaan et sillä on tosi säälittävät jutut.....En tie oliko mitään apua...Toivottavasti...

    • Anonyymi

      Minua on haukkunut kaikki koko ikäni ja aloin juuri miettiä,että yksikään parisuhteensa ei ole ollut terve. Puhumattakaan avioliitosta. Tajusin,että olen ollut liian kiltti ja siihen on nyt tullut muutos. En olekaan enää surkea rätti,jota poljetaan maahan!

    • Anonyymi

      Eli oot nykyään 36v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe