Makasin ambulanssissa.
Minulla oli todettu vakava aivoverenvuoto, ja ensihoitajat vaihtoivat tippaa, ja tekivät milloin mitäkin.
Abulanssi alkoi hiljentää vauhtiaan.
Olin vielä toistaiseksi tajuissani, ja päättelin, että olimme tullee sairaalan pihaan.
Ovet kiskaistiin takaapäin auki, ja minut lykättiin paareilla ensiapuun.
Kuski selosti, mitä minulle oli tapahtunut, ja minut vietiin suoraan teholle.
Sairaanhoitaja tuli luokseni, ja kysyi, kuulenko.
Minä nyökkäsin.
Hän sanoi laittavansa tipan, ja nukutuslääkari tulisi pian antamaan tarvittavat lääkkeet, ja minut leikattaisiin.
Nielaisin tyhjää.
-Jatkoa seuraa ennemmin kuin arvaatkaan-
ARVOSTELKAA
-Kirjailijanplanttu
Erehdys sairaalan teholla
2
244
Vastaukset
- Nimetön
Puuttuu vielä tuo numero, eli ykkösosa, jatkoa tulee, kun löytyy edes muutama lukija
-Kirjailijanplanttu - Nimetön
Sairaalan kirkkaat valot häikäisivät silmiäni.
Räpyttelin silmiäni, mutta silti näin vain kirkkaat loisteputkivalot, sillä silmäni olivat tottuneet pimeään.
Digitaalinen kello näytti kuutta aamulla.
Käytävää pitkin lähestyi vihreäkaapuinen ihminen huonettani kohti.
Päättelin hänen olevan nukutuslääkäri.
Arvaukseni osui oikeaan.
-Olaanko täällä valmiita?, Lääkäri kysyi.
Nyökäytin päätäni.
-Niin kuin hoitaja jo äsken kertoi, sinulla on vakava aivoverenvuoto, ja nyt nukutan sinut, jotta aivosi voidaan leikata.
-Kun pistän tämän aineen, niin yritä laskea sen aikana niin moneen kuin pystyt.
-Lyön vaikka vetoa, ettet pääse yli kuuden. Lääkäri virnisti.
Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, kuusi...krrooh.
Lääkäri oli oikeassa.
Kirjoitan seuraavan osan, kun lukijoita löytyy tälle tekstille yli 6.
-Kirjailijanplanttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094096
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311658- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251346Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91204Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125