Pari suhdetta parempi kuin parisuhde?

nainen848

Se oli viime talvea kun Masa alkoi pommittamaan mua mesessä. Yritin sille sanoa moneen otteeseen, etten mä halua mitään, koska olen onnellisessa avoliitossa Ronin kanssa.
Meillä meni Ronin kanssa hyvin, seksiä oli tarpeeksi ja hyvää seksiä jopa. Puhuttiin, että mennään kihloihin kohtapuoliin. Mutta kuukauden asiaa pohdittuani kiusaukseni voitti ja otin Masaan yhteyttä sittenkin. Ensin me nähtiin nopeasti kahvilla. Tunsin kuinka Masa rutisti mua kunnolla halatessaan ja myöhemmin hän vain silitteli mua kun me juteltiin.
Menin kotiin ja viettelin avomieheni Ronin kuumaan seksiin kanssani. Seksin aikana ajattelin Masaa. Paria päivää myöhemmin, otin yhteyttä Masaan ja sanoin, että menen hänen luokseen. Masa innostui aivan mielettömästi. Leikin kilttiä ja kunnollista avovaimoa ja sanoin Ronille, meneväni kaverini luokse ja Roni uskoi.
Puin päälleni erittäin seksikkäät valkoiset,pitsiset alusvaatteet. Ihan vain Masan takia. Ja ajattelin Masaa kuumeisesti. Kun pääsin asunnolle, meni noin 15 minuuttia kun suutelimme Masan kanssa kiihkeesti. Hän työnsi minut sängylle ja repi vaatteeni pois päältäni ja suuteli ja imi kovettuneita nännejäni. Tunsin kuinka alapääni alkoi kostua. Ja kuinka Masa oli jo kovana. Masa veti pikkarini pois jalasta ja kokeili sormellaan pimppaani, se oli aivan märkä. Seuraavaksi hän levitti jalkojani ja sanoi, että haluaa nuolla. Hän kiusasi glitoristani kielellään ja sormillaan samaan aikaan kun minä imin ja nuolin hänen kovaa kulliaan ahnaasti. Pilluni vain litisi. Hetken päästä Masa työntyi hitaasti sisääni ja tuli hitaasti ulos. Aah, me molemmat nautimme aivan mielettömästi. Panimme tuon kolmen ja puolen tunnin aikana 3kertaa. Lähdin ovesta ulos pimppa hieman hellänä.
Kotiin päästyäni ja sohvalle rojahtaneena Roni tuli kiehnäämään ja silittelemään mun hiuksia. Ja alkoi hiplaamaan pimppiäni housujen läpi. Taas olin hetken päästä aivan märkänä. Muutaman tunnin sessioista muistona vain tuo pikkuinen jomotus alapäässäni hamusin lisää kullia sisääni.
Menimme makuuhuoneeseen avomieheni kanssa ja menin hänen päällleen, pikkarit aivan märkänä jalassani ja raotin niitä hieman, avasin Ronin housut ja otin esille, suuren, kovan ja jopa ylvään kullin, joka jomotti suoraan edessäni. Imin kultani kullia aivan kiimoissani ja hinkkasin märkää pilluani hänen kulliaan vasten siihen saakka, kunnes olin lähellä tulla. Sitten äkkiä yhdyin mieheeni, tunsin kuinka suuri kova kulli työntyi sisääni ja samaan aikaan minä laukesin. Tunsin kuinka pimppani vain sykki rakkaani kullin ympärillä. Ja Roni pani minua kuin hullua. Käänsi minut ja nussi minua takaapäin repien hiuksistani samalla. Aaah. Aktin jälkeen kävimme nukkumaan.
PÄivät kuluivat niinkuin muutkin, kävimme töissä ja katselimme telkkaria illalla. Mutta mun vaan teki mieli seksiä ja sitä, että joku panee mua kunnolla. Soitin Masalle ja sovimme tapaavamme taas. Menin viikonloppuna töiden jälkeen suoraan Masan luokse ja samantien olin märkänä kun hän vain koski minua. Mitään sen kummempia lämmittelyjä, menin sänkyyn ja Masa työntyi sisääni. Kivikova kulli työntyi sisääni ja minä voihkin nautinnosta. Nussimme kuin eläimet. Ja koko akti kesti 15minuuttia. Hiuksiani korjaillen ja meikkejä parannellen, lähdin kultani luokse.. Näin alkoi viikonloppu.
Kaverini sai houkuteltua mut baariin lauantaina. Laittauduin iltaa varten ja kiharsin vaaleat hiukseni spiraaleille. Päälläni oli vain toppi ja lyhyt hame. Roni oli myyty.
Tunsin hänen kovan munansa peppuani vasten kun hän tuli halaamaan mua takaapäin. Ja työnsi sormensa hameen alta pikkureihini ja alkoi sormeilemaan. Aah, hänen karheat, työtätekevän kädet tuntuivat ihanalta hieromassa glitoristani. Olin hetkessä märkä. Roni kaappasi mut syliinsä ja heitti sohvalle, nosti hameeni, siirsi pikkareitani ja työnsi kullinsa sisääni ja nussi minua siihen saakka kunnes lennätti spermansa reisilleni. Uuh, ajattelin, että nyt on hyvä lähteä baariin, kun on saanut jo munaa.
Meninne kaverini kanssa baariin ja eräät miehet alkoivat juttelemaan meidän kanssamme. Meillä oli tosi kivaa koko ilta. Valomerkkiin saakka.
Sitten lähdin Arin kanssa jatkoille hänen luokseen... sisään päästyämme menimme makuuhuoneeseen ja menin nykimään Arin lakanoita, pylly pystyssä tietysti. Samantien tunsin, kuinka Ari työntyi sisääni voimalla, se hieman sattui, mutta tuntui todella hyvältä. Hän nussi minua takaapäin kuin villi ori ja minö huusin nautinnosta. Hän imi ja nuoli alapäätäni ja minä imin ja leikin kielelläni hänen kullillaan. Aamulla lähdin kotiini. Rakkaani luokse.

Olen jäänyt yhden ainoan kerran kiinni pettämisestä. Ja silloinkin Roni antoi sen anteeksi.... antaisikohan hän nuo muutkin...?

2

10602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi

      kun "käry" käy..vai luuletko, että antaa?

      • se on,

        että rehellisyys maan perii... En viitsi moralisoida enempää, mutta toivon sinun ymmärtävän mihin soppaan olet lusikkasi työntänyt. Kirjaimellisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe