Eiköhän tän palstan aihe ole=keskustelua kanarian
saarisata,eikä mistää Thaikkulasta,tai muista asiaan kuulumattomista asioista.............
Keskustelu..
6
738
Vastaukset
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Meillä vaan on monesti eri käsitys siitä mikä on oikea keskustelu. - Eiköhän se ole mielipiteiden vaihtoa.
Omien mieltymysten ja mielipiteiden esilletuominen saattaa olla kuitenkin jonkun mielestä provokatiivista ja toisten ajatusmaailmaa loukkaavaa.
Jotkut kaipaavat vain asiallista keskustelua. Sen sanon vain, että kun kaikki alkaisivat kirjoitella vain asiallisesti, niin luettava teksti saattaisi olla yhtä nukuttavaa kuin eduskunnan täysistuntojen pöytäkirjojen lukeminen.
Kunhan vain jokainen kysymys ja mielipide saa arvoisensa vastauksen niin olemme oikealla tiellä. Yleensä huonosti aseteltu kysymys tai mielipide saa huonon palautteen. Lisäksi toivoisin hieman suvaitsevaisuutta ja malttia.
Häiriköinti palstalla onkin sitten aivan eri juttu. Nimitteleminen ja herjaaminen on tuomittava. Loukkaavaan kirjoitteluun saattaa syyllistyä kuka tahansa, koska emme voi tietää mitenkä herkästi kukin mielensä pahoittaa. Anteeksipyynnöllähän siitä pitäisi selviytyä. Siksi toivoisikin matkalaisilta hieman enemmän paksunahkaisuutta.
Jokainen meistä kyllä tietää milloin soveliaisuuden raja ylittyy.- ookke kara
On helppo yhtyä, ja on itsekin muutaman kerran ollut aiheellista katsella peilikuvaansa. Huumori mielestäni sopii vallan mainiosti tänne palstoille, ja nimenomaan, jos osaa laskea leikkiä omista kommelluksistaan, joita on oikein tullut "keräiltyä" vuosien mittaan, itselleen on hyvä nauraa. Kaikenlaiset "harharetket", joista Odysseuskin olisi kateellinen, niitä on sattunut niin ulkomailla kuin kotimaassakin, karttaa on luettu väliin väärinpäin ym. Kaikki tämä on elämää, ja eikö matkailun pitäisi juuri lisätä suvaitsevaisuutta eikä päinvastoin. Sitä minä en koskaan tule käsittämään, että jonkun elämäntehtävä on aiheuttaa riitaa ja toraa sekä pahaa mieltä, koska hyvänmielen ylläpito on ihan yhtä helppoa. Kaunista kesän jatkoa.
- ilkeäisi
ookke kara kirjoitti:
On helppo yhtyä, ja on itsekin muutaman kerran ollut aiheellista katsella peilikuvaansa. Huumori mielestäni sopii vallan mainiosti tänne palstoille, ja nimenomaan, jos osaa laskea leikkiä omista kommelluksistaan, joita on oikein tullut "keräiltyä" vuosien mittaan, itselleen on hyvä nauraa. Kaikenlaiset "harharetket", joista Odysseuskin olisi kateellinen, niitä on sattunut niin ulkomailla kuin kotimaassakin, karttaa on luettu väliin väärinpäin ym. Kaikki tämä on elämää, ja eikö matkailun pitäisi juuri lisätä suvaitsevaisuutta eikä päinvastoin. Sitä minä en koskaan tule käsittämään, että jonkun elämäntehtävä on aiheuttaa riitaa ja toraa sekä pahaa mieltä, koska hyvänmielen ylläpito on ihan yhtä helppoa. Kaunista kesän jatkoa.
tunnustaa, jos olisin kanarialla käynyt. No, joskus nuoruudessa persaukisena ei vielä muuanne ollut varaa mennä. Mutta vain kerran!
Reissaan Pattiksella monta kertaa vuodessa. Sen voin tunnustaa rinta rottingilla. - kun...
ilkeäisi kirjoitti:
tunnustaa, jos olisin kanarialla käynyt. No, joskus nuoruudessa persaukisena ei vielä muuanne ollut varaa mennä. Mutta vain kerran!
Reissaan Pattiksella monta kertaa vuodessa. Sen voin tunnustaa rinta rottingilla.on ollut Irvinin Las Palmas ja Keihäsen seiväs
matkat ja muut porsasjuhlat....Noista olen vaan
kuullut...Niin en minäkään muistelisi huimana ja
uhmaikäisenä tehtyä matkaa. Mutta kyllä minä
suuntaan rahojen kanssa keski- ja etelä-amerikkaan - kun en sentään ole peräkammarin pojan perikuva. - Etelä- ja keskiamerikkaan...
kun... kirjoitti:
on ollut Irvinin Las Palmas ja Keihäsen seiväs
matkat ja muut porsasjuhlat....Noista olen vaan
kuullut...Niin en minäkään muistelisi huimana ja
uhmaikäisenä tehtyä matkaa. Mutta kyllä minä
suuntaan rahojen kanssa keski- ja etelä-amerikkaan - kun en sentään ole peräkammarin pojan perikuva.jospa minäkin joskus.... (unelmoi). Lienee kuitenkin meikeläinen sitä 'kanariakastia'. Eli sinne suuntaan taas kärsimään. Suomessa toki kehua retostan reissujani, kuten kaikki muutkin kanariankävijät.
Aiheen vierestä kirjoittelu kertoo aina enemmän kirjoittajasta kuin keskusteluryhmästä. Todennäköisesti samat välkyt puuhastelevat monilla palstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619