Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä malleista? Onko moottorissa tehoa ripeään liikkumiseen kaupungissa ja millainen huippunopeus näillä idän ihmeillä saavutetaan? Onko tullut mitään suurempia vikoja, tai onko jotain pientä vikaa jatkuvasti, ja jos on vikoja, niin mitä ja miten korjattavissa? Entäs huollon/takuun toimivuus, sekä varaosien saantavuus? Etsin skootteria,jossa isot pyörät ja tässä on kaksi edullista vaihtoehtoa. Hintaa pyytävät 1590e ja vastaava Kymco 2490e.Hinnan erotuksella saa bensaa jo mukavasti. Ja E-Jewel on tosi siistin näköinen jä väri on hieno.
CF Moto E-Jewel 125/E-Charm 125
4
3086
Vastaukset
kuvia kun katseli niin onhan se hienon näköinen... omaa kokemusta ei kylläkään ole kyseisestä laitteesta...
http://www.elamyscenter.fi/tuote/4b01_iso3.jpg- ep71
Itselläni ollut e-charmi n. 2 vuotta (ajettu 5tkm), eikä vikoja ole ollut. Kiihtyy hyvin, huiput n. 90 km/h. Liike josta ostin huoltaa tarvittaessa, pienemmät huoltotoimet olen hoitanut itse. Skootteri on laadukkaan oloinen, kun vertaa muihin kiinalaisiin, mitä olen kokeillut.Olen ollut tyytyväinen, nyt skootteri kuitenkin myynnissä, koska vaihtamassa isompaan.
- Osiakaipaava
Mikä liike huoltaa?
- Pe´te
Viime vuonna ostin. Eka huollossa säätivät venttiilit pieleen, tyhjäkäyntiongelma. Vikaa etsittiin jonkin aikaa. Vaarin talli homman laittoi kiitettävästi kuntoon. Kiitti vielä.
Mittarissa on nyt 3800 km. Hyvin on toiminut, ajoin koko talven. Nopeusmittarin vaijeri alkaa olla huonossa kunnossa, viidessäkympissä viisari vipattaa...kassikoukun jousi rikki. Kulkee kivasti, bensaa menee n.3,2 l/100 km. Hinta/laatu kohdallaan. Kunnon koko,kuljetuskapasiteettia on (tasainen jalkatila). Ensiasennurenkaat heitin mäkeen, takarengas vaarallisen liukas sateella. Kiihtyy mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847