Eli millaisia pimeydenvoimien esineitä Potter-sarjassa esiintyy?
Kirjoitan kirjaa ja tarvitsisin siihen näitä tietoja. Olen lukenut kaikki Potterit parikymmentä kertaa, mutta muisti ei pelaa ja yritin kyllä selata kirjoja ja ettiä näitä pimeydenvoimien esineitä.
Mutta ei tule kuin muutama mieleen?
Loitsuja ja asioita pimeydenvoimista voi myös kertoa.
Kiitos. :)
Pimeydenvoimat?
2
591
Vastaukset
no varsinaisista pimeyden esineistä en oikein tiedä,mutta loitsuista sektumsempra,avada kedavra,kidutuskirous ja kommennuskirous
sekä pimeänpiirron loihtiminen- 090ada
Harry Potter ja salaisuuksien kammio, mainitaan seuraavat esineet kappaleessa; Säilä & Imupaperi.
-Häivytyskaappi (toinen Tylypahkassa, mihin Montague oli eksynyt)
-Kunnian käsi ("Pankaa siihen kynttilä, nii se antaa valoa vain kantajalleen! Varkaiden ja ryöstäjien paras ystävä!")
- Veritahrainen korttipakka(ei tiedossa ominaisuuksia)
- Mulkoileva lasisilmä(ei tiedossa ominaisuuksia)
- Pitkä pyövelin viitta(ei tiedossa ominaisuuksia)
- Opaalikaulakoru ("Varoitus: Ei saa koskea. Kirottu - on vaatinut tähän mennessä yhdeksäntoista jästiomistajan hengen.)
Siis jotain tän tapaisia vissiin haettu, en enempää nyt jaksa luetella. Mutta myöhemmin voin kertoa lisää. Toivottavasti oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613