... eivät älyä hankkia omaa elämää vaan
-vokottelevat varattuja miehiä.
- vokottelevat exiä.
-puuttuvat toisten asioihin.
-levittelevät aiheettomia juoruja.
GET a LIFE!
se siitä.
kajaanilaiset sinkku naiset...
25
2791
Vastaukset
- = ))
Katkerointunut. Onko miehesi lähtenyt kenties toisen mukaan / exän luo takasin ;)
Tarkistappas oma senteesi ekaks!- kyllästynyt
ei onneksi ole lähtenyt...
eniten kuiteski ottaa päähän se kun ihmiset sotkeentuu toisten parisuhteisiin.
Mutta pitää yrittää olla vaan välittämättä :)
mulla omasta mielestäni asenne itselläni on ihan kohdillaan ja elän vain omaa elämääni.
toi nyt oli vaan mun mielipide joistakin ihmisistä...
- sinkku...
hymyilyttää tuo sinun juttusi....syyllistät sinkut ja sitten väität että sinun asiat on kunnossa. sanotaan, et se koira älähtää johon kalikka kalahtaa....
Meillä sinkuilla on nimen omaan oma elämä... ei tarte elää parisuhteen varjossa...
Minua ainakin usein vokottelee se ukkomies... tosin en juuri noteraa heitä...
Ex:ni kanssa en tahtoisi enää jatkaa kun siitä eroon on päästy kerran jo.....
Ja olenpa vakaasti sitä mieltä, että tylsistyneet kotiäidit ne vasta jaksaa juoruilla naapurin sinkusta joka elää vapaata elämää..... kateudestako??
Älä mollaa tosia ystäväiseni....
Miten usein täältäkin saa lukea kuinka kotiäiti on riehaantunut chatistä ja elää päiväunia. Sitten oma... ah, niin rakas äijän turilus kuulee sinun sekstailevan nettirakastajan kanssa ja lähtee ovet paukkuen.... Oliko tää nyt sitten sinkkunaisen vika????????
Minulla on ELÄMÄ mutta epäilenpä et sinulla pelkkä LÄMÄ kun sinkut syyllistit =)
Annetaan kaikkien kukkien kukkia.... ei pidä yleistämän. - Chiwie
No ei kai tuolla luulis olevan väliä vokotteleeko joku miestä vai ei jos mies on kerran EX. Taidat olla vain mustasukkainen ruikuttaja.
- tänne vaan
On täällä vapaitakin miehiä joita vois vokotella. ;)
- Anonyymi
Ne ei ole kiinnostavia
- widow nami
kyllä ne osaa ukkomiehet yhteyttä ottaa, ihan itse! puhelimella, jopa kadulla pysäyttäen ; )
- mie vaan
Vaihtelua arkeen kun vierasta saa voi hyväkin kyyti löytyä.AAH.
- vann
eipästä ilikiä meikäläenen
- 69
mie vaan kirjoitti:
Joka kerta se vaan tuntuu kuin eka kerran pukilla ois. ;)
- puutteessa oleva
mie vaan kirjoitti:
haluutko multa kunnon kyydin
- ,,kokotti..
Ketjun alkuosa on vuodelta 2003, ei kai ne enää ukkomiehiä vonkaa, vuonna 2010!
- usko pois
jatkuu tänäkin päivänä, mihinkäs se ois muuttunu? Nykyäänhän nuo akat vasta villejä ovatkin, pois saapi koko ajan hätistellä kun ukkomiehen lahkeessa roikkuvat.
- vaihtoaksel
usko pois kirjoitti:
jatkuu tänäkin päivänä, mihinkäs se ois muuttunu? Nykyäänhän nuo akat vasta villejä ovatkin, pois saapi koko ajan hätistellä kun ukkomiehen lahkeessa roikkuvat.
Onko Kajaanissa enää missään perjantaisin tanssipaikkaa 40 miehille?
- tankolla
vaihtoaksel kirjoitti:
Onko Kajaanissa enää missään perjantaisin tanssipaikkaa 40 miehille?
Jormuanlava on hyvä tanssipaikka. ja Napis lauantaisin.
- mene itsees
sä jouduit nyt kaikenmailman puristukseen...... sun exa pettää ja sun ukko pettää....
sä oot ruma röhnäke ämmä
puutuvat sun asioihin ...voi,voi
onko susta juoruttavaa????? - get, get
missä elämässä sä elät, ukkomiehet hakee urakalla panoja suomichatis24 sex, mee sinne. tapaat omasikin siellä...pikku kulta hakee hyvää panoo !
- : DDDDD
Itehän naimississa olevat perheenisät reoikkuu mun perässä ja kyselee koskas nähdään ja mitä kivaa tehdään. : D Vaikka olen itsekin varattu ja sanonkin ei.
Minkä sille voi kun pitää itsestään huolta kja se näkyy hyvänä vartalona ja kauniina kasvoina. Nää kainuulaiset ei sitä puoleta oikein hallitse, joten en ihmettele vaikka vonkaavatkin niitä itsestään huolta pitäviä sinkkuja tai varattuja.. - ja eikö panemaan
: DDDDD kirjoitti:
Itehän naimississa olevat perheenisät reoikkuu mun perässä ja kyselee koskas nähdään ja mitä kivaa tehdään. : D Vaikka olen itsekin varattu ja sanonkin ei.
Minkä sille voi kun pitää itsestään huolta kja se näkyy hyvänä vartalona ja kauniina kasvoina. Nää kainuulaiset ei sitä puoleta oikein hallitse, joten en ihmettele vaikka vonkaavatkin niitä itsestään huolta pitäviä sinkkuja tai varattuja..et oo ainut....tääl kajaani chatis kymmenii päivittäin, akka ei anna, huono pimpsa, läski vaimo, jne
haluuvat panoo...
parhaat aamu kuudelta tulevat ennen töihin menoo!!!
heh...mitähän ne akkaraukalle sanovat.....ei oo ees lumitöitä, kun rivariss, on siinä äijällä oltava mielikuvitusta!! - niitäkin tääl
: DDDDD kirjoitti:
Minkä sille voi kun pitää itsestään huolta kja se näkyy hyvänä vartalona ja kauniina kasvoina. Nää kainuulaiset ei sitä puoleta oikein hallitse, joten en ihmettele vaikka vonkaavatkin niitä itsestään huolta pitäviä sinkkuja tai varattuja..tollo et hallitse oikein kirjoitusta, että oletko ryssä huora???
- Oottaa
Kyl ne Kajaanin parhaimmat akat on sinkkupäiväsä jo päättäneet ajat sitten.
Odotellaan et eroo... - kielipoliisi
Oikeinkirjoitus on yhdyssana.
- Poliisi1
Kielipoliisi isolla!
- Anonyymi
Ottakaa yhteyttä vatsappiin heti puh +3580442441162
- Anonyymi
Sinkut laittakaa vatsappiin viestiä puh +3580442441162
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886