ONKO TOSIAA NIIN ETTEI OO MUUTA PUHUTTAVAA TOISILLEMME KUN NOI VANHAT RIKOSUUTISET JA KUKA TEKI MITÄKIN? MAAILMA ON TÄYNNÄ SURUJA JA ILOJA EIKÖ KELLEKKÄÄN SATU IKINÄ MITÄÄN MUKAVAA NIISTÄ OIS KIVA LUKEA TÄÄLLÄ.
PUHEENAIHEET
4
286
Vastaukset
- mimosa-vm62
...mielestä tosiaan saisi nuo rikos uutisten laitto tänne palstalle loppua, koska jokainen osaaa lukea kyllä lehdestä niitä jos haluaa. Minun oli pakko laittaA TÄNNE VAAN NOITA LUULTAVASTIKIN IHAN MEIKÄLÄISTENKIN (VALKOLAISTEN)tekemistä rikoksista uutisia, koska yleensä meikäläisillä on aina tapana laitella tänne romaneitten tekemiä rikos uutisia,(vanhoja vielä yleensä) nuo mitä mä laitoin on nyt viikonvaihteen uutisia.Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi. En voinut vaan vastustaa kiusausta. Kiva olisi jois tänne saisi iloisiakin puheen aiheita :)
Mun mielestäni mukavinta tän viikonlopun aikana on ollut se kun olen saanut pitää lapselapsia luonani taas ja lapset on niin kovasti halannu ja mumitellu ja sanonu sen kymmenen kertaa että "mummi mä rakastan toosi paljon, sä oot maailman rakkain" yms :)) Mikäs voisi olla sen ihanampaa, ja vielä aurinkokin on paistanu :))
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :)- mimosa-vm62
Pakko kertoo kun kävi tänään ihan omituinen ja jollain tapaa huvittavakin juttu:)
Kun tänään aamulla oltiin mieheni kanssa viemässä lapsenlapsia pois ja menimme Kamppiin. Mieheni meni käymään pankkiautomaatilla ja oli siinä hoitamassaa asiaansa kun siihen jostain ykskaks pölähti kauheella kiireellä joku ulkomaalainen nainen...
ja tunki vaan ittensä siihen samalle automaatille, vaikka viereinen automaatti olisi ollu vapaa. Mieheni häkeltyi tilanteesta niin ettei oikein osannu muuta kuin ottaa äkkiä korttinsa siitä pois ja siirtyi siihen vapaalle automaatille...ja tää emäntä kiireesti hoiti oman asiansa ja juoksi kauheella kiireellä taas pois siitä.
Omituista ja röyhkeetä...mutta myös huvittavaa:) Enpä ole ennen noin röyhkeetä ihmistä tavannu :)
ja ite en kyllä varmaan olisi siitä koneelta väistyny mihinkään, mutta tuo mun mies on niin kiltti että suosiolla väisty siitä pois :) - TARKOTUS OLIKI
ETTÄ TOISELLA MENEE PASMAT SEKASI, SAATTAISHAN SIINÄ HÄSSÄKÄSSÄ JÄÄDÄ RAHAT LUUKULLE TAI KORTTI. EN OIS KYLLÄ MINÄKÄÄ VÄISTÄNY AKKA OIS SAANU LÄHÖN KYLLÄ SIITÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080