Motorola RAZR V8 Luxury Edition

Luxury Edition

onko kellään kokemusta V8 Luxury Edition puhelimesta? esim.toimiiko hyvin. onko parempi kuin nokian puhelimet??

4

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijjo

Eukolla on kyseinen puhelin.Puhelin on tyylikäs,ja mukavan ohut esim.pienessä käsilaukussa pidettäväksi.Puhelin on ehdottomasti naisille suunnattu.
      Puhelimen käytettävyys on kiitettävä pienen treenailun jälkeen.Varsinkin nokialaiseen tottuneelle tulee helposti ongelmia käytettävyydessä.
      Näppäimet ovat suuria,ja selkeitä.
      Näyttö on riittävän kokoinen.
      Puhelimen mukana tuli esim.varsin tyylikäs ladattava bluetoothia hyödyntävä hands free palikka,mutta moni kakku päältä kaunis..puhelu pätkii yms.
      Pakkauksessa oli myös musiikinkuunteluun tarkoitetut "nappikuulokkeet" joilla onnistuu myös puheluiden puhuminen.
      Akun kesto on lyhyehkö moniin samoilla ominaisuuksilla varustettuihin puhelimiin nähden,mutta tuskin kukaan tätä mallia ostaa akun kesto mielessään.
      Tietokoneeseen liittäminen onnistuu mukana tulleen piuhan kanssa.
      Tietokoneohjelman asennus on todella perseestä,ja asennus vaatii hieman googlettamista.

Puhelin on aavistuksen verran ylihintainen,mutta erottuu tyylikkäästi nykypuhelinten massasta,jossa kaikenmaailman toiminnallisuudet ovat menneet ulkonäön edelle.

• Ostinhan minäkin jo tämmöisen,,, olisko kuudes motorola peräkkäin.Hieman kankeampi kuin edellinen "ferrari", ehkäpä kullankimallus vähä varovaiseksi tekee. Aina ollut parempi kuin honkajokelainen nokia. Vähintään vuosi ennenkuin alkaa akkunkapasiteetti järkkyä, n. puolitoista kun alkaa hieman säristä mutta huom. ammattikäytössä minulla, joka päivä 2-4 tunntia. On muuten kaikkein tyylikkäin ja jopa kaunis kännykkä. En osaa käyttää nokialaista, eli semmoinen käyttöero.

• Egoisti

Nyt meni hermo ja sen kyllä huomaa.. mistä ihmeestä saan tämän kyseisen kännykän hinnan ja saatavuuden! prkl!
      Joo kyllä nokia on hanurista tämän design -puolen kanssa.

• Egoisti

Löyty yks paikka mistä voi tilata. Ja vähän epämääräisen näkönenkin :-D Huhu. Ei tää motorolalaisen elämä ole helppoa, ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe