Kertokaa tyylikkäitä farkkumerkejä, hintahaitari 50-90e about. mun pitäs ostaa farkut mut en keksi mistä ostaisin, en halua pillejä/lökäpöksyjä mutta silti nuorekkaat ja laadukkaat. Asun TRE
Farkut pojille?
8
1072
Vastaukset
- ijoijoijij
Seppälästä, City Marketista ja H&M:stä. Lisäksi Löytiksestä.
- asdasdasd232323
tossa sit 4 liikettä mihin en menisi sitten ikinä ostamaan farkkuja. hieno neuvo
- Tampereella
on farkkujen tehtaanmyymälä Koskikeskuksessa. Yleensä asiantuntevaan väkeä palvelemassa. Löydät varmasti sopivat.
- järkiduudi
Ostin ite hyvät farkut Stokkan alesta. Norm. 125, nyt 75.
- wäwäwä
tampereen liikkeistä en hirveesti tiedä, mut muistaakseni sieltäki löytyy one way, eli stokkan nuorisovaateliike. sielt ainaki löytyy hyviä pöksyjä. toine mikä kandee tsekkaa on jack&jones jonka liikkeen/liikkeitä vois olettaa löytyvän myös treelta.
natsaa juurikin mainitseemisi kriteereihin: ei lökäreitä, pillejä eikä kalliitakaan, mutta silti muodikkaita. onnea etsintään! Kyllä tähän varmaan sopii parhaiten Jack&Jones. Hinnat on juuri tuolta väliltä, ja parhaassa tapauksessa alle 50e.
Kysy rohkeasti neuvoa liikkeessä ja kerro mitä haluat. Uutta kannattaa kokeilla..- aloittaja
juu aattelin tota kyl käydä tsekkaan, en oo vaan ihan varma mis se on mut voinhan kattoo netistä ni löydän sinne ;)
- tyttö vaan
aloittaja kirjoitti:
juu aattelin tota kyl käydä tsekkaan, en oo vaan ihan varma mis se on mut voinhan kattoo netistä ni löydän sinne ;)
löytyypi ihan siitä Hämeenkadulta Kahvila Siilinkarin ja UFF:n vierestä (aika lähellä Stokkaa, toisella puolella katua) , se on siis Vero Modan liike jossa on poikien puoli heti ekana ku kävelee ovesta sisään. Toinen farkkukauppa vois olla JC, saa hyvää palvelua, hinnat kyl voi olla enemmän 90 . Koskikeskuksessa ja Hämeenkadulla Sokosta vastapäätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440