Assarina

just for fun

"Nähdään sitten maanantaina klo 09:00 ja kirjoitetaan sitten se työsopimus ja esittelen paikat sulle"- sanoi Sami. Sami, mun tuleva esimies.
"Aah, ajattelin" Hän on kuin rakkauden jumala tai ainakin hyvin lähellä sitä. Tuo, 185 cm pitkä, ruskeasilmäinen, auringon vaalentama ponnarilla oleva tukka ja juoksijan virtaviivainen vartalo.
Hän on minun tuleva pomo. Olin aivan myyty.
"Juu, nähdään sitten ja kiitos vielä kerran"- sanoin. Lopuksi kättelimme ja huomasin kuinka Sami hymyili salaa, huomatessaan jännitykseni hikoavasta kädestäni.
Yritin kävellä mahdollisimman tyynesti uusilla korkokengilläni ja lyhyessä mustassa hameessani käytävää pitkin uloskäynnille.

Kun pääsin ulos, kaivoin olkalaukustani tupakan ja sytytin sen. Hiki alkoi valumaan salakavalasti, olihan kesä parhaimmillaan ja minulla päälläni mustat vaatteet; bleizeri, valkoinen lyhythihainen satiinipaita ja musta lyhyt hame. Ja ne kirotut uudet korkkarit. Tunsin jo jaloissani pientä kirpaisua jokaisen uuden askeleen edetessä, mutta pääasia oli, että sain työpaikan.
Näin sitä aloitettiin uusi elämä, uudessa kaupungissa ja uudessa työpaikassa. Tuon seksijumalan alaisena.

Viikonloppu meni laittaessa tavaroita paikoilleen uudessa asunnossani ja tutustuessani ympäristöön.
Odotin malttamattomana maanantaita.

Avasin oven ja painuin suoraa päätä naistenhuoneeseen, halusin tarkistaa vielä viimeisen kerran ulkonäköni, ennen kuin teen näyttävän sisääntulon. Aikaa oli vielä reilusti.
”Joo-o, hiukset hyvin, meikit hyvin, vaatteet istuvat, selkä suoraksi ja nyt vielä hymy huulille”-ajattelin. Suihkutin vielä lakkaa kiharrettuihin vaaleisiin pitkiin hiuksiini ja lisäsin huulikiiltoa huulille. Nyt. Nyt olin valmis tutustumaan uuteen duunipaikkaani.

Hymyilin ja kävelin itsevarmana kohti aulaa. Tunsin selkäpiissäni, kuinka muut työntekijät katselivat minua. Ja tunsin hermostuvani.
Samassa Sami astui ovesta ulos ja huikkasi minulle –” Laura! Moi! Tuu tänne vaan, ni päästää alottamaa”.
Istuimme kahdestaan vastakkain pöydän ympärillä ja tarkkailin uutta esimiestäni paremmin.
Hän oli varmaan 28-35 ikävuoden väliltä. Huomasin hänen valkoisesta tiukasta t-paidastaan hänen treenatun vartalonsa ja vaaleista kuluneista farkuistaan tiukan pepun. Tänään hän oli jättänyt hiuksensa auki. Ja hän suki niitä hajamielisesti pois silmiltään muutaman minuutin välein.
Ja huomasin sivusilmällä, kuinka hän aina katsoi minua, kun itse mukamas luin papereita, vaikka tosiasiassa en voinut keskittyä mihinkään muuhun, kuin tuohon mieheen.

Parantelin asentoani ja ristin jalkani seksikkäästi yhteen, musta hameeni ei peittänyt sääriäni kovinkaan hyvin ja siinä ne, pitkät, sileät sääreni mustissa korkokengissä lepäsivät toisiaan vasten.
En ollut laittanut bleizeriä päälleni, vaan nyt minulla oli vain se valkoinen lyhythihainen satiinipaita.
”Onpa kuuma kesä kerrankin”-sanoin ja avasin vaistomaisesti yhden napin paidastani.
Nyt Sami jo tuijotti hävyttömästi paidastani sisääni. Ja huomasin kuinka hän alkoi hermostuneesti naksutella kuulakärkikynäänsä.

Kävimme viralliset paperityöt läpi ja teimme tutustumiskierroksen talossa.
Sitten Sami näytti minulle minun paikkani. Se oli suoraan hänen toimistohuoneensa vieressä. Olin siis asiakaspalvelija uudehkossa atk-firmassa.
Päivä kului nopeasti tutustuen uusiin työasioihin ja työkuvioihin. Näimme aina vilaukselta Samin kanssa ja hymyilimme toisillemme.
Myös muu firman porukka oli erittäin mukavantuntuista. Se ei ollut mikään iso yritys, meitä oli 12 työntekijää. 4 naista ja 8 miestä. Olin kuitenkin nuorempia mitä talossa oli.
Pari lähempää viisissäkymmenissä olevaa miestä ja yksi nainen. Toiset olivat kolmenkymmenen kieppeillä ja me muut olimme päälle parikymppisiä. Mutta kaikki näyttivät tulevan juttuun erittäin hyvin.

Pari kuukautta meni nopeasti ja pidimme tietynlaista silmäpeliä edelleen Samin kanssa. Päivät kuluivat nopeasti ja aamulla oli kiva mennä töihin, kun siellä oli tietynlaista vipinää. Mitään ei ollut kuitenkaan tapahtunut. Kunnes yhtenä päivänä mielialani musteni täysin.

Sisään saapui kaunis tummahiuksinen nainen, joka paineli suoraan Samin huoneeseen.
Kuulin heidän riitelevän kovaäänisesti ja nainen tempaisi oven auki ja huusi :” Sä lupasit hakea lapset tarhasta! Arvaa jäinkö monttu auki, kun ne soittaa tarhasta töihin ja sanoo, että teidän lapsukaiset on edelleen täällä, että kukahan mahtaa tulla hakemaan heitä!”.
Sami yrittää rauhoitella naista :” Mä olin just kulta menossa hakemaa niitä, mulla on vaa ollu saamarin kiireinen päivä täällä ja puhelimet huutaa koko ajan”.
Kulta?! Lapset?! mä olen ihan yhtä kysymysmerkkiä koko nainen. Muutkin firman työntekijät näyttävät katselevan toisiaan ja nyökyttelevän hartioitaan.
Nainen lähtee kuin pyörremyrsky ja paiskaa oven kiinni ja melkein juoksee ulko-ovelle.
Kaikki me olemme hiljaa ja katsomme toisiamme. Kello on neljä ja työntekijät alkavat laittaa tavaroitaan kasaan ja ulkovaatteitaan päälle. Kukaan ei uskalla sanoa mitään.

Sami avaa ovensa ja sanoo :” Laura, voitko tulla käymää täällä” nousen ja oion hamettani ja menen Samin huoneeseen. Muut työntekijät ovat jo lähteneet. Olen aivan varma, että hän aikoo sanoa minulle jotakin työstäni. Hän laittaa oven kiinni. Ja samalla hetkellä ennekuin tajuankaan, hän kouraisee minut syliinsä ja suutelee kiihkeästi. Olen aivan sanaton. Tästähän olen haaveillut jo monta kuukautta, mutta en uskonut tämän tapahtuvan koskaan. Enkä varsinkaan viimeisen puolen tunnin tapahtuman jälkeen.

Sami suutelee niskaani ja kuiskaa korvaani kuinka hän haluaa minua. Yritän estellä, mutta tunteeni antavat vallan, annan hänen suudella ja nuolla kaulaani ja niskaani. Hän liu’uttaa käsiään hameeni sisälle ja etsii vakoani. Olen aivan kuumana ja tunnen kuinka alapääni alkaa pikkuhiljaa kostua. Jo siitä, että olen elänyt tietoisessa selibaatissa siitä asti kun tänne muutin ja kaiken tämän jännityksen ja salaisen fantasian toteutuessa.
Sami alkaa hivellä minua satiinisten pikkuhousujeni läpi ja kostun entisestään.
”Voi kuinka haluankaan tuntea tuon miehen sisälläni”-ajattelen. Sami painaa minua tiukemmin kiinni itseensä ja tunnen kuinka hänen maskuliininen elin on täysin kovana työntymään minuun.
Ujutan käteni hänen oranssinvärisen puuvillaisen neuleen alle ja tunnen hänen ihanat vatsalihaksensa. Samalla alan aukaisemaan hänen housujensa vyötä. Mutta Sami kaappaa minut syliinsä ja kantaa minut kahvihuoneemme pöydälle makaamaan. Hän riisuu märät alushousuni pois jalastani ja alkaa nuolla minua. Ah, kuinka hänen pehmeä ja märkä kielensä hieroo glitoristani ja tunnen kuinka häpyhuuleni paisuvat. Olisin valmis ottamaan Samin saman tien sisääni, mutta hänellä ei näytä olevan aikomustakaan tulla vielä. Hän nuolee ja leikittelee glitorikseni kanssa ja minä huudan nautinnosta. Samaan aikaan hän työntää pari sormeaan sisälleni ja työntelee niitä edestakaisin märässä pimpassani. Oi, kuinka ne liukuukaan hyvin. Olen aivan märkä. Reisiäni myöten. Tunnen kuinka alapääni alkaa sykkimään ja olen aivan lähellä saada orgasmin. Sanon siitä Samille ja hän lopettaa. Nyt on minun vuoroni saattaa hänet tunnelmaan ja mitä nopeammin, sen parempi, koska haluan tuota miestä ennemmän kuin mitään muuta. Avaan housujen napit mitä pikimmiten ja etsin käsiini hänen munansa. Se on niin kova. Otan käsiini hänen elimensä ja liikutan sitä käsissäni edestakaisin liikkeillä muutaman kerran, Sami hymähtelee tyytyväisenä. Laitan hänet istumaan pöydän päälle ja otan ison, jäykistyneen, täydessä koossa olevan munan käsieni väliin ja ohjaan sen suutani kohti. Otan koko munan suuhuni yhdellä kerralla ja imen hitaasti, mutta tiukasti sitä. Sami maistuu niin hyvältä. Hän ulisee nautinnosta vuorostaan.
Sami nousee seisomaan ja kääntää minut vatsalleni pöydälleni. Peppy pystyssä odotan häntä sisääni.
En malta odottaa.
Sami hivelee pyhintäni kovalla munallaan ja kiihotun aivan mielettömästi taas.
”Kohta, kohta hän tulee sisääni tuon jumalaisen ison munansa kanssa ja nai minua, pientä assariaan”-ajattelen. Mutta samassa me kuulemme, kuinka joku yrittää avata ovea avaimilla.
Sami nostaa housunsa ylös ja laittaa vyön kiinni. Minä nousen myös pöydältä ja vetäisen alushousuni ylös. Ja oion hamettani ja hiuksiani.

Sami lähtee edeltä katsomaan kuka tuli, minä jään kahvihuoneeseen odottamaan.
Kuulen epämääräistä puhetta, mutta en saa selvää sanoista. Joku nainen, sen saan äänenpainosta selville. ”Varmaan vaimo taas”-ajattelen katkerana. Askelia kuuluu, ja äänet hiipuvat.
Odotan vielä hetken, ennen kuin uskallan lähteä kahvihuoneesta ulos.

Koko alue on tyhjä, missään ei näy ketään. Ainoastaan siivoojan jättämä siivouskärri on aulassa.
Kävelen naistenhuoneeseen korjaamaan meikkiäni muistaessani, että minulla on tapaaminen erään tapaamani miehen kanssa. Tullessani ulos naistenhuoneesta, olen lähdössä hakemaan laukkuani ja takkiani työpisteeltäni, kuulen epämääräistä huohotusta ja alan hymyilemään. Ajattelen, ettei Sami saanut tarpeekseen ja tyydyttää itseään ihanien internetnaisten kuvilla. Kävelen lähemmäs ja ääni voimistuu..
Siivouskärri on edelleen samassa paikassa, mutta siivoojaa ei näy missään. ”Mihinköhän hän hävisi”-ajattelen. Samin huoneen ovi on pikkuisen raollaan ja ääni kuuluu sieltä, en malta olla kurkkaamatta sisään. Ja sitten näen, kuinka Sami nussii kiihkeästi siivoojatyttöämme. Tuo tyttö on varmaan juuri kahdenkympin kieppeillä, ja huomaan hänen terhakkaat pystyrinnat ja tatuoinnin kädessä. Pienen pieni minihame korviin nostettuna hän antaa Samin panna itseään. Sami painaa tyttöä kuin mikäkin eläin ja nipistelee nänneistä. Kiihotun aivan kamalasti kun katson. Ja yht’äkkiä olen taas ihan märkä. Siivooja huutaa Samille: ”Aah, kovempaa, kovempaa, nussi mua, nussi mua, saatana” Ja Sami tekee työtä käskettyä. Hän nostaa päätään ja hänen hiuksensa heiluvat rytmissä.
Äkkiä hänen katseensa kohtaa minun katseeni ja minä tunnen häpeää ihan mielettömästi. Minä, vakoilemassa häntä, ja saamassa hänet kiinni itseteosta. ”Apua”-ajattelen.

Käännyn ja olen lähdössä pois, kun kuulen kuinka Sami huutaa mulle; ”Laura, sisään sieltä!”.
Menen nolona huoneeseen, jossa hän edelleen nai siivoojaa. Sami käskee mua riisumaan alushousuni. En voi uskoa tätä todeksi. Teen työtä käskettyä. Siivoojatyttö on myös hieman hämillään, mutta oudon kiimaisen näköinen. Ja koko tämä touhu on saanut myös minut erittäin kiimaiseksi ja kiihottuneeksi. Sami lopettaa panemisen ja tarttuu minun rintoihini törkeän kaappaavalla tavalla. Sitten hän yht’äkkiä tunkee pari sormeaan taas pilluuni ja virnuilee minulle :”Ai ai, taisit kiihottua Laura oikein kovasti, kun pillus on ihan märkä taas”. Ja nyt siivoojammekin jo hymyilee hieman rentoutuneesti. Siivojamme, Ida. Kuten kuulin Samin häntä kutsuvan. Pyytää minua istumaan hajareisin hänen päänsä päälle, ja Ida alkaa nuolla minua. Sami työntyy Idan sisään isolla kyrvällään. Ida imee ja nuolee minua ja tunkee sormiaan sisääni ja minä kiihotun entistä enemmän, en voi uskoa itsekään tätä. Samaan aikaan kun nainen nuolee minua, katselen kuinka Sami nussii Idaa. Hän työntyy kovilla otteilla Idan tiukkaan pilluun ja levittää häpyhuulia mahdollisimman auki. Olen aivan lähellä saamassa orgasmia, kun joku tulee ovesta sisään (taas). En tunnista miestä, koska hänellä on naamio naamalla, mutta Sami näyttää tuntevan ja mies kysyy, onko hän oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mies avaa housunsa ja hänellä on täysi erektio päällä. Huudahdan sekä nautinnosta, että hämmästyksestä.
Sami lopettaa Idan kanssa, ja ottaa minut vuorostaan. Nyt tunnen kuinka hän painautuu sisääni isolla kyrvällään ja nai minua kovaa. Toinen mies hivelee kulliaan hävyttömästi kasvojeni edessäni ja alkaa tunkea kyrpäänsä suuhuni. Minä imen kullia voimakkaasti pehmeällä suullani ja mies voihkii nautinnosta. Ida masturboi itseään vieressä kun katselee meitä samalla. Olen aivan lähellä tulla ja huudan ”mä tulen kohta, jumalauta, mä saan kohta”. Sami nostaa mun jalkoja ylemmäs ja nai mua niin kovaa kuin voi. Mua sattuu samaan aikaan, mutta tuntuu aivan uskomattoman hyvältä. Vieras mies haluaa myös nussia mua, ja niin Sami väistyy tieltä ja vieras mies, outoine naamareineen työntyy muhun ja tunkee yhden sormensa anukseeni. Nyt Sami tunkee kyrpäänsä suuhuni ja hiplaa toisella kädellään Idan pimppiä. Ida on myös ihan märkä, koska kuulen pillun litinän Samin hieroessa häntä. Vieras mies karjahtelee samaan aikaan kun hän työntyy yhä uudestaan ja uudestaan muhun. Mä saan kaikkien aikojen orgasmin ja sätkin vaan lattialla. Vieras mies lataa spermansa reisilleni ja Sami tulee suuhuni. Olen yltä päältä valkoisen, makean tuoksuisen sperman päällä. Sami hoitelee Idan loppuun ja Ida nuolee spermat mun reisiltä.
Olen aivan sekalaisessa fiiliksessä, mutta en ole koskaan saanut yhtä hyvää ja makeaa kyytiä kuin äsken, enkä varmaan koskaan tule saamaakaan……

1

17277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä...

      olen se naamiomies. Alapäässä kutittaa, sinunkin kannattaa käydä testeissä:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe