Vietettiin polttareitani ja törmäsin baarissa nuoruuden ihastukseen, joka on vieläpä muijan etäinen sukulainen, mutta eivät kai oo oikein väleissä ja tekemisissä keskenään. No ajattelinpa sitten, että nyt on viimeinen mahdollisuus bylsiä tuota vieläkin hehkeää naista ja en puhunut polttareistani mitään, vaan valehtelin muijan jättäneen mut jonkun latinon takia. No kaikki meni ihan jees ja säälipillua(ja -pyllyä) sain ja kissa olisi halukas tapailemaan uudestaankin. No nyt sitten kuulin että muija meinaa vähän lämmitellä suhteita entisiin kavereihin ja sukulaisiin ja että tämä polttarihoito olisikin hääkutsulistalla!
Voihan perse... mitenkähän äijän käy...
polttarimoka...
sulho(ehkä)
2
1610
Vastaukset
- liyfg
no tuskimpa sua kovasti toi tuleva morsmaikkus tunnu kiehtovan.. sama kai se jos menee liitto vituilleen kun sillai alkoikin..
- vinkki sulle
Kerro reilusti morsiamelle mitä tapahtui. Näin säästät kymppitonnin. Häissä tai viimeistään niiden jälkeen morsian kuulee asiasta kuitenkin ja hakee liiton mitätöimistä ja sinulle vaan jää koko hääbudjetti maksettavaksi ja pellen maine omankin sukusi silmissä. Mietippä vaikka miten hyvät kehut saat vanhemmiltasi jotka maksavat lopulta koko lystin turhaan ihan vaan sen vuoksi että keskenkasvuinen poika tahtoi pyllyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013