Puvun ostaminen - ZAZABELLA.FI onko kokemuksia?

Jazzmanrocks

Onko kokemuksia ZAZABELLA.FI palvelusta? Millainen on laatu ja onko kyseinen yritys luotettava? Etukäteen maksaminen luonnollisesti hieman huolettaa. Kerro jos sinulla on kokemuksia!

54

20537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evisxl

      Tää nettiliike (myös oikea liike Tukholmassa)ainakin on ainakin luotettava.
      http://www.bridaloutlet.se
      Puvut on amerikkalaisia uusia, käyttämättömiä outlet-hääpukuja ja juhlapukuja. UPEITA!
      Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.
      Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
      (Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.)

    • Sarah03

      Firmaan voi luottaa.
      Olen ollut heidän asiakkaansa jo huuto.netissä ja nyt ostin nettikaupasta mittojeni mukaan todella upean hääpuvun.
      Voin suositella lämpimästi!!
      Sain rahoilleni vastinetta, samanlainen puku stockalla 1500e kun zazabellassa 500e.

      • ninakaksplus

        samaa mieltä.


    • irmeli 56

      luotettava kauppa ostimme tänään kaksi pukua toinen vaati korjausta ja toisen otin erivärisen kuin malli antoivat pankkisiirron mukaan eivätkä tunteneet meitä ja aivan ihana pariskunta

      • minttumiina

        Tilasin kotiin sovitettavaksi kaks ale hääpukua. Kumpikin oli todella upeita. Toinen oli hieman pieni, joten sen palautin. Toinen oli muuten sopiva, mutta helma oli lyhennettävä. Sen hoitaa sulhasen täti. Mielestäni luotettavaa palvelua, ja kyselyihin vastataan nopeasti. Suosittelen lämpimästi!Sitä en kyllä tiedä mitenkä tuo puvun lyhentäminen olisi onnistunut netti kaupassa.


    • vastinetta rahoille

      Minulla taas järkyttävä kokemus tuosta liikkeestä:
      Tilaamani pitkä iltapuku poikkesi täysin sovituskappaleesta ja työn laatu oli aivan järkyttävä!!! Puvut todennäköisesti tehdään halpatyövoimalla muissa maissa ..lopputulos onkin sen mukainen. Muutoksia ei kannata missään nimessä teettää, paikan "ompelijan" muokkausjälki on vielä kauheampaa.
      En voi kellekään suositella ko.liikettä.

      • Oma maa mansikka

        Sovittamani puku liikkeessä ei lopulta vastannut tilattua kappaletta. Mittasuhteet olivat täysin pielessä, vaikka mitat otettiin liikkeessä ja puku tuli tehdä niiden mukaisesti. Lisäksi ompelujälki oli ala-arvoista, leikkaus vinossa jne. Lopulta, pitkällisen taistelun jälkeen, sain rahani takaisin. Liike ei ensin tullut lainkaan vastaan palautusoikuden suhteen, väittäen että reklamaatio tulisi tehdä paikan päällä pukua hakiessa. Kuluttajansuojalakia tuntevana tiedän etteivät kyseiset väitteet pidä paikkaansa. Kehtasivatpa väittää lisäksi muutakin täysin tuulesta temmattua omaa etua tavoitellakseen.

        Lopulta sain puvun palautettua. Muut joilla vastaavia kokemuksia, ottakaa ihmeessä yhteyttä liikkeeseen. Puvusta saa reklamoida vielä 2 kk oston jälkeen.Tilattujen tuotteiden tulee vastata sovittua eikä tässä ole porsaanreikää myyjän kannalta, vaikka kovasti niin väittävätkin.


    • antsa1965

      Puku kannattaa mielestäni ostaa vain suomalaisesta liikkeestä jotta voit olla huolettomin mielin. Tässä muutama syy miksi olen tätä mieltä:

      -voit luottaa puvun laatuun
      - tiedät varmasti mitä saat! jos ostat netistä ulkomailta et voi tietää mitä sieltä tulee onko pahvihötöä vai kenties ihan oikea puku. Laatu tuskin on sitä mitä liikkeistä saa.
      -Liikkeet tarjoavat korjausompelupalvelua
      - Kannattaa puku ostaa vain liikkeestä missä se ollaan valmiita korjaamaan muutoin korjausompelu ei välttämättä onnistu.
      -liike kantaa aina vastuun ja et jää ilman pukua.
      - Liikkeiden hintataso on vertailun mukaan ihan sama kuin netistä ostettuna kun lasketaan yhteen rahti ja tullauskustannukset.

      Tässä vain muutama ajatus sellaiselta kuka on joutunut pettymään ulkomaisiin humpuuki halpis firmoihin ja tullut siihen tulokseen että laadusta ja luotettavuudesta kannattaa maksaa niin ei tartte moneen kertaan pukua ostella.

      Erittäin hyviä maineisia hää- ja iltapukuliikkeitä jota voin suositella ja josta saat ammattitaitoista ompelupalvelua!

      Niinatar ja Morsmaikku.

      • huom.

        Zazabellaa voi myös luulla suomalaiseksi kivijalkaliikkeeksi, mutta kiinastahan ne tulevat.. eikää tuosta korjausomelusta ole välttämättä apua. Eli ei riitä vain "suomalainen liike"!


      • zumba5
        huom. kirjoitti:

        Zazabellaa voi myös luulla suomalaiseksi kivijalkaliikkeeksi, mutta kiinastahan ne tulevat.. eikää tuosta korjausomelusta ole välttämättä apua. Eli ei riitä vain "suomalainen liike"!

        100% Kiinalainen perheyritys, joka asuu ja puhuu suomea,kiva.


    • Lorianna

      Mä sain Zazasta ihan jees palvelua, mutta tykkäsin kuitenkin enemmän uniikkupuvun tyylistä. Sieltä tilasin ja tositosi hyvä tuli. Onnistuneet muutokset olivat tehneet, kun halusin vähän erikoisemman. Voin suositella, tosi hyvää asiakaspalvelua ja priimaa laatua tuolla www.uniikkipuku.net paikassa.

    • Bisamat

      :) komppaan!

    • Z

      Kyseinen firma Zazabella kyllä aivan suomalainen luulisin mutta omistajat aasialaisia. Kauniita ja korkealaatuisia mekkoja kauppa täynnä. Kun halusin erivärisen mekon kuin mallikappale niin sekin onnistui ongelmitta. Myöhemmin huomasin netistä että kyseistä mekkoa ei teetetä sen värisenä (merkkituote) joten taitavat tilata/tehdä kopioita ainakin osittain? Lisäksi palvelu oli surkeaa.

      • pettynyt....

        Tilasin puvun zazabellasta, jonka peruin heti tilauksen tehtyäni. Nyt he perivät minulta 40 euroa kun peruin tilaukseni. Puvut tulevat aasiasta enkä tiedä onko kopioita jostakin kalliimista merkeistä ja tämä ei minua kiinnostakkaan, mutta palvelun taso ei miellyttänyt.


      • pettynyt asiakas
        pettynyt.... kirjoitti:

        Tilasin puvun zazabellasta, jonka peruin heti tilauksen tehtyäni. Nyt he perivät minulta 40 euroa kun peruin tilaukseni. Puvut tulevat aasiasta enkä tiedä onko kopioita jostakin kalliimista merkeistä ja tämä ei minua kiinnostakkaan, mutta palvelun taso ei miellyttänyt.

        Ostimme vanhojentanssipuvun zazabellasta, Kaarinasta. Pukua jouduttiin sovittamaan kokoa 40, vaikka tyttäreni on kokoa 34.
        Päätimme tilata puvun kokoa 34, koska mittatilaustyönä olisi maksanut 499 euroa ja nyt saisimme puvun hintaan 399 vannehame 78 euroa.
        Puvun 34 tullessa Kiinasta olisi huimasti liian iso. Jouduimme kaventamaan ja lyhentämään pukua yli 100 euron edestä. Mittojen mukaan tilattu puku olisi kuulemma korjailtu samaan hintaan. Eli kannattaa tilata mittatilaustyönä.
        Lisäksi paikan ompelija ei sovellu asiakaspalveluun. Täykeä ja hyökkäävä. En aio suositella kenellekkään kyseistä liikettä.


    • *Kukka*

      Jösses miten kallista. Silmiin pisti erityisesti yksi iltapuku joka maksaa ebayssa noin 30 euroa toimituskuluineen. Zazabellalla tälle samaiselle iltapuvulle on isketty hintaa 350€ (tarjouksessa 150€). Ostaako joku noita Kiinassa tehtyjä räpellyksiä oikeasti noin kovaan hintaan? Siis ovat ihan ok laatua, mutta eivät todellakaan noin arvokkaita!

    • Iida

      Siis Kiinassa tehdyissä puvuissa ei ole mitään vikaan, mutta Zazabellan kautta niitä ei kannata tilata. Kun puku tulee ja kaikki ei olekaan niin kuin pitää, asiakkaalla ei ole enää mitään väliä. Keksitään vaikka mitä tekosyitä ja hyvitystä puvun hinnasta ei tipu.

    • he54

      en suosittele liikettä kenellekään. Tilaamani puku oli kolme viikkoa myöhässä vaikka se luvattiin että sen piti tulla viimeistään yhdellä tietyllä viikolla mutta luultavamminkin paljon enne sitä, sain mekkoni 2 viikkoa ennen vanhojen tansseja ja se oli kaikkea muuta kun mitä olin tilannut. Mekon piti olla keltanen niin se olikin vihreä ja paljetit jotka piti olla yläosassa oltiin laitettu ihan erilailla kun olimme sopineet ja koko oli myös ihan väärä vaikka minulle väitettiin että se tilataan mittatilauksella. Kun menin katsomaan mekkoa jota en tietenkään sitten ostanut kun se oli niin hirveä, minulta ei edes pyydetty anteeksi vaan olitiin töykeitä ja sanottiin että tällasta sattuu. Kamalin liike missä olen ikinä käynyt, tyttö joka sielä on töissä ei tiedä mistään mitään ei edes esimiehensä nimeä.

      • he54

        tämä tapahtui siis tampereen zazabellassa


    • seida**

      Perseestä koko Zazabella. Puvut ovat kyllä ihania, mutta ylihinnoiteltuja. Palvelu liikkeessä oli mielestäni töykeää, hyökkäävää ja ala-arvoista!

    • Maisa*

      Todella huonot kokemukset ainakin Kaarinan myymälästä, kun ostin juhlapuvun ystäväni häihin. Sovitin liikkeen mallikappaletta, joka oli hyvännäköinen, tosin hieman liian iso. Tilasin samaa mallia olevan puvun, mutta mittojeni mukaan tehtynä ja eri värisenä. Lopputulema oli, että puku oli ommeltu ihan miten sattuu; kaula-aukko oli noin puolet mallipuvun aukkoa suurempi (en ikinä olisi kehdannut lähteä moisessa ihmisten ilmoille..), rintatoppaukset/tuet olivat eri korkeudella ja käsittämättömän muotoiset, vetoketju hajoamispisteessä.. Liikkeen ompelijan ratkaisu oli ommella kaula-aukkoon eri materiaalista oleva paikkalappu. Palautin puvun lopulta vaikka koittivat väittää ettei onnistu, asiakaspalvelu oli kaikin puolin täysin ala-arvoista eikä puhettakaan siitä pahoittelisivat epäonnistunutta yritelmää. Näytin itse mekkoa että eihän tämä lähimainkaan ole samanlainen kuin sovitettu versio, mutta siitä huolimatta tinkasivat että on, on.. Ja ei muuta kuva paikkalappua liimailemaan.

      • Pettynyt

        Olen erittäin pettynyt Kaarinan Zazabellan toimintaan. Ostin sieltä aiemmin puvun, johon nyt tarvitsin kavennusta yms. korjausta. Korjaus maksoi 100 €! Juhlissa puvun korjaukset kuitenkin tuntuivat epäonnistuneen, puku oli kuitenkin jäänyt liian isoksi rinnan alueelta sekä niskalenkki painoi. Reklamoin tuotteesta, mutta ompelija sekä myyjä laittoivat syyn minun piikkiin. Korjaussovituksen yhteydessä pitäisi kuulema reklamaatiot tehdä. Eivät tulleet korjauksen hinnassa vastaan eivätkä muutenkaan juuri omaan piikkiinsä asiaa ottaneet. En enää koskaan asioi kyseisessä liikkeessä, enkä suosittele muille! Erittäin huonoa asiakaspalvelua sain!!!!


    • Ei hyvä

      Kirjoitin tämän toiseen keskusteluun, ja laitan vielä tännekin:
      En voi suositella, valitettavasti. Ensimmäisen kerran viime vuonna sovitettiin siskolle vanhojentanssipukua, palvelu tökeröä ja painostavaa (kaarinan liikkeessä, olimme melko myöhään liikkeellä, joten "uhkailivat" ettei pukua saa ellei nyt osta, joopajoo..). Siskoni sovitti pukua liikkeessä ja kas kummaa päädyimme tilaamaan täsmälleen SAMAN puvun (siis saman kappaleen) heidän nettikaupastaan puolet halvemmalla, vaikka itse lähes valehtelivat ettei nettikaupassa myytäviä pukuja löydy liikkeestä.

      Toisen kerran hiljattain kävin sovittamassa hääpukuja (jälleen Kaarinassa) itselleni, koska päätin antaa liikkeelle toisen mahdollisuuden. Palvelu edelleen tökeröä ja myyjällä kauhea kiire, mm katosi paikalta lähes koko ajan eikä mitään mielenkiintoa tuntunut olevan muutakuin nopeasti tarjouksen tekoon yhdestä puvusta, josta edes vähän ehdin häneltä enemmän kysellä. Tuli vähän sellainen olo etten ehkä ollut myyjän mielestä kauhean potentiaalinen asiakas...

      Ilmeisesti riippuu ainakin jonkinverran siitä mitä hakee sekä ajankohdasta kun käy liikkeessä (kiireinen aika jne) ja siitä kuka palvelee, kun ihmisillä tuntuu olevan hyvinkin positiivisiakin kokemuksia paikasta. Itseltä sellaista ei kuitenkaan löydy enkä enää kyseiseen paikkaan ole menossa.

    • Pettynyt...

      Älkää hyvät ihmiset ostako siitä liikkeestä mitään. Se että puvut tulevat Kiinasta ei ole syy, vaan todella ala-arvoinen palvelu. Kun tuotteessa on vikaa, se onkin asiakkaan vika. Tästä on minulla ja monella tuttavallani kokemuksia. Tuntuu, että on aivan sama, millä mitoilla puku tilataan, koska se on joka tapauksessa väärän kokoinen. Ja sitten korjausompelu maksaa maltaita. Sadalla eurolla ei lyhennetä pitsipuvun helmaa tai kavenneta pukua vyötäröltä. Ja kauppa ei tule vastaan euroakaan, vaikka ovat ensin tehneet väärän mittaisen puvun.

    • morkkis

      Olin kuullut Zazabellan Kaarinan myymälästä aivan karmeita ja silti erehdyin ostamaan oman hääpukuni sieltä. Huh! Aivan törkeää palvelua. En ole missään vaateliikkeessä kokenut vastaavaa. Sovitin hääpukua, joka oli liian pieni ja myyjä kommentoi, että pitää sitten varmaa olla syömättä. Mitäh? Nos sitten päätettiin että tehdää mittatilauksena uusi puku. Puku valmistui nippanappa häihin ja kun menin hakemaan sitä (kaksi päivää ennnen häitä) en ollut uskoa silmiäni. Koristeet tippuivat siitä ja helma oli täynnä langanpätkiä. Melkein itkin kun lähdin kaupasta. Korjaukset maksoivat 30€, vaikka mielestäni niistä ei olisi pitänuyt periä mitään. Ei enää ikinä siihen liikkeeseen.

    • morsian 2015

      Kuopion Zazabella -myymälässä en viime lauantaina päässyt edes soviuskoppiin asti ennen kuin päätin poistua liikkeestä.
      Olin varannut ajan, mutta paikalla oli huima määrä muitakin sovittelijoita ja vain yksi myyjä. Myyjä kuunteli puolella korvalla, kun kerroin millaisen puvun halusin. Kun olin lopettanut hän sanoi, että mene sieltä rekistä katsomaan ja saa nähdä mahdutaanko sovittamaan kun on niin paljon muitakin. Katselin pukuja, mutta tunnelma oli kuin muurahaispesässä. Asiakkaita oli paljon ja tilaa vähän.
      Tilassa oli vain yksi suuri peili ja kaikki olivat kokoontuneet sen ympärille. Minun olisi siis pitänyt pukeutua morsiuspukuun ja keikistellä noin 10 tuntemattoman henkilön edessä ja taistella peilitilasta muiden morsianten ja vanhojenpäiväsovittelijoiden kanssa. No thanks!
      Viimeinen tikki oli kun huomasin, että myyjä oli varannut samaan aikaan kuin minulla useamman sovitusajan. Hän sanoi, että valitut mekot pitäisi itse nostaa sovituskopin luo, jotta ne on siitä helppo pukea. Miksi ihmeessä olisin tehnyt myyjän työn hänen puolestaan? Miksi hän edes kysyi mitä haluan, jos hän ei auttanut minua puvun etsinnässä? Myyjä oli kyllä iloinen ja nauravainen, mutta ilmeisesti talon toimintatapa edellytti kiireistä ja ylibuukattua lauantaipäivää. En tiedä huomasiko hän edes kun lähdin pois...

      • Ärsyyntynyt

        Kuopion Zazabellassa kamala asiakaspalvelu. Löysin mekon, mutta puku on nettikaupassa n. 200e halvempana, joten kysyin päälläni olevan puvun väriä. Nettikaupassa ja liikkeissä on siis sama värikartta. Myyjä tuhahti vain että "ei ole minun asiani kertoa kyseisen puvun väriä". Siis aivan todella törkeää toimintaa, myyjä ei voinut näyttää värikartasta väriä, että saisin sen nettikaupasta tilattua. Erittäin nopeasti kyllä lähdin liikkeestä pihalle enkä takaisin menisi.


    • tuhkimo55

      ÄLÄ vaan osta sieltä mitään. Hirveän töykeää palvelua!!! Eivät tiedä mitä asiakaspalvelu tarkoittaa. Kaarinan liike boikottiin. Ketkään ytävät eivät enää osta sieltä.

      • LN2015

        Olen samaa mieltä. Ostin tytölleni puvun sieltä, johon myyjä myi väkisin alushameen. en ottanut mukaani vaan jätin sinne, joten en nähnyt koko alushametta. Olisin halunnut palauttaa mutta eivät suostuneet hyvittämään sitä. Kaarinassa nimenomaan ahneita ja eivät tiedä asiakaspalvelusta mitään. En koskaan astu jalallanikaan siihen liikkeeseen. Kyse oli 70eurosta. Aion tehdä kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen kyseisestä yrityksestä. Asiakas on ykkönen mutta nämä täällä Kaarinan Zazabellassa eivät tunnu ymmätävän. Joten jos haluatte hyvää palvelua, älä mene ZAZABELLAAN!!!!


    • emmajoh

      Onneksi löysin tämän ketjun. Piti hakea töihin Kaarinan zazabellaan, mutta en kyllä halua. Oma moraalini ei tule sopimaan kyseiseen liikkeeseen.

      Olen kyllä huomannut että hakevat todella usein työntekijää.

    • Kiinalaisten

      Oulun zazabella ainakin täynnä kiinakauppa kamaa ja palvelu jäi niin paljon ala-arvoiseksi, että alkoi tosissaan arveluttamaan koko liike..

    • Ei.enää.kooskaan

      Tuli ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa käytyä Kaarinan zazabellassa vanhojentanssimekkoa etsiessäni. Ihmeellistä katoamista tyhjässä liikkeessä (heti liikkeeseen tultua, mekkoa etsiessä, pukukoppiin päästyä, kenkiä etsiessä, yms...), ei minkäänlaista kiinnostusta asiakkaaseen tai tämän mielipiteeseen, uhosivat ettei mekkoa saa ellei parin päivän sisällä osta, kokeilemassani mekossa oli koristus katkennut kaula-aukon kohdalta, yms. Sanaa "asiakaspalvelu" ei näemmä taideta liikkeessä tunneta. Tuli myös huomattua että kaikki mekot olivat erittäin saman näköisiä, jokainen hieman muunneltu versio edellisestä. Tulipahan sitten löydettyä aivan ihana mekko Sydänkävystä (Turku), paaaljon parempi palvelu ja enemmän vaihtelua mekoissa, vaikka niitä oli paljon vähemmän. Nähtäväksi jää työn jälki kun menen valmista mekkoa kokeilemaan. En suosittelisi zazabellaa kenellekkään.

    • Minttuxy

      En suosittele Tampereenkaan zazabellaa. Ihan perseestä.

    • Mmmar

      Ostin oman hääpukuni tampereen zazabellasta vuonna 2014 eikä todellakaan mitään pahaa sanottavaa. Minua palveli miesmyyjä ja sain todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Pukuun tehtiin myös muutoksia, mm kavennus, pääntien muokkaus ja laahuksen lyhennys. Sain puvun n.viikko ennen häitä ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen! Voin suositella.

    • lukionkakkonen

      Ostin Oulun Zazabellasta vanhojentanssipuvun, ja voin kyllä suositella paikkaa. Aluksi hiukan pelotti asiakaspalvelun laatu, kun ennen käyntiä puhelimeen vastasi hiukan väsyneen ja töykeän oloinen myyjä. Sovitusajan kuitenkin varasin, ja paikalle päästyäni ei asiakaspalvelussa ollut mitään moittimista. Olivat oikein ystävällisiä ja auttavaisia eikä ollut kiirehditty palvelu, vaikka liikkeessä oli samaan aikaan muitakin. Plussaa myös siitä että varmistettiin, että samanlaista mekkoa ei ole toisella tanssijalla. Mekko oli myymälässä ollut mallikappale, ja aivan täydellinen. Siististi leikattu ja koristehelmet hyvin kiinni. Toisella asiakkaalla oli mittatilauspuku ja kauniilta näytti sekin, eikä kuulostanut olevan siitäkään pahaa sanomista. Hintakaan ei päätä huimannut, sillä mekko tuli maksamaan 240€. Nyt vaan jännätään vanhojenpäivää et miten mekko toimii käytännössä, mut ainakin mitä nyt oon se päällä vähän kokeillut niin tuntuu ihan jämäkältä ja hyvältä senkin puolesta.

    • Ompelija91

      Yrityksessä on monesti esillä aito merkkipuku, mutta teettävät sitten kopion Kiinassa halvalla - mutta hintalappu vastaa merkkipukua. Kyseessä on huijausbisnes. Kun vertaa vaikka pukujen kankaiden laatua muiden pukujen liikkeisiin oivaltaa aika nopeasti miten iso ero on.

    • Jaja

      Kävimme Kuopion Zazabellassa. Sovitusaikaa ei ollut mutta saimme tyttären kanssa hyvää palvelua ja unelmien mekko löytyi. Ei mitään huonoa sanottavaa.

    • jjjjjuu

      Menin itse Helsingin Zazabellaan ilman varausta lauantai aamupäivällä, ruuhkaisaa oli, mutta itsellä kävi hyvä tuuri ja minua kerettiin avustamaan ja pääsin sovittelemaan. Suosittelen varaamaan ajan jolloin varmistaa että tosiaan myyjät kerkeävät auttamaan :) Löysin vanhojentanssimekon ja pystyin tilata sen samantien, kokeilukappale kun oli liian iso.

    • Tyytyväinen

      Zazabellassa käytiin, mutta asiakaspalvelu oli huonoa, unelmien puku löytyi Pukuliike Sissistä, jossa asiakaspalvelu oli loistavaa ja ystävällistä :)

    • Yhdenpäivänprinssessa

      Itselleni tilattiin ainakin tuolta nettikaupasta vanhojentanssimekko ja tuli sellaisena ja niin nopeasti, kun oli luvattukin. Laatu on todella hyvä ja mekko sellainen, kun olin toivotutkin. Ei siis mitään kritisoitavaa ainakaan tältä taholta.

    • Huijattumorsio

      Mun pukua oli myymässä kaks asiakaspalvelijaa jotka mielisteli ja kehui kamalasti. En koskaan nähnyt pukua kunnolla takaapäin. Hääpäivänä mun kaaso kauhisteli että selässä oleva kaarre ei ollut molemmilta puolilta samalla korkeudella ja vetoketjun vieressä olevat nappien kuminauhat oli ihan rikkivenyneitä. Todella raukkamaista huijausta. Kaaso joutui harsimaan pukua ettei ollut niin kamalan tasapainoton. Onneksi en itse nähnyt sitä ja kaaso poisti kaikki kuvat joita oli takaapäin otettu. Kun menin tekemään reklamaatiota mulle vaan naureskeltiin että ei he ota käytettyjä mekkoja takaisin hääpäivän jälkeen.

    • Anonyymi

      Itse ostin juuri mekon Oulun myymälästä eikä mitään valitettavaa! En ollut varannut aikaa mutta myyjä auttoi kun toinen ajanvarannut oli laittamassa pukua päälle, sillä tietenkin varaaja menee edelle. Löysin hienon vanhojenmekon jonka ostin samana päivänä, sillä koko oli täydellinen pituutta lukuunottamatta. Puvun löysin alennusrekistä ja syy alennuksiin oli että olivat mallipukuja tai jotain? Hyvä laatunen siis ja kun kuunteli myyjän puheita toiselle asiakkaalle niin huomasi että halusi oikeasti auttaa ja kuunteli toiveita. Tarkistivat myös ettei kukaan ole ostanut samanlaista mekkoa samaan kouluun!

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, he mukamas tarkastaa. Sitten koulussa onkin sama puku, ja kun haluaa vaihtaa- maksat molemmista Puvuista. Silmänlumetta se tarkastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, he mukamas tarkastaa. Sitten koulussa onkin sama puku, ja kun haluaa vaihtaa- maksat molemmista Puvuista. Silmänlumetta se tarkastus

        Mutta eihän ne siellä liikkeessä voi vaikuttaa siihen jos joku on ostanut saman puvun esim käytettynä?


    • Anonyymi

      Itsekkin ostin tänä vuonna mekon Oulun zazabellasta ja en voi kuin suositella! Asiakaspalvelu todella hyvää. Käytiin kaverin kanssa kahdestaan ja siinä oli yksi asiakaspalvelija, eikä erityisemmin hoputellut vaikka kiirettä pitikin. Työntekijä oli koko ajan ystävällinen ja sanoi oman mielipiteensä esim. Mikä malli ja väri mulle sopii, hyvällä tavalla tietenkin. Löytyi unelmien mekko ja hyvä kokemus!

      • Anonyymi

        Ja meillä oli siis varaus ja etittiin vanhojentanssimekkoja :)


    • Anonyymi

      Ennemmin Zazabellasta kuin Oulun Morsiusateljee Katariinasta! Siellä ollaan ns. muka parempaa ja laadukkaampaa, todellisuudessa laatu ei ole kummempaa, mutta hintataso korkea! Älkää erehtykö Katariinaan jalallakaan, todella pettynyt kaupan jälkeiseen asiakaspalveluun ja joustamattomuuteen. Rahanahne liike, asiakastyytyväisyydestä viis.

      • Anonyymi

        Samoin, saimme väärän puvun. Meitä suorastaan syytettiin,että me olemme väärässä. Valokuvin jouduin todistamaan,että jo kerran sovittamassa aiemmassa sovitussa puvussa oli nyörit tässä ei. . Kun vaadin saada keskustella myymälä päällikön tai omistajan kanssa, myyjät eivät kuulemma saa antaa heidän yhteystietoja. Pyysin, että he ovat yhteydessä,ehkä kuulemma ovat.. nyt odotan soittaako joku oikeasti ? Alkuperäinen sovitus puku oli hieno, tämän tilatun jälki ei nm ollut samaa tasoa.


    • Anonyymi

      En suosittele. Laatu todella huono.

    • Anonyymi

      Nyt vähän kauhistuttaa kun luin näitä... Itse siis odotan juuri omaa mekkoani, joka on jo vähän myöhässä. Laitetaanko sieltä yleensä viestiä vai soitetaanko, kun mekko on valmis.

    • Anonyymi

      Tänään kävimme Helsingin Zazabellassa ostamassa tyttärelle vanhojen tansseihin pukua. Palvelu oli ensiluokkaista, vaikka emme olleet varanneet etukäteen sovitusaikaa. Löytyi ihana mekko!

    • Anonyymi

      Saimme Helsigin ZaZaBellassa erittäin hyvää palvelua rippimekkoa valittaessa, mahdoinkohan edes ymmärtää kiittää! Auttoi tytärtäni nyörien kanssa, ohjeisti pukemisessa ja apu oli muutenkin koko ajan tarvittaessa läsnä. Olimme varanneet ajan etukäteen. Hyvä mieli jäi ja saimme ihanan mekon rippijuhliin heti mukaan.

    • Anonyymi

      Tampereen Zazabellassa eritt. huonoa asiakaspalvelua ja annettiin väärää tietoa. Heidän piti itse korjausommella mekko, mutta lätkäistiinkin puhelinnumero, mihin voi soitella, josko sieltä saisi korjausompelun mekolle! Toivottavasti ei tarvitse mennä enää ikinä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe