Miten

Lentokentältä hotelliin yöllä

Miten pääsee yöllä yhden-kahden aikaan Leonardo Da Vinci Fiumicino -lentokentältä hotellille ( Domina Hotel & Conference Capannelle; ROME, IT ,ROME Via Siderno 37 ROME IT 00178 ), joka sijaitsee lähellä just sitä toista lentokenttää (damn!)? Onko Roomasta olemassa vastaavaa kuin Suomessa reittiopas? Kai se olis paras mennä taksilla, onko varmuutta hinnoista? Luin jostain et vois olla 60 tai 40€. Edullisempi ns. Rooman takseilla, mutta mistä ne tunnistaa????

7

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikon päästä Roomassa!

      Näitä shuttle-taxi firmoja on Roomassa kilpailuksi asti. Itse varasin www.romeshuttlelimousine.com:sta. Kuski on kentällä nimilapun kanssa meitä vastassa ja vie hotelliin. Hinta illalla klo 22 vain 40e kahdelta matkustajalta laukkuineen. Ei paha!
      Kimppa shuttle-taxi on esim. www.airportshuttle.it, jonka hinta on lähes sama iltalisineen.

      • Alkuperäinen matkailija

        Kiitos paljon vinkistä, täytyy itekin varata tuollainen taksi. Onko sinulla tai jollain toisella aiempaa kokemusta kyseisistä takseista? Olemme itsekin viikon päästä Roomassa:). Muutimme hieman suunnitelmia. Lento on perillä pe klo 22, tuletko samalla koneella:)?


      • Viikon päästä Roomassa
        Alkuperäinen matkailija kirjoitti:

        Kiitos paljon vinkistä, täytyy itekin varata tuollainen taksi. Onko sinulla tai jollain toisella aiempaa kokemusta kyseisistä takseista? Olemme itsekin viikon päästä Roomassa:). Muutimme hieman suunnitelmia. Lento on perillä pe klo 22, tuletko samalla koneella:)?

        ...eli on siihen vielä vähän yli viikko. Hotellimme on piazza Navonan ja Pantheonin välissä. Ihmettelin vähän tuota kaukaista hotellin sijaintianne. Nyt saisi viime hetken tarjouksina tosi edullisesti hotelleja aivan keskustasta (last minute offers), mikäli pystyt vielä vaihtamaan.


      • Se alkuperäinen taas
        Viikon päästä Roomassa kirjoitti:

        ...eli on siihen vielä vähän yli viikko. Hotellimme on piazza Navonan ja Pantheonin välissä. Ihmettelin vähän tuota kaukaista hotellin sijaintianne. Nyt saisi viime hetken tarjouksina tosi edullisesti hotelleja aivan keskustasta (last minute offers), mikäli pystyt vielä vaihtamaan.

        Vaatimukset hotellille:
        - auki 24 h
        - uima-allas
        - aamupala kuuluu hintaan
        - hyvät kulkuyhteydet
        - edullinen (n. 60 € yö)
        - saanut hyvät arvostelut
        Kerro, jos löydät hyviä vaihtoehtoja (11-16.7);)
        Oon kattonut kymmenestä paikasta (booking.com, hotels.com)....

        Tuo uimapolitiikka italiassa ihmetyttää; pidetäänkö siellä tosiaan uimahattua altaalla, ovatko altaat usein/aina/joskus maksullisia, minkä hintaisia rannat ovat? Kannattaisikohan ottaa hotelli ilman allasta (jos ne on maksullisia asiakkaillekin)ja uida sit uimalassa/rannalla??????


      • viikon päästä Roomaan
        Se alkuperäinen taas kirjoitti:

        Vaatimukset hotellille:
        - auki 24 h
        - uima-allas
        - aamupala kuuluu hintaan
        - hyvät kulkuyhteydet
        - edullinen (n. 60 € yö)
        - saanut hyvät arvostelut
        Kerro, jos löydät hyviä vaihtoehtoja (11-16.7);)
        Oon kattonut kymmenestä paikasta (booking.com, hotels.com)....

        Tuo uimapolitiikka italiassa ihmetyttää; pidetäänkö siellä tosiaan uimahattua altaalla, ovatko altaat usein/aina/joskus maksullisia, minkä hintaisia rannat ovat? Kannattaisikohan ottaa hotelli ilman allasta (jos ne on maksullisia asiakkaillekin)ja uida sit uimalassa/rannalla??????

        Itse en osaa ajatella tätä uinti juttua Roomaan kohdalla ollenkaan. Minusta Rooma on täysin kaupunkilomapaikka. Minulle riittää, kun hotelli on ihan keskustassa ja siellä ilmastointi, suihku ja peti, mihin kaatua.
        Ranta-ja uintilomalle menisin ihan muualle.


      • Alkup.
        viikon päästä Roomaan kirjoitti:

        Itse en osaa ajatella tätä uinti juttua Roomaan kohdalla ollenkaan. Minusta Rooma on täysin kaupunkilomapaikka. Minulle riittää, kun hotelli on ihan keskustassa ja siellä ilmastointi, suihku ja peti, mihin kaatua.
        Ranta-ja uintilomalle menisin ihan muualle.

        Monet oli nettipalstoilla suositelleet ottamaan hotellin keskustasta, niimpä tyydyimme hotelliin ilman uima-allasta. Hotelli sijaitsee Terminin ja Colosseumin välissä. Saatetaan tehdä sitten yks rantareissu lido di ostiaan.


      • Twice in Rome
        Alkup. kirjoitti:

        Monet oli nettipalstoilla suositelleet ottamaan hotellin keskustasta, niimpä tyydyimme hotelliin ilman uima-allasta. Hotelli sijaitsee Terminin ja Colosseumin välissä. Saatetaan tehdä sitten yks rantareissu lido di ostiaan.

        Terminin ja Colosseumin välissä on ihan hyvä sijainti.

        Hyvää matkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe