Tervehdys!!
Aprilia rs 125 vm 1999 aj. n 30000km
Ostimme sen viime vuonna yksityishenkilöltä.
Kerkisimme ajaan sillä reilut 1000km kun siitä
vaurioitui laatikko, syynä oli öljyn loppuminen.
kaikki rattaat sinisinä ja siirtokynnet myös ja kuluneina. remontin hinta 2400€. Liike luovutti
koneen öljy vuoto eturattaan akselin juuresta
korjattiin takuutyönä. Tänä vuonna kerkisimme ajaan
n. 2000km siihen laatikkoon meni n.1l öljyä,(lisätty 2-3dl annoksina). vuoto
kohtia on koneen alla saumassa märkää valuttaa putken päälle ja kytkin kopan alaosassa. Jos emme
olisi tarkkana seuranneet kulutusta laatikko olisi
taas vaurioitunut. KYSYNKIN EIKÖ NOITA VUOTOJA
SAA KORJATTUA, JA MIKSI SIIHEN TEHTIIN VAIHDE-
LAATIKKO REMONTTI JOS SAUMAT EIVÄT PIDÄ ÖLJYÄ,
EIKÖ KORJAAMOLIIKEEN KUULU SELVITÄÄ ASIAA ASI-
AKKAALLE ETTEI TEHTÄISI TURHAA TYÖTÄ.
Murheet jatkuvat kone lakkasi käymästä tai käy mutta matalilla kierroksilla vähän aikaa, mittasin
puristukset sain kylmänä 5.3 bar. elikäs jossakin
on vuotoo, jäähdyttäjänneste ei ole laskenut. Pyörä on sähköiltään rungoltaan ok.
MUTTA MIKÄ ON JÄRKEVINTÄ TEHDÄ TUON KONEEN KANSSA.
SAAKO ULOSPÄIN TULEVAT VUODOT TIIVISTETTYÄ?
KANNATTAAKO SIIHEN KONEESEEN TEHDÄ KONEREMONTTIA?
Myisin koneen pois jos löytyisi tee se itse henkilö, joka tietää ja taitaa nää laitteet.
Yrittäkää saada selvää ja laittakaa asiallisia
neuvoja. KIITOS
aprilian
kanssa vaikeuksissa
1
431
Vastaukset
- kone pörrää
Vastaan tässä itselleni.
pyörä käy taas, puhdistin kaasarin ja ilmansuodattimen. käynti ääni vaikuttaa normaalilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882