eli mist sais halvimman lennon Amsterdamiin???
ja kuinka paljolla selviää jos on 4 päivää siellä.. oon aatellu yöpyä hostellis..
mut ne lento liput? 205€ on halvin mitä oon nähny.. saaks mistää halvemmal???
damin matkan hinta???
3
1180
Vastaukset
- shiwa
on ihan sopuhinta tänä päivänä,tuskin saat mistään halvemmalla,ku niist huudetaan tommost 230-250e ja helposti.sehän on tietty ihan sust ittestäs kiinni,mitä siel touhuut vedätkö koksuu,pilvee,käyt huorissa jne. Et laske siitä sit n kulut. Hyvää matkaa. ps,mist muuten löysit ton hintasen lennon? ku itte oon kans katellu ja niist huudetaan just tota 230-250e ettei huvittas maksaa noin älyttömii hintoi.
- jokudoku
netist bongasin ja unohin jo...
ootko ekaa kertaa damiin matkalla vai siellä ennenkin käynyt kun tarvis vähä neuvoja?
ite oon ens kuun alus lähös sinne ekaa kertaa - Shiwa
jokudoku kirjoitti:
netist bongasin ja unohin jo...
ootko ekaa kertaa damiin matkalla vai siellä ennenkin käynyt kun tarvis vähä neuvoja?
ite oon ens kuun alus lähös sinne ekaa kertaatuol jokunen kerta tullu käytyyn,kysy pois eri asia pystynkö vastaamaan. Kysy tänään su 13.7,oon viel koneen äärellä,ma aamulla lähen kohti Saksaa ja Hockenheimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718