Porto de Galinhas, Capitania do Porto

Jamar

Heips!
Olemme menossa Porto de Galinhaseen ja Capitania do Portoon joulukuussa.
Haluaisin kuulla kommenttia kyseisestä lomahuoneistosta. Oliko suihku ja vessa ok? Entäs keittiö nurkkaus? Oliko hyvät sängyt? Hieman se arveluttaa, mutta tarkoituksemme ei ole majailla kahta viikkoa pelkästään huoneistossa.
Viimeksi olimme noin kaksi vuotta sitten samassa paikassa ja Marupiarassa. Tosi hyvä hotelli, mutta voin sanoa, että sen takia vähän jumiuduttiin hotelli alueelle, sieltä sai kaikki, allas alue oli tosi hyvä.
Sen tiedän, että PdC on lähempänä keskustaa kuin Marupiara.

5

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Ola! Marupiaraan tottuneelle Capitania do Porto voi olla aika vaatimaton:) itselläni ei ole kokemusta ko. pousadasta, mutta olen asunut läheisessä pousadassa ja sijainniltaan Capitania do Porto on ihanteellinen. Se sijaitsee lähellä rantaa noin 3 kilometrin päässä kylästä. Kylään pääsee helposti ja halvalla buggylla tai taksilla. Tapasin rannalla perheen, joka asui Capitaniassa ja heidän mielestään se oli ihan hyvä ja siisti pousada. Minä kyllä itse voisin mennä ko. pousadaan, lähellä rantaa ja ihan kivan näköinenkin. Brasilia on ihana maa :)

    • _Suzy_

      Moiks!
      Mikä päivä ootte lähössä?? Aattelin vaa että me ollaan lähössä 8.12.2008 samaiseen hotelliin :)

      • Jamar

        Heips!

        Me olemme myös lähdössä 8.12.2008. Oletteko te käyneet ennen Porto de Galinhasissa? Siellä nähdään :)


      • Nimetön
        Jamar kirjoitti:

        Heips!

        Me olemme myös lähdössä 8.12.2008. Oletteko te käyneet ennen Porto de Galinhasissa? Siellä nähdään :)

        Ei olla ennen käyty, ei millään jaksais odottaa...Juu siellä nähdää :)


    • Täti Vihreä

      Nyt täytyy kyllä olla eri mieltä.. mutta olenkin jo 40 v täti-ihminen..! Olimme kyseisessä paikassa helmikuussa eikä ollut ihan meidän makuun. WC ja suihku olivat suht surkeat eli paikalliseen tapaan WC ei oikein aina vedä (kiva laittaa paperit roskiin siinä kuumassa, kosteassa ilmanalassa..), tämä oli erityisesti lapsille epämieluisaa.Itse olin pariin otteeseen pahassa vatsataudissa ja sehän oli kokemus tässä vessassa.. ei siitä enempää..)Keittiössä en olisi ruokaa laittanut (se näyttää kuvissa paljon siistimmältä). Ilmastointi pelasi hyvin mutta oli myös niin meluisa, että oli välillä pakko sammuttaa, jotta sai nukuttua. Sängyt oli varmaan ihan ok eli kaksi makkaria, toisessa pari- ja toisessa kaksi erillistä sänkyä. Säilytystilaa tosi vähän, joten jouduttiin pitämään matkalaukkua keittiö/oleskelutilan sohvalla. En tiedä, millä perusteella joku totesi sijainnin olevan ideaali: lähellä on ranta mutta jos haluat uida, on mentävä muualle (meressä ei voi aaltojen vuoksi uida, korkeintaan kastautua eikä rannalla ole palveluita, jos niitä kaipaa). Ruokapaikkoja ei ollut lähellä eli aina otettava taxi, jotta pääsi syömään. Me valitsimme paikan, koska emme myöskään halunneet esim syödä aina hotellin ravintolassa - tämä osoittautui virheeksi, sillä paikallisten hyvien ruokapaikkojen löytäminen oli mahdotonta. Kävimme huoneistossa lähinnä nukkumassa mutta naapureissa oli niitäkin, jotka eivät paikasta juuri poistuneet; ihmettelenkin missä/ mitä söivät! Ne, jotka maksoivat esim aamiaisen ja huoneistossa olleen veden / virvokkeiden täydennyksen viimeisenä päivänä, saivat "kivan" yllätyksen, kun kaikki vaadittiin maksettavaksi käteisellä - korttiautomaatti ei kuulemma toiminut. Taisi tulla hieman negatiivinen vuodatus mutta olimme aika pettyneitä kohteeseen ja maahan... ei näkynyt niitä paljon mainostettuja pihvejä missään. Parasta oli ihana, lämmin meri ja ystävälliset ihmiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1560
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1261
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1186
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1054
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      862
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      792
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      785
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      383
      769
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      127
      728
    Aihe