Koirani on nyt 10 vuotias ja sen kaveri 8 vuotias.
Ne ovat olleet yhdessä koko ajan ja tuo nuorenpi on pomo.
Kummatkin ovat uroksia.
Nyt joudun lopettamaan tuon nuorenman sen vaikean sairauden vuoksi.
Tuo vanhenpi tukeutuu kaikissa asioissa tuohon nuorenpaan se on hirveän epävarma kun on yksin ne eivät ole koskaan olleet erillään.
Mua vain pelottaa miten tuo vanhenpi ottaa tuon nuorenman pois lähdön.
Kysymykset teille.
1) voiko se kuolla suruun?
2) pitäisikö ottaa toinen sen seuraksi?
Kertokaas mielipiteenne
6
356
Vastaukset
- ex-hatam
mutta kaipaamaan saattaa jäädä kovastikin.
Meillä vastaavassa tapauksessa toinen ei jäänyt ollenkaan yksin kotiin sen kaverin kuoleman jälkeen vaan alkoi aina haukkumaan jo siinä vaiheessa kun painoin ulko-oven kiinni. Edes liiteristä en voinut puita hakea ilman, että sisältä olisi kuulunut surkea ulina.
Me emme toista ottaneet; epäilin että se olisi vielä huonompi vaihtoehto. Ja olen edelleenkin samaa mieltä.
Siinä kun käy usein niin että siitä uudesta tulokkaasta tulee äkkiä kaikkien silmäterä ja se vanhempi koira vain masentuu enemmän ja enemmän.
Koita keksiä tekemistä ja harrastaa jäljelle jääneen kanssa. Se auttoi meillä.- Aloittaja
Täytyy keksiä jotain puuhaa sen kanssa ei voi enää paljoo harrastaa kun sillä on huonot nivelet
tiedätkö onko koirahieronnasta apua?
Ajattelin ottaa tuon vanhuksen mukaan nuorenman hautajaisiin.
Oisko hyvä idea? Aloittaja kirjoitti:
Täytyy keksiä jotain puuhaa sen kanssa ei voi enää paljoo harrastaa kun sillä on huonot nivelet
tiedätkö onko koirahieronnasta apua?
Ajattelin ottaa tuon vanhuksen mukaan nuorenman hautajaisiin.
Oisko hyvä idea?Koira suree tavallaan ja anna sen surra.
Kun toinen koira on kuollut, näytä se sille toiselle niin se tajuaa mitä on tapahtunut. En tiedä niistä hautajaisista, koira hyvästelee toverinsa ruumiin mutta tuskin se ymmärtää miksi se maahan haudataan, koirahan hautaa vain ruokaa.
Koirahieronnasta on koiralle tosi paljon apua. Kun on hyvä hieroja niin koira kuntoutuu ja virkistyy silmissä. Kivut vähenevät, siitä tulee iloisempi ja luottavaisempi.
Harrastaa voi muutakin kuin rajua liikuntaa. Rauhallista kävelyä ja muuten luonnossa oleilua.
Jos nuorempi oli johtaja ja se poistuu laumasta täytyy tilalle saada uusi johtaja. Se olet varmaan sinä itse vai asuuko taloudessa muita joka olisi johtaja-ainesta? Uusi koira on huono idea, siitä ei ole johtajaksi ja johtajan vanha koirasi nyt tarvitsee.
Käytä vain sitä maalaisjärkeä ja muista että olet samaa laumaa koiriesi kanssa!- aloittaja
piive kirjoitti:
Koira suree tavallaan ja anna sen surra.
Kun toinen koira on kuollut, näytä se sille toiselle niin se tajuaa mitä on tapahtunut. En tiedä niistä hautajaisista, koira hyvästelee toverinsa ruumiin mutta tuskin se ymmärtää miksi se maahan haudataan, koirahan hautaa vain ruokaa.
Koirahieronnasta on koiralle tosi paljon apua. Kun on hyvä hieroja niin koira kuntoutuu ja virkistyy silmissä. Kivut vähenevät, siitä tulee iloisempi ja luottavaisempi.
Harrastaa voi muutakin kuin rajua liikuntaa. Rauhallista kävelyä ja muuten luonnossa oleilua.
Jos nuorempi oli johtaja ja se poistuu laumasta täytyy tilalle saada uusi johtaja. Se olet varmaan sinä itse vai asuuko taloudessa muita joka olisi johtaja-ainesta? Uusi koira on huono idea, siitä ei ole johtajaksi ja johtajan vanha koirasi nyt tarvitsee.
Käytä vain sitä maalaisjärkeä ja muista että olet samaa laumaa koiriesi kanssa!Täytyy selittää pienelle tytölle myös miksi hänen paras kaverinsa lähtee pois.
En meinannut näyttääkään vanhenmalle koiralle hautaan laittoa saa jäädä tytön kanssa mummon luokse.
Kiitos teille vastanneille.
- kuin sä
jaksat, siis tuohan on ihan hirveää. kuolee se toinen suruu, suruhan on vakava tauti, muista käydä rokotuttaan se sitten.
- zirro1
Hiekkalaatikolle leikkimään ja pidä mölyt mahassasi.
Toisen suru ei ole leikin asia!!!!
Jaksamisia teidän perheelle!!
Äläkä välitä noista pennuista!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372