Auttakaa!
Tasan vuosi sitten minulle tuli alapään herpes, joka hoitui kahdella asiklovir kuurilla pois. Sen jälkeen ei ole vaivannut, mitä nyt kipua silloin tällöin alapäässäni, johon auttanut särkylääke.
Nyt parin viikon aikana alapääni on ollut entistä enemmän kummallisen kipeä, tuntuu ettei särkylääkkeetkkään enää auta kuten ennen(panacod).
Ja eilen katsoin peilillä, alapääni oli tulipunainen, ja siellä oli noin 5 sellaista "epämuodostumaa". Herpesrakkuloita eivät muistuttaneet. Enkä ole ollut minkäänlaisessa yhdynnässä herpes-tartuntani jälkeen. Silloin tsekattiin kaikki muutkin taudit. Ne olivat negatiiviset. Myös alle viikko sitten oikean puolen "nivusissa" on ollut kamalaa kipua. Mitä tämä voisi olla? Oma lääkärilleni en pääse kun terveyskeskus on kiinni, enkä tuntemattomalle lääkärille tahtoisi mennä. Mitään muita sukupuolitauteja minulla ei ole todettu ja jotenkin tuntuu että tämä ei sellainen edes olisi. Ne "epämuodostumat" näyttää siltä kuin ne olisivat kasvaneet siihen ihoon ylimääräisiksi.
Pelottaa kamalasti!!
Lisätään vielä, että PCOS on minulla edessä tutkituttavana myös heinäkuun jälkeen, jos se on tässä vielä mainitsemisen arvoinen asia.
Kipua nivusissa, ja "epämuodostumia"
14
4974
Vastaukset
- ........
Kuulostaa papilloomaviruksen aiheuttamilta muutoksilta eli sulla voi olla kondylooma. Se ei näy testeissä...tai no osa papilloomaviruksista saattaa aiheuttaa muutoksia papa-kokeessa mutta pari virustyyppiä aiheuttaa vain kukkakaalimaisia syyliä ja "kasvaimia". Kannattaa siis käydä näyttämässä lääkärille. Nivuskipu kuulostaa myös huolestuttavalta. Nivusissahan on imusolmukkeita jotka voivat suurentua ja kipeytyä monista sairauksista. Oletko käynyt hiv-testissä?
- Miksi sitten
kondylooma ja herpes testataan, kun ja jos se ei tuloksissa voi näkyä?! Olen saanut ihan laidasta laitaan infoa tästäkin asiasta. Kun herpes oireet tulivat, minulle tehtiin papakoe. Siinä ei ollut mitään poikkeavaa. Mutta rakkuloiden perusteella siis sillä selvä herpes todettiin.
Olen kuullut näistä solumuutoksista, mutta niidenhän PITÄISI JA TULISI NÄKYÄ JOKAISESSA VERIKOKEESSA, MIKSI SIIS NÄIN EI MONEN MIELESTÄ TAPAHDU? Alan olla tympääntynyt tähän kun kukaan ei tiedä asiasta mitään 100% varmaa. Miten voi olla näin paljon eri tietoa jokaisella. Eihän näiden tietojen perusteella kukaan ole oikeassa.
Mitä muita sairauksia voi olla kyseessä nivusten kivun suhteen, kuin HIV? Minulta sitä ei ole otettu herpes-tartunnan jälkeen koska lääkäri sanoi ettei sitä tarvitse ottaa... - on kuulema niin epätodennäköistä...?!?!?!en ymmärrä miksi se oli niin vastenmielistä testata, siinähän se olisi mennyt muiden joukossa... :/
Ollut tarkoitus mennä HIV-testeihin mutta kiireiden takia se on siirtynyt ja siirtynyt. - lääkärit sitten
Miksi sitten kirjoitti:
kondylooma ja herpes testataan, kun ja jos se ei tuloksissa voi näkyä?! Olen saanut ihan laidasta laitaan infoa tästäkin asiasta. Kun herpes oireet tulivat, minulle tehtiin papakoe. Siinä ei ollut mitään poikkeavaa. Mutta rakkuloiden perusteella siis sillä selvä herpes todettiin.
Olen kuullut näistä solumuutoksista, mutta niidenhän PITÄISI JA TULISI NÄKYÄ JOKAISESSA VERIKOKEESSA, MIKSI SIIS NÄIN EI MONEN MIELESTÄ TAPAHDU? Alan olla tympääntynyt tähän kun kukaan ei tiedä asiasta mitään 100% varmaa. Miten voi olla näin paljon eri tietoa jokaisella. Eihän näiden tietojen perusteella kukaan ole oikeassa.
Mitä muita sairauksia voi olla kyseessä nivusten kivun suhteen, kuin HIV? Minulta sitä ei ole otettu herpes-tartunnan jälkeen koska lääkäri sanoi ettei sitä tarvitse ottaa... - on kuulema niin epätodennäköistä...?!?!?!en ymmärrä miksi se oli niin vastenmielistä testata, siinähän se olisi mennyt muiden joukossa... :/
Ollut tarkoitus mennä HIV-testeihin mutta kiireiden takia se on siirtynyt ja siirtynyt.on, kun on jokaisella noin eri näkemys.
Minne menen? Naistentautien poliklinikka? - s-nivel, selkävaivat,
Miksi sitten kirjoitti:
Ollut tarkoitus mennä HIV-testeihin mutta kiireiden takia se on siirtynyt ja siirtynyt.http://www.fysiatria.net/SI-nivelkipu2.html
http://www.ebm-guidelines.com/terveysportti/Dlehti2.tunnista?a=Y&t=H&fname=D70300.htm
http://www.pyhajarvi.fi/tk/itsehopa/intvaiv.htm
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/seksitaudit/herpes/
http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/3722/6562
Ja muita syitä nivuskipuun, laita hakusanaksi (googleen)herpes/kondylooma/hiv jne. ja saat sadoittain vastauksia. Lukuintoa. - sukupuolitautia?!
s-nivel, selkävaivat, kirjoitti:
http://www.fysiatria.net/SI-nivelkipu2.html
http://www.ebm-guidelines.com/terveysportti/Dlehti2.tunnista?a=Y&t=H&fname=D70300.htm
http://www.pyhajarvi.fi/tk/itsehopa/intvaiv.htm
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/seksitaudit/herpes/
http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/3722/6562
Ja muita syitä nivuskipuun, laita hakusanaksi (googleen)herpes/kondylooma/hiv jne. ja saat sadoittain vastauksia. Lukuintoa.-................
- ........
Miksi sitten kirjoitti:
Ollut tarkoitus mennä HIV-testeihin mutta kiireiden takia se on siirtynyt ja siirtynyt.Kondyloomahan voi olla vuosia oireettomana eli eihän se välttämättä näy heti! Tuttavallekin tuli se 5 v. päästä oletetusta tartunnasta ja ei näkynyt papakokeessa vaan pelkästään silmämääräisesti ulkosynnyttimissä. Vain muutama virustyyppi näkyy papakokeessa ja jos ovat ehtineet aiheuttaa muutoksia. Oireettomina voivat majailla ties kuinka kauan.
- herpeksen lisäksi..
........ kirjoitti:
Kondyloomahan voi olla vuosia oireettomana eli eihän se välttämättä näy heti! Tuttavallekin tuli se 5 v. päästä oletetusta tartunnasta ja ei näkynyt papakokeessa vaan pelkästään silmämääräisesti ulkosynnyttimissä. Vain muutama virustyyppi näkyy papakokeessa ja jos ovat ehtineet aiheuttaa muutoksia. Oireettomina voivat majailla ties kuinka kauan.
Sehän mahtavaa olisi, vihdoin ja viimein voisi tehdä itsemurhan.
- ....
herpeksen lisäksi.. kirjoitti:
Sehän mahtavaa olisi, vihdoin ja viimein voisi tehdä itsemurhan.
Mitä sä oot oikein tehnyt että oot niitä tauteja saanut?? Kai tiedät että mm. kaksi kolmasosaa herpestartunnoista saadaan oireettomassa vaiheessa olevalta kumppanilta. Eli tulevaisuudessa tartutat jos et tiedä tuota. Lue tietoutta sp-taudeista ettei käy vielä pahemmin!
Kondylooman voi yleensä sentään hoitaa pois, toisin kuin herpeksen.... ja herpes ei tapa, toisin kuin hiv. - Tiedän kyllä
.... kirjoitti:
Mitä sä oot oikein tehnyt että oot niitä tauteja saanut?? Kai tiedät että mm. kaksi kolmasosaa herpestartunnoista saadaan oireettomassa vaiheessa olevalta kumppanilta. Eli tulevaisuudessa tartutat jos et tiedä tuota. Lue tietoutta sp-taudeista ettei käy vielä pahemmin!
Kondylooman voi yleensä sentään hoitaa pois, toisin kuin herpeksen.... ja herpes ei tapa, toisin kuin hiv.miten tarttuu jne.
Kumppanini otti kesken seksin kondomin pois.
Olin silloin humalassa... ENKÄ ITSE OLE KELLEKKÄÄN TÄTÄ HERPESTÄ TARTUTTANU!!! - peloitteluista!
.... kirjoitti:
Kondylooman voi yleensä sentään hoitaa pois, toisin kuin herpeksen.... ja herpes ei tapa, toisin kuin hiv.Kävin sukupuolitautien polilla, ja mitään kondyloomaa ei ollut. Ne olivat ihon ärsykerakkuloita. Vai miksi se niitä kutsui.
Kondyn oireet voi parantua mutta itse tauti tulee jäädäkseen. Ei ole kiva, että pelottelet toista sukupuolitaudeista tuolla tavoin! Kysyin asiallisesti ja vastauksissasi oli pelkkiä sukupuolitauteja.
Huuliherpes on lähes jokaisella suomalaisella, joten...Jos sinullakin on ollut, olet sinäkin sen voinut saada ja tartuttaa alapäähäsi! - *******
peloitteluista! kirjoitti:
Kävin sukupuolitautien polilla, ja mitään kondyloomaa ei ollut. Ne olivat ihon ärsykerakkuloita. Vai miksi se niitä kutsui.
Kondyn oireet voi parantua mutta itse tauti tulee jäädäkseen. Ei ole kiva, että pelottelet toista sukupuolitaudeista tuolla tavoin! Kysyin asiallisesti ja vastauksissasi oli pelkkiä sukupuolitauteja.
Huuliherpes on lähes jokaisella suomalaisella, joten...Jos sinullakin on ollut, olet sinäkin sen voinut saada ja tartuttaa alapäähäsi!Huuliherpes ja alapään herpes ovat kyllä kaksi eri virustyyppiä.
Kondylooma voi kyllä parantua ja useimmissa tapauksissa parantuukin hoidolla! Ja useimmilta virus paranee eikä näkyviä muutoksia edes tule, ei syyliä eikä muutoksia papakokeeseen. 80% ihmisistä saa jonkin papilloomaviruksen elinaikanaan. Nykyäänhän niitä viruksia vastaan on rokotekin.
Jos sinuun on tahallaan tartutettu herpes, voit nostaa syytteen!!!!! Se vastaa pahoinpitelyä.
Älä syytä vastaajia, kuvailit aikalailla kondylooman kaltaisia muutoksia. Mene seuraavalla kerralla suoraan lääkäriin jos et halua arvauksia. Tuskin kukaan pimpsaasi täällä näkee ja osaa antaa analyysin. - kumpaa
******* kirjoitti:
Huuliherpes ja alapään herpes ovat kyllä kaksi eri virustyyppiä.
Kondylooma voi kyllä parantua ja useimmissa tapauksissa parantuukin hoidolla! Ja useimmilta virus paranee eikä näkyviä muutoksia edes tule, ei syyliä eikä muutoksia papakokeeseen. 80% ihmisistä saa jonkin papilloomaviruksen elinaikanaan. Nykyäänhän niitä viruksia vastaan on rokotekin.
Jos sinuun on tahallaan tartutettu herpes, voit nostaa syytteen!!!!! Se vastaa pahoinpitelyä.
Älä syytä vastaajia, kuvailit aikalailla kondylooman kaltaisia muutoksia. Mene seuraavalla kerralla suoraan lääkäriin jos et halua arvauksia. Tuskin kukaan pimpsaasi täällä näkee ja osaa antaa analyysin.se on. Lääkäri sanoi minulle että ei kai sillä väliä ole kumpaa on...itselläni olisi ollut kiva tietää mutta sitä ei enää saa selville, edellinen näyte kun oli jonnekin hävinnyt, enkä ymmärrä miksi ja miten voi hävitä...
Tahallaan on tartutettu. Mutta oletetaan että menen poliisille tekemään rikosilmoituksen... Joutuisinko oikeuteen herpesasiani kanssa?? Kertomaan yksin poliisille ja kaikille oikeudessa että minulla on herpes... Veikkaanpa että hän saisi ehkä(!?) rikosrekisterin, mutta mitä minä saisin...Ikuisen tiedon POLIISIREKISTERIINI HERPEKSESTÄNI... :( - vaiheessa
******* kirjoitti:
Huuliherpes ja alapään herpes ovat kyllä kaksi eri virustyyppiä.
Älä syytä vastaajia, kuvailit aikalailla kondylooman kaltaisia muutoksia. Mene seuraavalla kerralla suoraan lääkäriin jos et halua arvauksia. Tuskin kukaan pimpsaasi täällä näkee ja osaa antaa analyysin.kun se herpes on suussa tai alapäässä...Luultavastihan se tarttuu kumpaankin lopulta jossain vaiheessa. Itse en tiedän kumpi minulla on, mutta kumpi vain voi olla. Niin voi myös sinullakin olla alapäässäsi huuliherpes, jos olet huuliherpeksen joskus saanut ja sen sinne tartuttanut...
Enpä minäkään tiedä miten se ukko on itseensä sen herpeksen tartuttanut, yhdynnällä vai itsetyydytyksellä...
- yatta1
Onko kellään kokemusta alapääkivuista kuukautisten jälkeen.Kipu on pistävää ja voimakasta. Mistä syy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741