Vaativa morsian?

aivopähkinä

Ongelmana on kaasoni ja itseasiassa ne kaverit jotka ovat yhteisiä kaasoni kanssa. He ovat kovin juhlivaa porukkaa, itse rauhoituin joitain vuosia sitten eikä edes juominen enää kiinnosta (he kommentoivat aina tylsäksi kun en jaksa baariin tms).

Nyt polttareita miettiessä hän on onneksi tuumaillut mistä minä tykkäisin, ilmoitinkin että joku laskuvarjohyppy/vapaa ratsastustunti/pieni eväsretki luonnossa ja/tai rento iltapäivä jossain kylpylässä taikka kiva lounas ravintolassa riittäisi, mutta hän pillastui miksei saa kyykyttää minua pitkin kyliä ja nolata ties minkä marketin eteisessä.

Välit nyt eivät menneet, mutta hän tuumasi minun olevan vaativa morsian, onko näin?
Hän vallan unohti sen tosiseikan että kärsin torikammosta, joten jos hän nyt sitten on raahaamassa minua ihmispaljouden keskelle juotettavaksi, popsinko purkillisen rauhoittavia vai sanonko tylysti "ei kiitos, heippa"?

5

1441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimisissa jo!

Minulla ei ollut mitään ryyppypolttareita. Kävimme kavereiden kanssa ihan limonaadilla ja juttelemassa niitä näitä. Minun mielestä polttarit ovat ihan typeriä, nolata nyt toinen ihminen. Kukaan ei onneksi minulle suuttunut.

Myös eräs sukulaiseni meni naimisiin eikä halunnut polttareita. korkeintaan akkaporukalla syömään ravinteliin. Hän jopa ilmoitti, että jos joku polttarit järjestää ja pistää kävelemään kanapuvussa tms. niin hän kyllä suuttuu ja todella.

Elikäs, et ole vaativainen. Olet omanlaisesi, ja haluat sinunlaisesi pippalot. Voit ihan hyvillä mielillä ilmoittaa, että sinun juhlat ja sinä haluat niistä sinunlaisesi. :)

• Huoltaja

sanoa tylysti vaan että pidä typerät polttaris! Jokaisella on oikeus kieltäytyä,niin minäkin tein. Polttarit ovat vanhanaikaiset ja kaikinpuolin perseestä!!!!!!!!

• riittävän vaativa

Ilmoitin jo kauan ennen häitä etten missään nimessä halua mitään naurettavia polttareita. Järkyttävät ryyppy ja nolauspolttarit ovat kyllä muutenkin jo poistuneet muodista.

Sen sijaan järjestämme isolla vuokramökillä morsiussaunan, jonne tulevat naispuoliset ystävät ja sukulaiset. Koska porukalla ei ole tapana harrastaa mitään kovia ryyppiäisiä, otetaan mukaan myös pienemmät naiset, mm. 9 kk vanha serkkuni.

• ei polttareille

miksi me ei olla omista hääsuunnitelmista puhuttu edes vanhemmillemme yhtään mitään. Ei ketään saa nolata, enkä muutenkaan jaksa koko kännäämistouhua. Polttareista on mennyt idea kokonaan, enkä niitä itekkään halua järjestettäväksi. Itseasiassa, pidämme ihan pienet häät aivan lähisukulaisten läsnäollessa, ja kaverit jääkööt rannalle ruikuttamaan.

• vaimotar

Kaason tulisi tieysti miettiä ensisijaisesti morsiamen mahdollisia toiveita (tai mikä ehdottomasti ei ole mieleen), mutta myös keitä muita morsiamen lisäksi polttareihin on tulossa ja miettiä ohjelmaa senkin mukaan, vaikka morsian onkin pääosassa.

Vaikka itse olisi hyvin palkattu huimapää, voi kutsutuissa olla vaikkapa varattomia opiskelijoita, työttömiä korkeanpaikankammoisia. Eli kaikille kiva ohjelma ei välttämättä ole helikopterilennätys majakkasaarelle, jossa laskeudutaan köyden avulla alas majakasta.

Oma kaasoni järjesti seitsemälle hengelle kalliin saunaillan, vaikka osanottajista kahdelle on tehty osittainen rinnanpoisto syövän takia, eivätkä he mielellään riisuudu vieraiden nähden. Kaasoni tunsi nämä naiset ja tiesi tilanteen. Osa kutsutuista ei siis tullut saunomaan, mutta osallistui kalliin (Helsingin keskustassa) saunan vuokraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3344
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      550
      2071
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1945
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1518
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1210
    Aihe