Ongelmana on kaasoni ja itseasiassa ne kaverit jotka ovat yhteisiä kaasoni kanssa. He ovat kovin juhlivaa porukkaa, itse rauhoituin joitain vuosia sitten eikä edes juominen enää kiinnosta (he kommentoivat aina tylsäksi kun en jaksa baariin tms).
Nyt polttareita miettiessä hän on onneksi tuumaillut mistä minä tykkäisin, ilmoitinkin että joku laskuvarjohyppy/vapaa ratsastustunti/pieni eväsretki luonnossa ja/tai rento iltapäivä jossain kylpylässä taikka kiva lounas ravintolassa riittäisi, mutta hän pillastui miksei saa kyykyttää minua pitkin kyliä ja nolata ties minkä marketin eteisessä.
Välit nyt eivät menneet, mutta hän tuumasi minun olevan vaativa morsian, onko näin?
Hän vallan unohti sen tosiseikan että kärsin torikammosta, joten jos hän nyt sitten on raahaamassa minua ihmispaljouden keskelle juotettavaksi, popsinko purkillisen rauhoittavia vai sanonko tylysti "ei kiitos, heippa"?
Vaativa morsian?
5
1400
Vastaukset
- Naimisissa jo!
Minulla ei ollut mitään ryyppypolttareita. Kävimme kavereiden kanssa ihan limonaadilla ja juttelemassa niitä näitä. Minun mielestä polttarit ovat ihan typeriä, nolata nyt toinen ihminen. Kukaan ei onneksi minulle suuttunut.
Myös eräs sukulaiseni meni naimisiin eikä halunnut polttareita. korkeintaan akkaporukalla syömään ravinteliin. Hän jopa ilmoitti, että jos joku polttarit järjestää ja pistää kävelemään kanapuvussa tms. niin hän kyllä suuttuu ja todella.
Elikäs, et ole vaativainen. Olet omanlaisesi, ja haluat sinunlaisesi pippalot. Voit ihan hyvillä mielillä ilmoittaa, että sinun juhlat ja sinä haluat niistä sinunlaisesi. :) - Huoltaja
sanoa tylysti vaan että pidä typerät polttaris! Jokaisella on oikeus kieltäytyä,niin minäkin tein. Polttarit ovat vanhanaikaiset ja kaikinpuolin perseestä!!!!!!!!
- riittävän vaativa
Ilmoitin jo kauan ennen häitä etten missään nimessä halua mitään naurettavia polttareita. Järkyttävät ryyppy ja nolauspolttarit ovat kyllä muutenkin jo poistuneet muodista.
Sen sijaan järjestämme isolla vuokramökillä morsiussaunan, jonne tulevat naispuoliset ystävät ja sukulaiset. Koska porukalla ei ole tapana harrastaa mitään kovia ryyppiäisiä, otetaan mukaan myös pienemmät naiset, mm. 9 kk vanha serkkuni. - ei polttareille
miksi me ei olla omista hääsuunnitelmista puhuttu edes vanhemmillemme yhtään mitään. Ei ketään saa nolata, enkä muutenkaan jaksa koko kännäämistouhua. Polttareista on mennyt idea kokonaan, enkä niitä itekkään halua järjestettäväksi. Itseasiassa, pidämme ihan pienet häät aivan lähisukulaisten läsnäollessa, ja kaverit jääkööt rannalle ruikuttamaan.
- vaimotar
Kaason tulisi tieysti miettiä ensisijaisesti morsiamen mahdollisia toiveita (tai mikä ehdottomasti ei ole mieleen), mutta myös keitä muita morsiamen lisäksi polttareihin on tulossa ja miettiä ohjelmaa senkin mukaan, vaikka morsian onkin pääosassa.
Vaikka itse olisi hyvin palkattu huimapää, voi kutsutuissa olla vaikkapa varattomia opiskelijoita, työttömiä korkeanpaikankammoisia. Eli kaikille kiva ohjelma ei välttämättä ole helikopterilennätys majakkasaarelle, jossa laskeudutaan köyden avulla alas majakasta.
Oma kaasoni järjesti seitsemälle hengelle kalliin saunaillan, vaikka osanottajista kahdelle on tehty osittainen rinnanpoisto syövän takia, eivätkä he mielellään riisuudu vieraiden nähden. Kaasoni tunsi nämä naiset ja tiesi tilanteen. Osa kutsutuista ei siis tullut saunomaan, mutta osallistui kalliin (Helsingin keskustassa) saunan vuokraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569