Vaativa morsian?

aivopähkinä

Ongelmana on kaasoni ja itseasiassa ne kaverit jotka ovat yhteisiä kaasoni kanssa. He ovat kovin juhlivaa porukkaa, itse rauhoituin joitain vuosia sitten eikä edes juominen enää kiinnosta (he kommentoivat aina tylsäksi kun en jaksa baariin tms).

Nyt polttareita miettiessä hän on onneksi tuumaillut mistä minä tykkäisin, ilmoitinkin että joku laskuvarjohyppy/vapaa ratsastustunti/pieni eväsretki luonnossa ja/tai rento iltapäivä jossain kylpylässä taikka kiva lounas ravintolassa riittäisi, mutta hän pillastui miksei saa kyykyttää minua pitkin kyliä ja nolata ties minkä marketin eteisessä.

Välit nyt eivät menneet, mutta hän tuumasi minun olevan vaativa morsian, onko näin?
Hän vallan unohti sen tosiseikan että kärsin torikammosta, joten jos hän nyt sitten on raahaamassa minua ihmispaljouden keskelle juotettavaksi, popsinko purkillisen rauhoittavia vai sanonko tylysti "ei kiitos, heippa"?

5

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimisissa jo!

Minulla ei ollut mitään ryyppypolttareita. Kävimme kavereiden kanssa ihan limonaadilla ja juttelemassa niitä näitä. Minun mielestä polttarit ovat ihan typeriä, nolata nyt toinen ihminen. Kukaan ei onneksi minulle suuttunut.

Myös eräs sukulaiseni meni naimisiin eikä halunnut polttareita. korkeintaan akkaporukalla syömään ravinteliin. Hän jopa ilmoitti, että jos joku polttarit järjestää ja pistää kävelemään kanapuvussa tms. niin hän kyllä suuttuu ja todella.

Elikäs, et ole vaativainen. Olet omanlaisesi, ja haluat sinunlaisesi pippalot. Voit ihan hyvillä mielillä ilmoittaa, että sinun juhlat ja sinä haluat niistä sinunlaisesi. :)

• Huoltaja

sanoa tylysti vaan että pidä typerät polttaris! Jokaisella on oikeus kieltäytyä,niin minäkin tein. Polttarit ovat vanhanaikaiset ja kaikinpuolin perseestä!!!!!!!!

• riittävän vaativa

Ilmoitin jo kauan ennen häitä etten missään nimessä halua mitään naurettavia polttareita. Järkyttävät ryyppy ja nolauspolttarit ovat kyllä muutenkin jo poistuneet muodista.

Sen sijaan järjestämme isolla vuokramökillä morsiussaunan, jonne tulevat naispuoliset ystävät ja sukulaiset. Koska porukalla ei ole tapana harrastaa mitään kovia ryyppiäisiä, otetaan mukaan myös pienemmät naiset, mm. 9 kk vanha serkkuni.

• ei polttareille

miksi me ei olla omista hääsuunnitelmista puhuttu edes vanhemmillemme yhtään mitään. Ei ketään saa nolata, enkä muutenkaan jaksa koko kännäämistouhua. Polttareista on mennyt idea kokonaan, enkä niitä itekkään halua järjestettäväksi. Itseasiassa, pidämme ihan pienet häät aivan lähisukulaisten läsnäollessa, ja kaverit jääkööt rannalle ruikuttamaan.

• vaimotar

Kaason tulisi tieysti miettiä ensisijaisesti morsiamen mahdollisia toiveita (tai mikä ehdottomasti ei ole mieleen), mutta myös keitä muita morsiamen lisäksi polttareihin on tulossa ja miettiä ohjelmaa senkin mukaan, vaikka morsian onkin pääosassa.

Vaikka itse olisi hyvin palkattu huimapää, voi kutsutuissa olla vaikkapa varattomia opiskelijoita, työttömiä korkeanpaikankammoisia. Eli kaikille kiva ohjelma ei välttämättä ole helikopterilennätys majakkasaarelle, jossa laskeudutaan köyden avulla alas majakasta.

Oma kaasoni järjesti seitsemälle hengelle kalliin saunaillan, vaikka osanottajista kahdelle on tehty osittainen rinnanpoisto syövän takia, eivätkä he mielellään riisuudu vieraiden nähden. Kaasoni tunsi nämä naiset ja tiesi tilanteen. Osa kutsutuista ei siis tullut saunomaan, mutta osallistui kalliin (Helsingin keskustassa) saunan vuokraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      3789
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3103
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      280
      2935
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1971
    5. 239
      1661
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1450
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1291
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1255
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1081
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      33
      1073
    Aihe