genuine

minun koneelle on pesiytyny windowsin ohjelma joka aina sillon tällöin häiritsevästi muistuttaa et mulla on laiton windows miten tuon saa pois onko mahollista?

7

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odtamalla laillisen käyttik...

eihän se hinnankiroissa ole.

• neuvon antaja

hakusanoilla "wga crack" tai "windows xp genuine advantage" tms.

• saa pois

Windows/system32:ssa löytyy ohjelmat WgaLogon.exe ja WgaTray.exe, laita molempien exen eteen vaikka 0. Avaa senjälkeen vaikka wordpad-ohjelma ja tee tyhjä nimellä WgaTray.exe ja siirrä se tyhjä tekele windows/system32 ja samoiten WgaLogon.exe ja siirrä sekin. Nyt sinulla on kaksi WgaLogon kansiota, joista toinen on tyhjä ja toinen on.0exe. Samoiten WgaTray kansiot. Windows ei älyä, että niiden kansiot ovatkin tyhjiä ja jatkaa käynnistymistään. Tietysti rekisteristäkin voisi poistaa viittaukset, mutta antaa olla.
      En tiedä miten päivitysten käy, en ole itse kokeillut, koska minulla on lailliset versiot. Osta muuten itsekin, niin säästyt monelta murheelta.

• sadeton

en ala noin monimutkaseen eikö ole mitään ohjelmia olemassa jotka poistaa vakooja ohjelmat

• saa pois
        sadeton kirjoitti:

en ala noin monimutkaseen eikö ole mitään ohjelmia olemassa jotka poistaa vakooja ohjelmat

Jos löydät, niin kerro muillekin. Monet piraattiversion omistavat ovat sydämestään kiitollisia. Gates on sitä mieltä, että tämä ei ole vakoojaohjelma, ja niin taitaa olla antivirusohjelmien tekijätkin.

• .....

tossa on sellanen ohjelma millä saa WGA paskan pois
      http://nessidia.awardspace.com/downloads/nwgand.rar

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe