minun koneelle on pesiytyny windowsin ohjelma joka aina sillon tällöin häiritsevästi muistuttaa et mulla on laiton windows miten tuon saa pois onko mahollista?
genuine
7
491
Vastaukset
- odtamalla laillisen käyttik...
eihän se hinnankiroissa ole.
- neuvon antaja
hakusanoilla "wga crack" tai "windows xp genuine advantage" tms.
- saa pois
Windows/system32:ssa löytyy ohjelmat WgaLogon.exe ja WgaTray.exe, laita molempien exen eteen vaikka 0. Avaa senjälkeen vaikka wordpad-ohjelma ja tee tyhjä nimellä WgaTray.exe ja siirrä se tyhjä tekele windows/system32 ja samoiten WgaLogon.exe ja siirrä sekin. Nyt sinulla on kaksi WgaLogon kansiota, joista toinen on tyhjä ja toinen on.0exe. Samoiten WgaTray kansiot. Windows ei älyä, että niiden kansiot ovatkin tyhjiä ja jatkaa käynnistymistään. Tietysti rekisteristäkin voisi poistaa viittaukset, mutta antaa olla.
En tiedä miten päivitysten käy, en ole itse kokeillut, koska minulla on lailliset versiot. Osta muuten itsekin, niin säästyt monelta murheelta.- sadeton
en ala noin monimutkaseen eikö ole mitään ohjelmia olemassa jotka poistaa vakooja ohjelmat
- saa pois
sadeton kirjoitti:
en ala noin monimutkaseen eikö ole mitään ohjelmia olemassa jotka poistaa vakooja ohjelmat
Jos löydät, niin kerro muillekin. Monet piraattiversion omistavat ovat sydämestään kiitollisia. Gates on sitä mieltä, että tämä ei ole vakoojaohjelma, ja niin taitaa olla antivirusohjelmien tekijätkin.
- .....
tossa on sellanen ohjelma millä saa WGA paskan pois
http://nessidia.awardspace.com/downloads/nwgand.rar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514