xbox live 13kk

halvalla saat täältä

microsoftpointsxbox.com


Sieltä noin 25e 13kk koodi sähköpostiin:)

5

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootko ite ostanu?

      • takuuvarmasti

        Se on maailmanlaajuinen koodi. Suosittelen tätä siksi että olen ittelleni hankki ko koodin joka myös toimii. Siellä on ohjeet sivuilla miten saa. Ne M$pointsit ei toimi, ne on vain amerikan markkinoille, mutta live gold 12 1 months toimii.


        Älkää ostako kalliita n 60€ vuoden lisenssejä, saatte tuolta halvalla.:)


      • unohdin sanoa...
        takuuvarmasti kirjoitti:

        Se on maailmanlaajuinen koodi. Suosittelen tätä siksi että olen ittelleni hankki ko koodin joka myös toimii. Siellä on ohjeet sivuilla miten saa. Ne M$pointsit ei toimi, ne on vain amerikan markkinoille, mutta live gold 12 1 months toimii.


        Älkää ostako kalliita n 60€ vuoden lisenssejä, saatte tuolta halvalla.:)

        Dollarin kurssi nousee pian, ostakaa vielä kun saatte sen edullisesti!


      • kuinka se homma hoituu...
        unohdin sanoa... kirjoitti:

        Dollarin kurssi nousee pian, ostakaa vielä kun saatte sen edullisesti!

        Eli, tarttet luottokortin tai elctronin. Menet googleen ja kirjaudut sisälle. (oikea ylänurkka)

        Jos et ole rekisteröinyt itseäsi, tee se nyt.

        Lisää tietoihisi yhteystiedot ja kortin numeron jolla maksat ostoksen ja ENNENKAIKKEA toimivan Sähköpostiosoitteen, koodi tulee sinne heti maksun suorittamisen jälkeen!

        Menet osoitteeseen www.microsoftpointsxbox.com

        Etusivulla näet tuotteen ja kuinka haluat maksaa (GoogleCheckout tai paypal)

        Käytä tuosta Google Checkout ja sieltä tulee vahvistus- ja varmistussivu. Hinta dollareina ja euroina yms yms tietoja.

        Klikkailet omat tietosi (googlen tunnus ja salasana) jolla voit maksaa tuotteen.

        Ja vòla, sulla on 13kk liveä.

        Suomen hinnat on aivan törkeän kalliita, joten en suosittele niitä ostamaan Cittareista tms kalliista kaupoista. Tuolta tosiaan saat halvalla ne..

        Ja vastaus kysymykseen olenko joku myyntimies joka saa provikkaa tästä. Ei, en saa. Haluan vain auttaa muita saamaan halvalla hyvää, vituttaa niin suomen riistohinnat kaikesta hyvästä.

        Antakaa palautetta oston jälkeen.


      • kiitos:)
        kuinka se homma hoituu... kirjoitti:

        Eli, tarttet luottokortin tai elctronin. Menet googleen ja kirjaudut sisälle. (oikea ylänurkka)

        Jos et ole rekisteröinyt itseäsi, tee se nyt.

        Lisää tietoihisi yhteystiedot ja kortin numeron jolla maksat ostoksen ja ENNENKAIKKEA toimivan Sähköpostiosoitteen, koodi tulee sinne heti maksun suorittamisen jälkeen!

        Menet osoitteeseen www.microsoftpointsxbox.com

        Etusivulla näet tuotteen ja kuinka haluat maksaa (GoogleCheckout tai paypal)

        Käytä tuosta Google Checkout ja sieltä tulee vahvistus- ja varmistussivu. Hinta dollareina ja euroina yms yms tietoja.

        Klikkailet omat tietosi (googlen tunnus ja salasana) jolla voit maksaa tuotteen.

        Ja vòla, sulla on 13kk liveä.

        Suomen hinnat on aivan törkeän kalliita, joten en suosittele niitä ostamaan Cittareista tms kalliista kaupoista. Tuolta tosiaan saat halvalla ne..

        Ja vastaus kysymykseen olenko joku myyntimies joka saa provikkaa tästä. Ei, en saa. Haluan vain auttaa muita saamaan halvalla hyvää, vituttaa niin suomen riistohinnat kaikesta hyvästä.

        Antakaa palautetta oston jälkeen.

        Todellakin, suomen hinnat riistohintoja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe