Jonkun verran ehin pokerihuoneella pelata, luulin ihan luotettavaksi sivustoksi kunnes eilen voitin 60e turnauksesta ja tunnin päästä oli tämänlainen viesti kun olin yrittänyt siirtää rahojani pois:
"Valitettavasti IP-osoitteesi on tällä hetkellä estetty sivustossa Pokerihuone. Ota yhteyttä asiakastukeen, anna heille IP-osoitteesi ja virhekoodi (10003), jotta voimme auttaa sinua eteenpäin. Voit tarkistaa nykyisen IP-osoitteesi sivustossa www.whatismyip.com."
Jos haluat ottaa yhteyttä tekniseen tukeen saadaksesi lisätietoja ongelmasta, liitä mukaan seuraava tunnus 10003.
[email protected]
Tekninen/Asiakas tuki ei vastaa sähköposteihin, ja kun lukaisin uudestaan käyttöehtoja, siellä sanotaan että heidän ei edes tarvitse antaa syytä tilin sulkemiselle, en ole tehnyt mitään sääntöjen vastaista.
Talletin onneksi vain 20e, ja kirjoitan tämän varoituksena kaikille jotka kyseisellä huijaus-sivustolla pelaavat.
Pokerihuone on vedätys-sivusto
6
729
Vastaukset
- -Lumiukko
Pokerihuoneen asiakaspalvelu on kuuluisa hitaudestaan. Eiköhän sieltä ainakin jonkinlaista vastausta ala tippumaan viikon loppupuolella et sillei hei!
- -Lumiukko
Jos ei normaali asiakaspelvelu saa asiaa hoidettua, niin kannattaa ottaa suoraan yhteys manageriin et sillei hei!
- aku-ap
se on just sitä asiakaspalvelua ei ole vittuilua kyllä
- aku-ap
kaikinpuolin koko paskaläjä joka kantta nimeä pokerihuone
- asiakaspalvelija
miks pokerihuoneella olis asiakaspalvelua? onko niillä muka asiakkaita :) veikkaan vahvasti ettei tulevaisuudessa pokerihuone tarvitse sitäkään vähää asiakaspalvelua mitä nyt on, sillä asiakkaat poistuvat luonnollisesti tuollaisesta paikasta jossa jaot ovat vähitäänkin kyseenalaisia ja palvelu surkeaa.
- skidiap
http://www.internetpokeri.net/
Suosittelisin suosimaan nettipokerissa parhaita ja suurimpia pokerihuoneita. Ei mitään valittamisen sanaa ja kaikki toimii täysin moitteetta, asiakaspalvelusta ja rahojen siirtelystä lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654