Hei! Minulla olisi sellanen ongelma että olen tosi rakastunu yhteen poikaan minun koulussani ja se poika on samassa paikassa töissä kun minä ja me näämme toisemme joka päivä ja olen hänelle kertonu että tykkään hänestä ja minulla on tunteita sitä kohtaan mutta poika on ollu aika hiljaa ja ei ole oikein vastannu siihen kun laitoin hänelle sellaisen viestin ja hänen ilmeestä on näkyny että hän miettii jotakin joka liittyis jotenkin muhun ja siihen ja se ei vaan ole sitä kertonu mulle ja sen näkee päältä päin että sitä poikaa vaivaa se asia että olen hänelle kertonu tunteistani sitä kohtaan ja ei hän ole myöntäny mitään sellasta minulle etteikö häntä kiinnostaisi esim seurustella tai jotain muuta! Haluisin vaan jotenkin apua tähän tilanteeseen koska tämä asia on vienyt miun yöunet ja olen hiukan ujo että en oikein uskaltaisi sen pojan kanssa olla mitenkään! Voisiko jotenki joku minua auttaa tälläisessä tilanteessa! :) Kiitos jo etukäteen jos joku voi auttaa minua! =) Terveisin tyttö 17w, Etelä-Savosta
Etsin apua!
1
423
Vastaukset
- 8_8_9
Eihän tässä sen ihmeellisemmin voi auttaa kuin yrittää usuttaa sinua -vaikka oletkin ujo- puhumaan pojalle asiasta. Kysy vaikka saiko hän tekstarisi? Ja mitä hän siitä ajatteli?
Poika tuntuu olevan hieman epävarma ja ehkä pelokaskin, eikä tiedä mitä kanssasi tekee. Joko annat hänelle aikaa ja odottelet että hän ottaa yhteyttä tai itse otat yhteyttä? Ei oikein ole muita vaihtoehtoja jos et halua luovuttaakkaan. Jos hänellä oikeasti olisi tunteita sinua kohtaan, tai hän tietäisi paremmin itsekin että hän haluaa kanssasi olla tai muuta, hän luultavasti tulee puhumaan sinulle asiasta. Mutta kun ei ole tähänkään mennessä tullut niin taitaa pojalta puuttua itsevarmuutta tulla sanomaan asiat suoraan. Jos ei poika uskalla -tee sinä aloite, muuten et saa ikinä tietää hänen tunteistaan. :) Onnea, eikä kannata odottaa että poika heti uskaltaa sanoa tykkäävänsä sinusta.
Niin ainakin minä uskon, että parhaimmat suhteet alkavat ystävyydestä. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774