Mihin häämatkalle toukokuussa??

Vähän valinnanvaraa

Häät olisi tiedossa 09.05.09. Häämatkalle tekisi mieli lähteä samantien, mutta ongelmaksi näyttää muodostuvan vapaiden kohteiden vähäisyys. Aurinkomatkojen sivuja olen selaillut ja lähes kaikki talven kohteet loppuvat huhtikuussa ja kesän kohteet alkavat kesäkuun puolella.

Eli matkoja ei kauheasti ainakaan valmiina paketteina ole tuolloin.

Kaupunkilomat eivät oikein innosta ja lämpimään pitäisi päästä. Mielellään myös johonkin vähän kauemmas, jossa rantaa riittää ja lämpöä on ainakin 25 astetta.

Jos on tällaisia paikkoja tuohon aikaan tiedossa niin ideat otetaan ilolla vastaan!

6

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmismatkoja

Kukin matkatoimisto laittaa ENSI KESÄN matkat myyntiin hiukan omaan tahtiinsa, Finnmatkat on jo julkaissut osan ENSI KESÄN kohteista, mutta Tjäre ja Aurinkomatkat ovat aina myöhemmin matkassa, eli jatka etsimistä sitten, kun kaikki ovat myynnissä. Välimerellä on tuolloin jo lämmintä, mutta kauemmaksi kun menee, voi päästä vaikka kuinka lämpimään, viikko vai kaksi siihen lomaan varataan??
      Äläkä sitten varaa uudella nimellä (jos aiot nimeä vaihtaa), jos et ehdi hankkia uutta passia, kyllä pääset vanhalla passilla ja vanhalla nimellä ilmaan.

Ja vielä yks juttu, lomamatkat on halvempia silloin kun suomen lapsilla on vielä koulua, eli kandee matkustaa mieluummin touko- kuin kesäkuussa.

• ....

Aurinkomatkoilla ainakaan tänä kesänä ei vielä toukokuussa ollut kesän matkoja. Ainakin netin mukaan matkat alkavat vasta kesäkuussa. Mutta pitää tosiaan kaivaa sitten tulevan kesän matkaesitteet heti toimistoista, kun ne ilmestyvät.

Eiköhän sitä jotain sitten löydy. Eurooppaa kauemmas olisi tarkoitus lähteä.

• Häämatkalainen vm 2006
        .... kirjoitti:

Aurinkomatkoilla ainakaan tänä kesänä ei vielä toukokuussa ollut kesän matkoja. Ainakin netin mukaan matkat alkavat vasta kesäkuussa. Mutta pitää tosiaan kaivaa sitten tulevan kesän matkaesitteet heti toimistoista, kun ne ilmestyvät.

Eiköhän sitä jotain sitten löydy. Eurooppaa kauemmas olisi tarkoitus lähteä.

Voin suositella häämatkaa Karibian ABC-saarille (Aruba, Bonaire, Curacao). Olimme siellä häämatkalla touko-kesäkuussa 2006. Kaksi viikkoa riittää hyvin vaikka kaikkien kolmen saaren koluamiseen, sillä saaret ovat pieniä ja lentomatkat niiden välillä lyhyitä. Meidän matkamme oli Helin matkojen kautta ostettu.

• leuhkat eväät
        Häämatkalainen vm 2006 kirjoitti:

Voin suositella häämatkaa Karibian ABC-saarille (Aruba, Bonaire, Curacao). Olimme siellä häämatkalla touko-kesäkuussa 2006. Kaksi viikkoa riittää hyvin vaikka kaikkien kolmen saaren koluamiseen, sillä saaret ovat pieniä ja lentomatkat niiden välillä lyhyitä. Meidän matkamme oli Helin matkojen kautta ostettu.

onnea

• Outi

Menkää Ranskaan, Nizzaan, sinne mekin menimme ja

ihanat muistot kahden viikon ajalta kantaa

edelleen meitä 26 vuoden takaa!

Suosittelen lämpimästi Nizzaa.

• coffeepause2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4131
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      138
      1821
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1164
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      100
      700
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe