millälailla tasinko lasketaan,kun exällä netto-omaisuus 77,500 ja mulla netto-omaisuus jää miinukselle -17 000 siis niikö 0, meillä velkaa ja minä omistan vähempi kuin mun velka on, laitetaanko toi 77,500 puolix 37,750 kummallekin ja multa otetaan velka siitä pois,niin mulle jää toi 20.750 näinkö se sitte menee???
Vastaukset 3
- maallikkojuristi
Tässä oikein laskettu osituslaskelma, joka ilmoittaa tasinkosi määrän:
(77500 0)/2 = 38750
Velkasi saat itse pitää osituksen jälkeen eli netto-omaisuutesi tulee olemaan -17000 38750 = 21750. Nämä siis oletuksilla että vastikejärjestelmää tai sovittelua tai muutakaan poikkeuksellista ei tapahdu. - lyhykäisyydessään
Avio-oikeuden alaisesta brutto-omaisuudesta vähennetään velat = netto-omaisuus, joka puolitetaan puolisoiden kesken.
Netto-omaisuus teillä siis 77.500,
josta puolet = 37.750, jonka kumpikin puoliso saa.
Samoin puolitetaan velat.
Jos tasajako ei toteudu, toinen osapuoli maksaa tasinkoa. Eli kummankin tulisi saada samanverran avio-oikeuden alaisesta omaisuudesta.- nix nax
Maallikkojuristi antoi oikean vastauksen, jota sinun kommenttisi ei paranna, vaan sotkee (laskutoimitusta myöten). Velkoja EI "samoin" puoliteta, vaan menetellään, kuten ap itse oletti ja maallikkojuristi vahvisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881384
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921187- 741029
- 78933
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361831- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168784Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645