Kellään ei varmaan ole tätä?
harvinainen
4
3125
Vastaukset
- Mulla
Minulla ainakin on N-Gage QD, sen tekeminen vain lopetetiin, ja on niitä uudempiin kännykkiin semmoinen "N-Gage" ohjelma missä on pelejä.
- viestit on hävinny?
Mulla oli QD mutta täytyy sanoa että paska koko laite! Myin pois. Se originaalihan olisi ollut parempi muttei saanut silloin kun ostin. Nyt mulla on PSP ja vanha kestävä kännykkä.
- rndm
minulla on ensimmäinen N-gage,jota en käytä enää.mielestäni paljon parempi kuin QD.
- mobile
On se jossain oliko se nyt se QD se uudempi ja jotenkin oli modattu kun muistikortilla oli netistä impattu pelejä ja alkuperäsiä pelejäkin on.Paljolla ostat jos löydän sen? Ei enää kiinnosta n-gage kun on psp,pleikka,pari x-boxia ja kohta wii.Ongelmana on aika kun ei ehdi pelata=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe453103- 793017
- 192825
- 282724
- 522432
- 192177
- 602108
- 581896
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121858