Kellään ei varmaan ole tätä?
Vastaukset 4
- Mulla
Minulla ainakin on N-Gage QD, sen tekeminen vain lopetetiin, ja on niitä uudempiin kännykkiin semmoinen "N-Gage" ohjelma missä on pelejä.
- viestit on hävinny?
Mulla oli QD mutta täytyy sanoa että paska koko laite! Myin pois. Se originaalihan olisi ollut parempi muttei saanut silloin kun ostin. Nyt mulla on PSP ja vanha kestävä kännykkä.
- rndm
minulla on ensimmäinen N-gage,jota en käytä enää.mielestäni paljon parempi kuin QD.
- mobile
On se jossain oliko se nyt se QD se uudempi ja jotenkin oli modattu kun muistikortilla oli netistä impattu pelejä ja alkuperäsiä pelejäkin on.Paljolla ostat jos löydän sen? Ei enää kiinnosta n-gage kun on psp,pleikka,pari x-boxia ja kohta wii.Ongelmana on aika kun ei ehdi pelata=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476