lomailemaan balille

kuta

Reppureissu balille kutan rannoille. Minkälaista hotellia kahdelle saa 20-30 eurolla? Voiko jo tuohon hintaan jo toivoa hiukan "luksusta"?
Riittää kun saa aamupalan ja paikka on kotoisa ja lähellä rantaa.
Suositelkaa paikkoja ja laittakaa nettisivuja :)

6

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla hinnalla saa todellakin jo luxusta. Me majoituimme Balille mennessä Legianin alueelle ja maksoimme altaallisessa hotellissa bungalowista 130.000rp (http://www.indo.com/hotels/sayang/)

      Balilta pois lähtiessä majoituimme Jl. Poppies 1:llä olevaan AP Inn -hotelliin (http://www.rasabali.com/bali-property/agungputra.html) 150.000rp. Molempiin sisältyi continental breakfast kahdelle.

      Puolet halvemmallakin löytyy majoitusta, koko reissun aikana maksoimme huoneesta yleensä 50.000-70.000 (jopa oma bungalow rannalla). Tuo Poppies Lanen alue oli koko reissun halvinta seutua jos vertaa ruokailun ja ostosten hintaa.

      • 1€ = noin 14.500 joten tuo 150.000 rupian huone omalla kylppärillä, aamiaisella ja altaalla maksoi noin 10€.


      • paikka :)

        Tuo Poppies Lanen vaikkuttaa juuri sellaisesta mistä itsekin tykkään. Onko hotellilta pitkä matka rantaan? Entä kuinka suuri alue/seutu oikein on?
        Pidin paikkaa paikkaa niin pienenä että pelkäsinkin kyllästyykö muutamassa viikossa. Mutta tuon linkin perusteella kuitenkin paljon on tarjontaa, joten taitaa olla isompi kuin kuvittelin :)


      • paikka :) kirjoitti:

        Tuo Poppies Lanen vaikkuttaa juuri sellaisesta mistä itsekin tykkään. Onko hotellilta pitkä matka rantaan? Entä kuinka suuri alue/seutu oikein on?
        Pidin paikkaa paikkaa niin pienenä että pelkäsinkin kyllästyykö muutamassa viikossa. Mutta tuon linkin perusteella kuitenkin paljon on tarjontaa, joten taitaa olla isompi kuin kuvittelin :)

        Kutan alue ei ole kovin suuri, kaikki on kävelymatkan päässä ja kyytiä on tarvittaessa tajolla liiankin kanssa. Mutta älä nyt Kutalle jää koko lomaasi viettämään, Balilla ja sen lähisaarilla on paljon mielenkiintoisempaakin tarjottavana! Toki päiväreissukin esim. Ubudiin onnistuu.

        Olen lisäillyt reissupäiväkirjaani majoitustietoja ja hintoja Balilta ja neljältä muulta lähisaarelta.


      • Tertsi
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kutan alue ei ole kovin suuri, kaikki on kävelymatkan päässä ja kyytiä on tarvittaessa tajolla liiankin kanssa. Mutta älä nyt Kutalle jää koko lomaasi viettämään, Balilla ja sen lähisaarilla on paljon mielenkiintoisempaakin tarjottavana! Toki päiväreissukin esim. Ubudiin onnistuu.

        Olen lisäillyt reissupäiväkirjaani majoitustietoja ja hintoja Balilta ja neljältä muulta lähisaarelta.

        lukea jossakin? Olemme ensi talvena menossa piipahtamaan noin viikoksi Balille Bangkokista käsin.


      • Tertsi kirjoitti:

        lukea jossakin? Olemme ensi talvena menossa piipahtamaan noin viikoksi Balille Bangkokista käsin.

        Ota yhteyttä sähköpostiini niin lähetän linkin reissupäiväkirjaan kuva-albumiini.

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe