Oon psykopaatti...?

Nanahara

Oonko mä psykopaatti?
Mulla ei ole kavereita koska en osaa pitää heihin yhteyttä enkä osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa.
Mulla ei ole tiedossa koulupaikkaa eikä ole työpaikkaa koska en vaan välitä ja asun vanhempien luona (oon 18-vuotta).
Mun arvomaailman on outo muihin verrattuna - voisin tappaa ihmisen rahasta, se kuullostaa ihan loogiselta.
Olen patologinen valehtelija... En ees muista milloin oon ollut valehtelematta ja se kyllästyttää.
Muut ihmiset ei ymmärrä mua ja olen aika vainoharhainen.
En ole koskaan ollut masentunut vaikka aihetta on ollut.
Tein testimaassa psykopaatti-testin ja sain tulokseksi 78%

Mitä mun pitäis tehdä tulevaisuuden suhteen? Kun tulevaisuuteni alkaa tuntua toivotomalta.
Oon ajatellut itsemurhaa ja se tuntuu nyt oikealta
ratkaisulta...

13

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

      Psykopaatit ovat yleensä hyvin sosiaalisia koska he pystyvät helposti esittämään sitä mitä eivät ole.
      Psykopaatti ei tiedä hyvän ja pahan eroa.

      Eihän tässä mitään pysyvää ole tapahtunut.
      Niin moni 18v ei osaa vielä pitää kavereihin yhteyttä ja kokee ettei osaa olla sosiaalisissa tilanteissa.

      Miksi tulevaisuutesi olisi toivoton?
      En näe mitään syytä miksi tekisit itsemurhan.

      Sosiaalisissa tilanteissa oppii olemaan.
      Valehteleminen loppuu kun ei enää tee sitä.
      Työpaikka kyllä löytyy ja varmasti ihan mieluisakin.

      Ja sun minäkin vanhempien luona ja oon 18v.

    • Psykologian asiantuntija

      Jos olisit psykopaatti, et itse huomaisi sitä.

      Psykopaateilla on kavereita. He ovat taitavia manipuloimaan muita kanssaihmisiä.

      Psykopaatti ei myöskään voi olla vainoharhainen.

      Psykopaatilla on todella hyvä itsetunto jatkuvasti. He eivät siis itsemurha-aikeita ajattele.

      Tuo Testimaan testi on pelkkä leikkitesti.

      Psykopaatti ei myöskään osaa olla huolissaan tulevaisuudesta jne, kuten sinä näköjään olet.

      Psykopaatin piirteisiin kuuluu:
      - Manipuloiminen.
      - Väkivaltaisuus.
      - Heikko itsehillintä.
      - Kyvyttömyys tuntea empatiaa.
      -------------

      Olen 100% ettet ole psykopaatti.

      • Grellerhiu

        Psykopaatit ovat tutkimusten mukaan n. 5 kertaa vainoharhaisempia normiväestöön verrattuna, joten en käsitä mistä revit tuon "psykopaatit eivät voi olla vainoharhaisia"


      • Toi on kirjotettu 2008...


    • dfggvbbn

      Et todennäkösesti ole, koska jos olisit, et kysyisi sitä täällä. :D

    • ..is give you a big hug, an...

      musta näyttää siltä, että sä oot vaan tosi yksinäinen.
      ei se yhteydenpito niihin kavereihin niin vaikeeta oo.
      sosiaalista kanssakäymistä voi harjoitella helposti, tarttee vaan pikkasen rohkastua, ja aloittaa harjottelu vaikka nyt ekaks työpaikanhankkimisella.

      jokanen ahdistuu nopeesti omaan elinympäristöönsä jos se on koko ajan sama.
      ulkoile, tai aloita vaikka joku uus harrastus!

      ja mitä mä tiedän, ni monet ihmiset livertelee pieniä valkosia valheita joka päivä, ei se niin kamalaa oo, ja siitä pääsee kans helposti eroon, kuha vaan vähäse yrittää.

      susta vaan tuntuu ettei muut ihmiset ymmärrä sua, mutta ehkä sä et vaan tiedä tarpeeks ihmisiä?

      ajattele positiivisesti,
      täältä suunnasta itsemurha ei oo edes se viimonen vaihtoehto. :)

    • kyrpae

      no rahasta tappaminenhan on vain loogista ja järkevää

    • sdfghjk

      mä oon 14v enkä mäkää jaksa pitää yhteyttä kavereihin paitsi meses. mut en pahemmin puhu siellä

    • e.i

      Älä nyt ainakaa tapa itteäs. hanki apuu mielummin.

    • Siouxiemiuxie

      Itte taas oon sen mukaan 90%, toisaalta olenhan mä ny sellane et pystyn esittää mitä en oo. Mut joo, aika psykopaatti itse olen.

    • hjggkhjbjkhbhj

      Netin testit ja keskustelupalstan kommentit.
      Jos asia on sinulle ongelma, hakeudu ammattilaisten testattavaksi.
      Useimmat ihmiset jotka eivät tule toisten kanssa toimeen eivät ole psykopaatteja (tai muitakaan dark triangle -analysoitavia).

      Ja kyllä persoonallisuushäiriöisiä on monenlaisia: niitä jotka eivät eivät tunne/käyttäydy kuin muut mutta ymmärtävät miten muut tuntevat/käyttäytyvät (hyvin vaarallisia), ja niitä jotka eivät tunne/käyttäydy kuin muut eivätkä ymmärrä miten muut tuntevat/käyttäytyvät (ihmisiä joilla on vaikeaa).

    • pedopappa6586

      tuu panee

      • Anonyymi

        Vois. @pedopappa6586


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe